Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je proces vyhledávání výrazů, které které uživatelé při vyhledávání na internetu používají nejčastěji. Hlavním cílem analýzy klíčových slov je najít nejziskovější a nejvyhledávanější klíčová slova, která přitom nejsou vysoce konkurenční.

Pro definování marketingové strategie by měla být prvním krokem analýza klíčových slov. Analýza nalézá konkrétní tvary slov, synonyma, jejich hledanost a konkurenčnost. Při tvorbě webových stránek pomáhá přeložit zaběhlý jazyk majitele stránek do jazyka návštěvníků, pomáhá odstranit odborné a nesrozumitelné výrazy (žargon) a nabídne, jakými výrazy je nahradit, aby jim návštěvníci stránky rozuměli.

Klíčová slova definovaná provedenou analýzou pomáhají definovat obsah, který patří na stránku. Díky klíčovým slovům a jejich analýze lze vytvořit obsah, který je relevantní a jednoduše vyhledatelný. Tento proces může být časově náročný a zahrnovat práci se širokým množstvím detailů, čísel a dlouhých seznamů klíčových slov. Provedení analýzy je však kriticky důležité, jelikož je stavebním kamenem pro SEO strategii a obsahový plán společností.

Jak na analýzu klíčových slov

Při tvorbě analýzy klíčových slov se běžně využívá mnoho metod i postupů, manuálních či automatizovaných pomocí různých nástrojů. Postup analýzy klíčových slov se může skládat například z následujících kroků:

  • Průzkum tržního segmentu.
  • Definice jasných cílů – cíle mohou vycházet například z mise i vize společnosti.
  • Vytvoření seznamu všech logicky možných kombinací klíčových slov – k tomu je možné použít softwarové nástroje anebo se například inspirovat u konkurence. Ne všechna slova ze seznamu musí být užitečná. Ke každé klíčové frázi se následně analýzou přiřazuje měsíční hledanost a konkurenčnost. Nejvýhodnější jsou slova s vysokou hledaností a nízkou konkurencí, taková jsou však vzácná. Následně se ke slovům přiřadává relevance, neboli míra důležitosti dané fráze ve spojení s cíli a její využitelnost např. pro copywriting nebo pro nalákání zákazníků na e-shop.
  • Určení relevantních slov (frází).

Ženské jméno Blažena je slovanskou variantou jména Beata. Kdy slaví Blažena svátek?Blažena slaví, podle českého občanského kalendáře, svátek 10. května (10.5.).Mužská podoba jména BlaženaMužskou obdobou jména Blažena je Blažej.Domácí podoby jména BlaženaBláža,Blažka,Blaženka.Blažena a statistikaKolik žije v ČR BlaženK 10. 5. 2022 žije v České republice 6 311lidí se jménem Blažena.Oblíbenost jména Blažena Jméno je 196....

Příklady využití analýzy

Nalezení klíčových slov s velkou hledaností samo o sobě nestačí. Správně provedená analýza klíčových slov se používá při korelaci obsahu se značkou společnosti, produktem i službou se slovem, které zákazník reálně využívá a následně se díky těmto klíčovým slovům vytváří plán nebo strategie pro dosažení firemních cílů.

U e-shopu může analýza napomoci ke zjištění, jaké vlastnosti nabízených produktů lidé hledají. Následně lze tyto vlastnosti lépe popsat, nebo nabídku rozšířit o produkty s hledanými parametry. Lze rozšířit nabídku o nové značky, které lidé hledají. Podle analýzy klíčových slov lze navrhnout obsahovou strategii a budovat kvalitní obsah.

  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Na rozdíl od spřežek jako bezpochyby nebo bezesporu, které můžeme psát jak zvlášť, tak dohromady, musíme beze změny psát pouze jedním způsobem, a to zvlášť – jako předložku a podstatné jméno. Varianta bezezměny je chybná. Spojení těchto svou slov můžeme přirovnat k běžným spojením slov s předložkou „bez“ – například bez peněz, beze slov, bez výčitek a podobně. Příklady...

Velociped, jízdní kolo, nebo také bicykl. Všechny výrazy označují ekologický dopravní prostředek, díky kterému se člověk s trochou námahy může poměrně snadno přemístit z bodu A do bodu B. Pravopisně správně je bicykl! Slovo bicykl nemá původ v českém jazyce, proto má pro nás, rodilé Čechy, trochu specifickou podobu. Ale nemusíte se ničeho bát. Výraz bicykl se skloňuje...

V dnešním světě chce každý něco zpeněžit, ale spousta lidí ani neví, jak se takové slovo správně píše. My to víme. Mrkněte do následujícího textu a budete to vědět také. Z hlediska spisovného jazyka je správně pouze varianta zpeněžit. Pokud chcete vypadat chytře a zároveň se vyhnout slovu zpeněžit, můžete použít také termín monetizace. Lze totiž použít...

Horažďovice jsou město v okrese Klatovy v západních Čechách. Leží mezi Strakonicemi a Klatovy v nadmořské výšce 427 m na levém břehu řeky Otavy a žije zde přibližně 5 200 obyvatel. Historické jádro města je městskou památkovou zónou. ✅ Horažďovice – píšeme měkké i, protože toto slovo není vyjmenované slovo po V.❌ Horažďovyce – nesprávná varianta.Skloňování slova Horažďovicepád – Horažďovicepád – (bez) Horažďovicpád – (k) Horažďovicímpád – Horažďovicepád – Horažďovice!pád...

Mnohokrát jsem se zamýšlel už v životě nad tím, proč nás nevěra toho druhého tak bolí. Asi poprvé se zde pouštím do nějakého filozofického článku, který neschvaluje a také neodsuzuje jednu či druhou stranu. Neříká, co je správné a co není. Protože to sám nejsem schopen posoudit. A myslím, že ani nikdo jiný. Každý z nás je...

Obzvlášt pokud ve světě internetu nejste tak zběhlí, mohou se vám zkratky zdát matoucí a když vám někdo napíše sz, tak prostě nevíte, co tím sakra myslí. A to nemluvě o tom, že se na vás začnou valit i další nesmyslná písmenka jako lol, omg a wtf. Pojďme se proto podívat na ty nejčastější zkratky,...

Kodex reklamy či také etický kodex reklamy vydala Rada pro reklamu v roce 2013. Jde o jakýsi morální kodex, soubor pravidel toho, jak by měla reklama vypadat. Podle tohoto morálního kodexu by měla být reklama pravdivá, slušná a čestná. Kodex a legislativaKodex nenahrazuje právní regulaci reklamy, pouze na ni navazuje doplněním o etické zásady. Jedná...

Není to náhoda, že se tato dvě slova pletou. Sbít i zbít se vyslovuje stejně, ale význam je rozdílný. Jak to tedy je? Sbít = sbít několik prken dohromady pomocí hřebíků (sbít je k sobě). V tomto případě je pravopisně správně pouze varianta sbít. Zde můžete použít rozšířenou pomůcku. Pokud se jedná o směřování dohromady, píše se na...

Všichni příznivci kávy se jistě setkali s italským caffè espresso, v překladu „kávou na vyžádání“. Jedná se o speciální nápoj, při jehož výrobě je třeba dodržet množství pravidel. Co se týče jeho zápisu, je třeba dodržet pravidlo jen jedno – používat vždy jen jednu z verzí espresso nebo espreso, protože jiné verze nejsou přípustné. Vyhněte se...

Anglické názvy nás obklopují čím dál častěji. Někdy je však těžké se v nich orientovat. Naštěstí jsme tu my, takže si o daných termínech můžete přečíst a ověřit si správný význam. CIO (Chief Information Officer) je jiné označení pro ředitele IT nebo také ICT ředitele. Aby toho nebylo málo, tak existuje také synonymní označení IT director....
Načíst dalších 10 článků