Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Asistované konverze

Hello 0

V online marketingu existuje zdánlivě nekonečná nabídka statistik a čísel pro vyhodnocení výkonnosti vašeho podnikání. Jednou z metrik, která je v Google Analytics neustále přehlížena, jsou asistované konverze. Tato metrika může být velmi efektivní pro přesné určení, které aspekty vašeho online marketingu přispívají k úspěchu webových stránek, což z ní činí velmi cennou součást rovnice, když přijde čas rozhodování. Co přesně je tedy asistovaná konverze?

Definice Google

Asistované konverze jsou počet (a peněžní hodnota) prodejů a konverzí, které kanál podpořil. Pokud se kanál objeví kdekoli na konverzní cestě – kromě závěrečné interakce – je považován za asistenci u dané konverze. Čím vyšší jsou tato čísla, tím důležitější je asistenční role kanálu.

Zjednodušeně řečeno, asistované konverze jsou interakce, které zákazník s webovou stránkou provede a které vedou ke konverzi, ale nejsou konečnou interakcí. Těmto asistencím se přiřazuje hodnota na základě transakce, ke které přispěly, aby se jejich přínosu pomohlo přiřadit hodnotu. Je také důležité si uvědomit, že hodnoty asistovaných konverzí mohou být vyšší než celkové konverze.

Jak uvádí společnost Google: Asistované konverze pro daný kanál započítávají všechny konverze, u kterých byl daný kanál ne-poslední interakcí. Hodnota asistovaných konverzí je celková hodnota spojená s těmito konverzemi. V důsledku toho může dojít k dvojímu započítání napříč řádky nebo napříč asistovanými a posledními konverzemi. Pokud u jedné osoby dojde ke dvěma konverzím, započítávají se všechny interakce s kanály, které byly v obou konverzních cestách, do obou konverzí.

Co z toho vyplývá?

Asistované konverze nejsou stoprocentně přesným zobrazením transakcí, protože hodnoty mohou být u téže transakce připsány více kanálům. Hodnoty mají pomoci určit význam příspěvku jednotlivých kanálů, nikoliv nutně přesný obraz prodejních čísel.

Když si pořizujeme svoji první živnost, chceme ji patrně již také začít používat, to znamená vydělávat jako OSVČ. Na živnostenském úřadě proto vyplníme Jednotný registrační formulář, v rámci kterého založíme také tu svoji živnost. K čemu slouží jednotný registrační formulářJednotný registrační formulář nahrazuje různé typy formulářů pro podání, které podnikatel musí učinit před vstupem do...

Když už víme, co jsou asistované konverze, proč je používáme?

V online obchodování mnoho uživatelů nenakupuje produkty při první návštěvě webových stránek. Běžně dojde ke krokům shromažďování informací a srovnávání nákupů, což vede k vícenásobným návštěvám webu za účelem jakéhokoli nákupu. To vyvolává problém, protože mohou existovat kanály, které významně přispívají k úspěchu webu, ale nejsou započítány do běžných čísel konverzí. Asistované konverze pomáhají vytvořit úplný obraz, abychom mohli pochopit, jak spotřebitelé vyhledávají webové stránky a produkty, které nakupují.

Asistované konverze lze rozdělit podle aspektů, jako je kanál, kampaň a mnoho dalších dimenzí, které nám pomohou pochopit, jaké faktory přispívají k celkové cestě ke konverzi. To je důležité zejména u kanálů, které jsou častěji součástí fáze sběru informací, jako jsou textové reklamy, protože to může osvětlit, co skutečně přispívá a co ne.

Pojďme si to ukázat na příkladu

Uživatel má 3 samostatné interakce s webovou stránkou. Nejprve vidí textovou reklamu a klikne na web, získá potřebné informace a odejde. Později tentýž uživatel hledá v nákupním systému Google a vrátí se na web přes produktovou reklamu a poté odejde, aby provedl další srovnávací nákupy. Nakonec uživatel zadá webovou adresu a přejde přímo na web, kde provede nákup.

V této situaci bude přímé návštěvě připsána běžná konverze a nákupní kampaň i kampaň s textovou reklamou obdrží asistovanou konverzi. Ačkoli konečná transakce pochází z přímé návštěvy, je důležité vědět, že bez těchto dvou dalších interakcí by k této konverzi pravděpodobně nedošlo.

Při vyhodnocování jakéhokoli online marketingového kanálu mějte vždy na paměti asistované konverze, jinak byste mohli potenciálně vyřadit podstatné části své marketingové strategie.

  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

OSVČ mají zpravidla dvě možnosti, jak uplatnit výdaje z podnikání při zpracování daňového přiznání. Je možné vést klasickou evidenci a odečítat od příjmů reálné výdaje anebo je možné uplatnit výdaje paušálně. Uplatnění paušálních výdajů je byrokraticky jednodušší, ne každému se však musí vyplati. Co jsou paušální výdaje procentem z příjmůVýdaje paušálem představují formu výdajů, která...

Standardně by se mělo psát mikyna, protože by mělo platit pravidlo, že po tvrdé souhlásce se píše ypsilon. V tomto případě tomu tak není. Jedná se o výjimku. Slovo mikina pravděpodobně vzniklo z názvu obchodní značky MIKI. Jediná pravopisně správná varianta je tedy mikina. Co to je mikina? Mikina je označení pro druh svrchního oblečení. Je to...

Nebudeme vás zdržovat dlouhým napínáním – správně jsou obě varianty. Vitamin i vitamín. Pravidla v tomto případě psaní přejatých slov povolují dubletu, tedy obě varianty. Můžete si tedy vybrat podle svého, zda chcete brát vitamin, či vitamín. Příklady SPRÁVNÉHO použití slova vitamin/vitamín: Nezapomeňte na vitaminy / vitamíny na imunitu! V chřipkovém období je důležité dbát na přísun vitaminů...

Jaký je rozdíl mezi slovy inicály a iniciála? Nebo je to totéž? Pokud si nejste jistí, jste tady správně. Mám tu pro vás jednoduché polopatické vysvětlení. Rovnou se podíváme i na slovo nacionále. Protože spousta lidí neví, jestli ve větě použít iniciály nebo nacionále. Co je to iniciála? Iniciála je podstatné jméno rodu ženského, které...

Kdysi dávno jsem si chtěl ještě v dobách, kdy stálo neomezené volání přes 3 000 Kč a malá česká zemička nebyla stíhána vychcanými operátory, zřídit tarif s neomezeným voláním. Chvíli handlování na infolince a stál nakonec tuším 1 000 Kč bez DPH se smlouvou na rok. Tehdy v roce 2012 neuvěřitelná cena :-). Přifařil jsem ke smlouvě další druhé číslo...

Je to možná trochu zavádějící označení, ale jedná se o takzvaný čistý formát. Co si pod tím představit? Každá stránka má určitou velikost, ale text se zpravidla nepíše až do krajů. Bylo by to nečitelné a nepraktické. Prostor na stránce (v tisku), který je možné použít pro text, obrázek, fotografii, se označuje jako zrcadlo. Zrcadlo...

Pokud s někým úporně diskutujete o tom, jestli je správně diskuze, nebo diskuse, pak vás můžeme uklidnit, že pravdu máte oba. Jde totiž o dubletu – to znamená, že se mohou psát obě varianty, protože obě jsou správně. Diskuze / diskuse znamená výměnu názorů či úvahu o možnostech řešení nějaké otázky či problému. Příklady SPRÁVNÉHO užití slova...

Zejména pro začínající podnikatele je často oříšek, zda vést daňovou evidenci či účetnictví. Daňová evidenceDaňová evidence je upravená zákonem o dani z příjmů. Je jednodušší než účetnictví, obsahuje údaje o uskutečněných zdanitelných příjmech a daňově uplatnitelných výdajích, současně je sledován stav majetku a závazků na konci daného roku (zdaňovacího období).Daňovou evidenci musíme vést, pokud máme...

Někdo píše výhrůžky, jiný výhružky a další jen a pouze vyhrůžky. další považuje za jedinou kodifikovanou variantu slovo vyhrůžka. Tak jak je to tedy správně? Podle Slovníku spisovné češtiny pro školu a veřejnost, je vedle slova výhrůžka možný i tvar vyhrůžka, nejčastěji je asi používán výraz výhružka, ale mezi slovy není významový rozdíl. Slovo výhružka...

Mezinárodní den dětské knihy S 2. dubnem je již od 60. let 20. století spojen Mezinárodní den dětské knihy. Datum nebylo vybráno náhodou, jde o výročí narození dánského autora dětských příběhu Hanse Christiana Andersena. Kdy se Mezinárodní den dětské knihy slavíMezinárodní den dětské knihy se slaví 2. dubna (2.4.).Jak se Mezinárodní den dětské knihy slavíV Česku se výročí narození...
Načíst dalších 10 článků