Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Autobidding

Autobidding vás zbaví těžké práce a dohadů při nastavování nabídek tak, abyste splnili své výkonnostní cíle. Na rozdíl od ručního biddingu CPC není třeba ručně aktualizovat nabídky pro konkrétní reklamní skupiny nebo klíčová slova. Google Ads automaticky nastavuje nabídky pro vaše reklamy na základě pravděpodobnosti, že daná reklama povede k prokliku nebo konverzi, která vám pomůže dosáhnout konkrétního cíle vašeho podnikání.

Různé typy autobiddingových strategií vám mohou pomoci zvýšit počet kliknutí, viditelnost a konverze. Automatizované strategie nabídek se učí za pochodu a využívají informace o výkonu nabídky k informování o budoucích nabídkách.

Typy autobiddingových strategií

Na základě různých cílů je možné nastavit různé autobiddingové strategie.

Zvýšení počtu návštěv

Funkce Maximalizovat kliknutí automaticky nastaví nabídky tak, abyste v rámci svého rozpočtu získali co nejvíce kliknutí.

Maximize clicks je k dispozici buď jako standardní strategie v jedné kampani, nebo jako portfoliová nabídková strategie ve více kampaních.

Zviditelnění

Cílené sdílení impresí automaticky nastavuje nabídky s cílem zobrazit vaši reklamu na absolutním vrcholu stránky, v horní části stránky nebo kdekoli na stránce výsledků vyhledávání Google.

Cílené sdílení imprese je k dispozici pouze v síti Search Network, a to buď jako standardní strategie v jedné kampani, nebo jako strategie nabídek portfolia ve více kampaních.

Zvýšení počtu konverzí

Funkce Target CPA automaticky nastaví nabídky tak, aby pomohly získat co nejvíce konverzí při vámi nastavené cílové ceně za akci (CPA). Některé konverze mohou stát více nebo méně, než je vaše cílová cena.

Funkce Target CPA je k dispozici buď jako standardní strategie v jedné kampani, nebo jako portfoliová strategie nabídek ve více kampaních.

Pokud je pro váš typ kampaně k dispozici možnost Maximalizovat konverze nebo Maximalizovat hodnotu konverze, doporučujeme ji použít místo možnosti Cílová CPA.

Dosažení cílové návratnosti výdajů za reklamu (ROAS)

Každý víme, že mikroby a bakterie jsou všude. Nicméně může vás hodně překvapit, kde všude se mikroby vyskytují. Kde si dávat pozor na mikroby Pokud jdete do obchodu a vezmete si nákupní košík, automaticky jste vystaveni opravdu velkému množství bakterií a mikrobů. Vozíku se totiž přes den dotýkají stovky lidí a tudíž zde se to...

Funkce Target ROAS automaticky nastaví nabídky tak, aby pomohly získat co nejvyšší hodnotu konverze při nastavené cílové návratnosti výdajů na reklamu (ROAS). Některé konverze mohou mít vyšší nebo nižší návratnost, než je vaše cílová hodnota.

Funkce Target ROAS je k dispozici buď jako standardní strategie v jedné kampani, nebo jako portfoliová strategie nabídek ve více kampaních.

Získejte více konverzí při využívání svého rozpočtu.

Maximalizace konverzí nabídky vám pomohou optimalizovat směrem ke konverzím.

V nabídkové strategii Maximize conversions máte možnost nastavit cílovou cenu CPA, což znamená, že se Smart Bidding bude snažit získat co nejvíce konverzí za vámi nastavenou cílovou cenu za akci (CPA). Pokud možnost Cílová CPA není nastavena, bude se Maximize conversions snažit utratit váš rozpočet tak, abyste získali co nejvíce konverzí.

Nabídka Maximize conversion value vám pomůže optimalizovat směrem k hodnotám konverzí. U strategie Maximize conversion value bidding máte možnost nastavit Target ROAS, což znamená, že se Smart Bidding bude snažit získat co nejvyšší hodnotu konverze při vámi nastavené cílové návratnosti výdajů na reklamu (ROAS). Pokud možnost Cílová hodnota ROAS není nastavena, bude se strategie Maximize conversion value snažit utratit váš rozpočet tak, abyste dosáhli co nejvyšší hodnoty konverze.

Funkce Maximalizovat hodnoty konverze klade důraz na oblast, kterou chcete maximalizovat, ale omezuje výdaje na zadaný rozpočet.

Získejte vyšší hodnotu konverze při využívání svého rozpočtu

Funkce Maximalizovat hodnotu konverze automaticky nastaví nabídky tak, abyste získali co nejvyšší hodnotu konverze pro vaši kampaň při vynaložení vašeho rozpočtu.

Funkce Maximize conversion values klade důraz na oblast, kterou chcete maximalizovat, ale omezuje výdaje na stanovený rozpočet.

Pokud používáte funkci Maximize conversion value bez nastavené cílové hodnoty ROAS, budeme se snažit utratit váš rozpočet tak, abychom maximalizovali hodnotu konverze pro vaše kampaně.

Pokud používáte funkci Maximize conversion value s nastavenou hodnotou Target ROAS, pomůžeme vám získat co nejvyšší hodnotu konverze při cílové návratnosti výdajů na reklamu (ROAS).

Když vytvoříte strategii nabídek Maximize conversion value, můžete nastavit Target ROAS (návratnost výdajů na reklamu).

  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Detail je nějaká malá drobnost, která ale může způsobit velké problémy, pokud se na ní třeba zapomene. Nebo pokud neznáte správný pravopis tohoto slova. Správně je detail Podstatné jméno detail je jménem přejatým, pochází z francouzského détailler (krájet, rozdělovat) a označuje nějakou drobnost, podrobnost, součást celku. Dodržujeme u něj pravopis z originálu, a proto žádné j nevkládáme...

Na druhý čtvrtek v měsící březnu připadá Světový den ledvin. Jde o kampaň, která má upozornit na to, že 10 až 15 % světové populace trpí určitou formou onemocnění ledvin. Naše země rozhodně není výjimkou. V ČR má nemocné ledviny každý desátý člověk. Kdy se Světový den ledvin slavíSvětový den ledvin se slaví druhý březnový...

Goji, godži nebo dokonce kustovnice? To vše jsou názvy jednoho ovoce ze střední Asie. Ale která varianta pojmenování je ta správná? Správně je kustovnice Ústav pro jazyk český v tomto případě uznává pouze variantu kustovnice. Na variantu goji se náš český jazyk zatím nestihl adaptovat i přesto, že se jedná o běžně používaný výraz. Pokud...

Chlap je synonymum slova muž. Jak ale toto slovo skloňovat a jaké y/i se píše v koncovce množného čísla – chlapi / chlapy? Přesně to si názorně vysvětlíme. Správně je chlapi i chlapy Slovo chlap je podstatné jméno rodu mužského neživotného a skloňuje se dle vzoru pán. Stačí si říct chlap bez chlapa jako pán...

Stává se to doslova z minuty na minutu. Nejdříve jste šťastní, spokojení a hlavně zamilovaní. Ale jednoho dne se proberete, podíváte se na člověka, který leží vedle vás v posteli a najednou se vám nebude líbit, co vidíte. Možná jenom částečně, což by mohla být ta lepší varianta. Gratulujeme, jestli jste se ve vztahu dostali až sem,...

Po tvrdé souhlásce „k“ by měla následovat podle pravidel českého pravopisu samohláska „y“. Proč to tak není v případě slova kilt? Odpověď je jednoduchá. Jedná se o slovo cizího původu, které si zatím drží svůj původní pravopis. Slovo kilt je však možné bez problémů skloňovat podle vzoru hrad.Pravopisně správně je pouze tvar kilt!Co je to kilt?Na...

Fotograf, který se k focení dostal vlastně náhodou. Jeden z těch, jež měl možná ve své životě hodně štěstí (proto jsme si s Jirkou hodně rozuměli, protože jsem také takové dítě štěstěny). Jirka nejenom fotí, ale také pomáhá s pořádáním nejznámějšího českého festivalu věnující se tetování. Možná jste na něm byli. Možná jste o něm...

Agnes je ženským křestním jménem, které představuje cizojazyčnou variantu častěji užívaného jména Anežka. Užívá se také ve variantách Agnesa, Agneša nebo Ines. Anežka je tradičním ženským křesťanským jménem. Pochází z řeckého slova hagnos, hagné, které se překládá jako čistá, nevinná, neposkvrněná. Anežka je českou verzí latinského jména Agnes. Jméno Anežka vyznává tradiční hodnoty, je jménem...

Valérie Ženské jméno Valérie pochází z latinských jmen Valerius a Valentinus. Jméno je odvozeno od slova valens, tedy silný. V Česku se vyskytuje také v podobě s krátkým e – Valerie. Kdy slaví Valérie svátek?Valérie slaví, podle českého občanského kalendáře, svátek 18. dubna (18.4.).Mužská obdoba jménaMužská obdoba jména je Valerián.Domácí podoby jména ValérieVal,Valda,Valinka,Vali,Valča,Valuška,Valuša,Valina,Valčí,Vája,Valerka,LeraValérie a statistikaKolik žije...

Dýško, diškrece, tuzér, to všechno jsou synonymní výrazy pro slovo spropitné. Jedná se o peníze, které dobrovolně dáváme za odměnu za dobře odvedené služby. Je třeba zdůraznit slovo dobrovolně, protože někteří lidé si myslí, že mají nárok na spropitné automaticky. Pravopisně správně je tvar spropitné. Zpropitné je zkomolenina, která není ve spisovném českém jazyce povolena. Bohužel...
Načíst dalších 10 článků