Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Autoresponder

Je více než pravděpodobné, že už jste takový e-mail dostali. Pokud navíc e-mailovou korespondenci využíváte v pracovním životě, automatickou odpověď už jste možná také použili. Vzpomeňte si na nastavení e-mailu „Jsem na dovolené, v případě nutnosti kontaktujte kolegu XY“. V e-mailovém marketingu funguje autoresponder podobně. Ovšem s odlišnými případy využití i konečnými cíli.

Co je to autoresponder?

Autoresponder je časově omezený e-mail nebo zpráva, kterou automaticky odešlete poté, co se návštěvník zaregistruje do vašeho e-mailového seznamu. V závislosti na možnostech vašeho nástroje pro automatické zasílání e-mailů můžete e-maily automatického zasílání dále segmentovat na základě dalších vlastností kontaktu, ale ve své podstatě vám automatický zasílač umožňuje pasivně a automaticky zasílat předem napsané zprávy.

Můžete si zvolit počet zpráv, které se v sekvenci autoresponderu objeví, a můžete si zvolit, kdy budou doručeny. Automatická odpověď může mít podobu jednoduchého „Děkujeme, že jste s námi“ ale může jít také o robustní sérii vstupních e-mailů, které se stupňují v přesvědčování a někdy vrcholí prodejní nabídkou. To je typické pro digitální odvětví, kde je váš e-mailový seznam primárním prodejním kanálem pro uvedení vašich produktů na trh.

V průběhu několika e-mailů čtenář nakonec obdrží prodejní nabídku (nebo několik e-mailových prodejních nabídek). Díky tomu se čtenář zahřeje na vaši značku a váš obsah. V době, kdy nabízíte svůj produkt nebo službu, byste již měli poskytnout vysokou informační hodnotu.

Někdy může autoresponder fungovat jako skutečný magnet pro potenciální zákazníky, který slouží k tomu, aby se někdo zaregistroval do vašeho seznamu. Dobrým příkladem jsou uzavřené e-mailové kurzy. Dodávaným produktem je pouze časově omezená sekvence e-mailových lekcí, které mají zákazníka postupně něco naučit – jinými slovy, automatický odesílač.

Ačkoli provedení může být zcela odlišné v závislosti na vaší firmě, odvětví a cílech, všechny autorespondery umožňují automatizovat e-mailové sekvence na základě časového rozvržení a e-mailového registračního formuláře.

Jak měrit účinky e-mailových autoresponderů

Dopad autoresponderů můžete měřit pomocí stejných metrik jako ostatní aktivity e-mailového marketingu. Povaha autoresponderů však znamená, že nebudete zkoumat každý jednotlivý nasazený e-mail.

A/B testování

Autorespondery jsou jedním z mnoha nástrojů, které lze v e-mailových kampaních nasadit. Pomocí A/B testování otestujte autorespondery oproti jiným typům e-mailů. Pokud váš autoresponder nefunguje stejně dobře jako jiné metody, pravděpodobně není pro dané použití vhodný.

Podpora kampaně

Místo toho, abyste autorespondery aplikovali na všechny možné aplikace, použijte je raději na podporu ostatních částí vaší kampaně. Například rychlý a automatizovaný uvítací e-mail je užitečnější než automatická odpověď pokaždé, když někdo odpoví na váš newsletter. Autorespondery by měly v konečném důsledku snížit vaši pracovní zátěž a zároveň zanechat v zákaznících pocit, že jste s nimi navázali osobní kontakt.

Opravdu jsou autorespondery důležité?

Automatizované e-maily mají o 152 % vyšší míru kliknutí než jiné typy e-mailů.

Může se to zdát kontraintuitivní, ale automatizace skutečně vede k vyšší míře zapojení. Proč?

Automatické e-maily mohou snížit množství práce, kterou e-mailová kampaň vyžaduje, a přitom zachovat vysokou míru personalizace, která zvyšuje míru otevření a prokliků. V ideální situaci vaši čtenáři nepoznají rozdíl.

Stejně tak vzhledem k tomu, že autorespondery vznikají jako reakce na výzvy, které jsou často iniciovány uživateli, mohou vám pomoci doručit správné e-maily ve správný čas. To je rozhodující, pokud chcete úspěšně řídit konverze.

Autorespondery byly původně navrženy pro zefektivnění komunikačních procesů. Od té doby, co si je osvojil marketing, se staly mocným a užitečným nástrojem s mnoha výhodami pro e-mailové kampaně. Díky jejich pečlivému použití můžete vytvářet silné a poutavé e-mailové kampaně s menším množstvím práce.

Nejlepší autorespondingové softwary v roce 2022

Na trhu existuje velké množství softwarových řešení, které můžete v marketingu vaší společnosti využít.

Sendinblue

Sendinblue je bezplatný e-mailový autoresponder. V bezplatném plánu můžete odeslat až 300 e-mailů denně. Automatizační funkce, které Sendinblue nabízí, vám mohou ušetřit mnoho času a zvýšit prodej díky zapojení potenciálních zákazníků.

Systém umožňuje vytvářet atraktivní e-maily pro marketingové účely. Zákazníkům je možné zasílat také SMS zprávy s upozorněním na blížící se slevy nebo jiné naléhavé zprávy. Zasílání e-mailových sekvencí je možné automatizovat. Kontrolu výkonnosti odeslaných e-mailů je možné provádět pomocí sofistikovaných analytických nástrojů. Seznam kontaktů je možné segmentovat a zajistit tak zaslání správného e-mailu správné osobě.

Sendinblue může být skvělou volbou pro zasílání hromadných e-mailů za přijatelné náklady. Nabízené automatizační funkce jsou přijatelné. Sendinblue je možné používat již za 25 dolarů měsíčně. V případě, že vám stačí odeslat 300 e-mailů denně, postačí vám základní verze, která je zdarma.

HubSpot

HubSpot je kompletní řešení pro požadavky marketingu, prodeje a CRM. K dispozici je bezplatná verze a tři placené plány. Rozsah funkcí, které HubSpot nabízí, je opravdu široký. Zahrnuje funkce A/B testování, nástroje pro segmentaci seznamů, které napomáhají přizpůsobovat odesílané e-maily cílovým adresátům. Software navíc umožňuje naplánovat zveřejňování příspěvků na sociálních sítích až na 3 roky dopředu.

Software je možné pořídit již od 50 dolarů měsíčně. Profesionálům jsou určeny verze za 890 – 3200 dolarů měsíčně. Pro malé a začínající podniky je k dispozici i bezplatná verze, která zahrnuje odesílání 2000 e-mailů měsíčné, živý chat, vykazování stavu e-mailů a mnoho dalšího.

Constant Contact

Constant Contact je poskytovatel e-mailových marketingových služeb, který byl v roce 1995 vytvořen především pro malé podniky. Mezi funkce, které nabízí, patří tvorba webových stránek a e-mailů, vytváření reklam pro Facebook a Instagram a mnoho dalšího.

Constant Contact je snadno použitelný e-mailový autoresponder, který lze doporučit malým firmám. Podle některých uživatelů jsou však nabízené automatizační funkce, ve srovnání s funkcemi, které nabízejí jeho alternativy omezené.

Titulky se používají pro členění textu. Jsou to vlastně nadpisy, které určují strukturu textu. Čtenáři napoví, o čem článek bude, nebo zdůrazní důležitou myšlenku textu. Další význam titulků má blízko k filmové a seriálové tvorbě. V takovém případě jsou titulky přepisem mluveného slova do psané podoby. Pravopisně SPRÁVNĚ je titulek Je to tak trochu chyták. V českém jazyce...

Cena software se liší dle poskytovaných funkcí. Pro tvorbu webových stránek je určena varianta již za 10 dolarů měsíčně. E-mailový autoresponder pak začíná na 20 dolarech měsíčně. Rozšířené verze je pak možné pořídit měsíčně za 45 až 195 dolarů

ActiveCampaign

Dalším skvělým nástrojem pro e-mailový marketing je ActiveCampaign. Tento nástroj vám pomůže snadno nastavit automatizaci e-mailů, pomocí které můžete posílat uvítací e-maily nebo spouštět série úvodních zpráv, které se rozesílají při událostech, jako je registrace návštěvníků webových stránek. Software lze také použít k automatickému doručování reklam pro potenciální zákazníky.

Software nabízí i další funkce jako je oddělené testování e-mailových kampaní, segmentace e-mailových kontaktů či plánované odesílání e-mailů v určitý den a čas. ActiveCampaign není jen skvělý e-mailový automatický odesílač. Ve skutečnosti slouží jako řešení „vše v jednom“, které automatizuje také procesy CRM, prodeje a marketingu. Také proto se tento software dostal do tohoto seznamu nejlepších e-mailových autoresponderů, které si můžete pořídit.

Cena začíná na 9 dolarech měsíčně. Pokročilé verze pak lze pořídit za 49 a 149 dolarů. K dispozici je také 14denní zkušební verze, která je zdarma.

GetResponse

GetResponse je platforma, která je vytvořena pro podporu online podnikání prostřednictvím nástrojů pro tvorbu webových stránek. Pomáhá také posílit marketingové strategie prostřednictvím některých velmi přínosných automatizačních funkcí.

Mimo nástrojů pro tvorbu webových stránek GetResponse nabízí také řadu účinných automatizačních funkcí, které zákazníkům posílají e-maily s doporučením nákupu oblíbených produktů. Software nabízí také funkci segmentace seznamu kontaků, což umožňuje zasílat cílené e-maily.

GetResponse nabízí řadu snadno použitelných nástrojů s příjemnými automatizačními funkcemi. Podle některých uživatelských recenzí však například zákaznický servis není na příliš dobré úrovni.

Základní verze je dostupná již za 15 dolarů měsíčně. Cena pokročilých verzí se odvíjí od požadovaných funkcí a konkrétních potřeb uživatele.

Moosend

Moosend je vhodný pro všechny uživatele, kteří potřebují mít kontrolu nad marketingem produktů prostřednictvím e-mailových kampaní i funkce automatických odpovědí. Umožňuje odesílat neomezený počet e-mailů. Na základě reakcí zákazníků poskytuje přehledy úspěšností kampaní. E-maily je možné graficky upravovat tak, aby byly pro zákazníka atraktivní. Prostřednictvím funkce A/B testování je možné kontrolovat, které e-maily vedou ke zvýšení prodeje. Software přináší také automatické funkce, které umožňují nastavit automatické rozesílání e-mailů v daný termín.

K dispozici je bezplatná verze autoresponderu, případně PRO verze za 8 dolarů měsíčně.

Mailchimp

Mailchimp autoresponder má několik automatizačních funkcí, které pomáhají ke zvýšení prodeje. Kromě toho obsahuje funkce pro analýzu výkonu, nástroje pro tvorbu webových stránek a mnoho dalšího.

Prostřednictvím údajů o reakcí adresáta na e-mail je možné zjišťovat výkonnost. Automatizační funkce umožňuje odesílat e-maily v nejvhodnější dobu. Funkce automatizace založená na chování adresáta odesílá pouze takové zprávy, které jsou pro zákazníka opravdu relevantní. Je možné také odesílat zákazníkům e-maily s připomenutím, aby se vrátili k nákupu oblíbených produktů.

Pomocí Mailchimpu lze vytvářet webové stránky s vestavěnými marketingovými nástroji, jako je plánování schůzek atd. Mailchimp autoresponder je možné používat ve formě neplacené verze. Pokud potřebujete pokročilé funkce, je k dispozici široká škála placených verzí, jejichž cena začíná na 10 dolarech měsíčně.

ConvertKit

ConvertKit je jeden z nejlepších autoresponderů na trhu. Poskytuje funkce pro vytváření e-mailů a vstupních stránek a nabízí některé výkonné automatizační funkce, které pracují podle vašich příkazů. V případě potřeby je možné vytvářet také registrační formuláře, které pomáhají při rozšiřování okruhu zákazníků. Součástí je také funkce segmentace seznamu pro zasílání zpráv na míru cílovému publiku. Odesílání e-mailů je možné plánovat na konkrétní termín i hodinu.

ConvertKit zaručuje 97% míru doručení. Ve srovnání s ostatními softwary je však ConvertKit poměrně nákladný. Placené verze začínají na 29 dolarech měsíčně. K dispozici je také bezplatná verze, která má však pouze omezené funkce.

AWeber

Platforma AWeber pomáhá rozšiřovat prodeje prostřednictvím nástrojů pro tvorbu webových stránek, funkcí pro vytváření vstupních stránek, automatizačních e-mailů a mnoha dalších funkcí. AWeber umožňuje vytvářet profesionálně vypadající e-maily, prostřednictvím kterých je možné zákazníkům zasílat slevové nabídky, kupony a mnoho dalšího. Funkce webových push oznámení umožňuje oslovit zákazníky přesně ve chvíli, kdy jsou online.

Pro malé podniky je dostačující i bezplatná verze. Cena rozšířené placené verze je pak 19,99 dolarů měsíčně.

SendPulse

SendPulse je marketingová platforma pro zasílání e-mailů, SMS a webových push oznámení pro zvýšení prodeje. Tento autoresponder odesílá zprávy automaticky na základě chování zákazníků a nabízí také mnoho dalších funkcí. E-maily je možné rozesílat v různých jazycích. K dispozici je více než 130 šablon pro vytvoření atraktivních e-mailů. SendPulse také automaticky připomíná zákazníkům položku, kterou nechali v košíku, ptá se jich na jejich zkušenosti s produkty a mnoho dalšího.

Ačkoliv aplikace přináší velké množství příjemných funkcí, které mají potenciál zvýšit prodej, uživatelé často uvádějí, že zákaznický servis není příliš dobrý.

K dispozici je bezplatná verze, která umožňuje odeslat 15 000 e-mailů měsíčně. Placené plány pro autoresponding začínají na 8 dolarech měsíčně.

MailerLite

MailerLite je platforma pro e-mailový marketing, která má pokročilé funkce pro vytváření atraktivních e-mailů, webových stránek nebo vstupních stránek. Má také řadu automatizačních funkcí pro rozvoj podnikání.

Aplikace umí vytvářet poutavé a interaktivní e-maily a newslettery během několika minut, má také nástroje pro vytváření webových stránek, vstupních stránek, vyskakovacích oken, registračních formulářů a dalších. Je možné automaticky odpovídat novým odběratelům uvítacím e-mailem, připomíná zákazníkům věci, které opustili z košíku, atd. Mailer Lite poskytuje přehledy o zapojení publika, takže můžete své e-maily ještě vylepšit.

K dispozici je bezplatná verze. Pro prémiové funkce je k dispozici 14denní zkušební verze zdarma. Prémiové funkce začínají na 10 USD měsíčně.

Omnisend

Omnisend pomáhá zvýšit prodeje pomocí automatizačních funkcí, jako jsou uvítací e-maily, upomínky zasílané zákazníkům o produktech, které zanechali v košíku, atd.Segmentace seznamu kontaktů a SMS marketing jsou některé z dalších funkcí, které Omnisend nabízí a které mohou být velmi přínosné pro zvýšení prodeje.

K dispozici je bezplatná verze, která umožňuje odeslat 15 000 e-mailů měsíčně. Další plány je možné pořídit od 16 dolarů měsíčně.

  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Mysleli jste si, že jde o americký svátek, který se stal trendem až v posledních letech? Omyl! Halloween slavili již staří keltové. Svátek se zachoval především v anglosaských zemích, převážně v USA, Kanadě, Velké Británii, Irsku a Austrálii. Název vznikl zkrácením anglického „All Hallows‘ Eve“, tedy „Předvečer Všech svatých“. Kdy se slaví Halloween?Halloween se slaví...

Od roku 2021 mohou některé osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) odvádět paušální daň. Paušální daň je platba, pomocí které můžeme jednoduše splnit všechny své povinnosti vůči státu. Pokud se k ní přihlásíme, platíme ji celý rok každý měsíc ve stejné výši na jeden účet. Výhodou je, že nemusíme podat daňové přiznání ani Přehledy na pojištění...

V tomhle případě se nejedná o žádný chyták. Těstnost je prostě hloupost! Pravopisně správně je těsnost! Abychom správně určili pravopis, musíme se podívat, jak podstatné jméno těsnost vzniklo. Tak hurá do toho, půl je hotovo. Nejdříve bylo přídavné jméno těsný. Následně došlo k odtržení přípony „-ný“. A pak už se jen přidala přípona „-ost“. Jedná se o...

Stejně jako dezinfekce, které se věnujeme zde, i dezinformace se dříve psala se s. A i nová pravidla ohledně pravopisu u tohoto slova jsou stejná jako u dezinfekce – základní, neutrální je varianta se z, dezinformace, zatímco varianta se s je příznaková, užíváme ji tedy pouze ve specifických případech – například odborných textech nebo pokud chceme,...

Ženské jméno Blažena je slovanskou variantou jména Beata. Kdy slaví Blažena svátek?Blažena slaví, podle českého občanského kalendáře, svátek 10. května (10.5.).Mužská podoba jména BlaženaMužskou obdobou jména Blažena je Blažej.Domácí podoby jména BlaženaBláža,Blažka,Blaženka.Blažena a statistikaKolik žije v ČR BlaženK 10. 5. 2022 žije v České republice 6 311lidí se jménem Blažena.Oblíbenost jména Blažena Jméno je 196....

Ne, že bychom toto slovo užívali denně, ale občas na něj natrefíme všichni. Jeho pravopis, respektive správné hláskování může někoho plést. Proto si to vysvětlíme. A to jako vždy na příkladech. Správně je francouzštinaJedinou správnou variantou je francouzština. Můžete si to zapamatovat podle toho, že nejprve máte slovo Francouz jako příslušník národa a k tomu...
Načíst dalších 10 článků