Socializuji se

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Čeština, Pravopis, Gramatika

Internetový marketing

Zajímá vás termín "Internetový marketing"? Zrovna toto téma rozebírají čtenáři na Krcmic.cz. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své poznatky a zkušenosti.
Pokračovat Zobrazit méně

Cílem buzz marketingu je vyvolat rozruch okolo určité značky, produktu, společnosti či akce. Dílčím cílem je poskytnout skvělé téma pro diskusi mezi lidmi a v médiích. S buzz marketingem jsou spojeny také pojmy jako guerilla marketing či virální marketing, všechny tři typy marketingu fungují podobně – na základě vyvolání rozruchu, přesto je mezi nimi drobný...

Brand, v českém překladu značka je termín, který označuje název nějakého výdělečného subjektu, jeho hodnotu na trhu a váhu u zákazníků. Jakmile se nějaká značka dostatečně zapíše, spolehlivě odlišuje produkty, které zastupuje, od konkurence. A samozřejmě zvyšuje cenu, kterou jsou zákazníci za produkt ochotni zaplatit – i když produkt třeba kvalitou pokulhává za konkurencí. Termín...

Below the lines, tzv. podlinková komunikace je forma marketingové komunikace využívající nemasové, presně zacílené formy oslovování. Do BTL marketingu spadá i prodej v kamenném obchodě nebo na stánku, přímý marketing, reklama v místě prodeje. Protějškem je ATL – above the lines, tedy forma marketingové komunikace komunikace využívající masmédia (televizi, rádio, internet, tisk, outdoor). Rozdíly mezi...

RTB je automatizovaný aukční model prodeje a nákupu bannerové reklamy. Na jedné straně jsou publisheři, tedy poskytovatelé, kteří nabízejí reklamí prostor, na druhé straně stojí inzerenti, kteří nabízený prostor využívají pro svou reklamu. Inzerenti nemusí využívat klasický a zaběhnutý model nákupu reklamního prostoru napřímo od publisherů, ale mohou prostor nakoupit přes platformu (DSP). Pomocí DSP...

Business-to-business je značení pro obchodní vztah mezi obchodními společnostmi. Obchodní společnosti v tomto vztahu neobsluhují spotřebitele. Vztah lze v Češtině vyjádřit jako od obchodníka k obchodníkovi. Koncept B2B Jak název napovídá, slovní spojení zaštiťuje obchodní vztahy a úkony mezi dvěma podnikajícími subjekty. Spadá sem vše, co provází doporučení, nákup, fakturaci, doručení apod. mezi jednou a...

Analýza klíčových slov je proces vyhledávání výrazů, které které uživatelé při vyhledávání na internetu používají nejčastěji. Hlavním cílem analýzy klíčových slov je najít nejziskovější a nejvyhledávanější klíčová slova, která přitom nejsou vysoce konkurenční. Pro definování marketingové strategie by měla být prvním krokem analýza klíčových slov. Analýza nalézá konkrétní tvary slov, synonyma, jejich hledanost a konkurenčnost....

Akční plán je celkový souhrn všech marketingových aktivit. Je dobré jej mít vytvořený minimálně na měsíc dopředu. V akčním plánu volíte, dle vašich finančních i časových možností, marketingové činnosti, kterým se každý měsíc chcete nebo můžete věnovat. Tudíž, kdy je předpoklad, že se dostanete k vytouženému cíli. Sestavení akčního plánu Při sestavování akčního plánu si...

Pojem affiliate marketing vám možná není zcela povědomý, s jeho praktikami se však jistě setkáváte pravidelně. Říká se mu také partnerský anebo provizní marketing. Jde o výkonostní formu marketingu, která funguje na základě plateb za uskutečněnou konverzi. Základem affiliate marketingu je provázanost mezi prodejcem (např. e-shopem) a parnterem (např. influencerem). Princip affiliate marketingu Základní schéma...

Světový den luštěnin má za cíl zvýšit povědomí světové veřejnosti o výhodách a přínosech luštěnin – ať už v konzumaci, nebo produkci. Rok 2016 byl Valným shromážděním OSN vyhlášen za Mezinárodní rok luštěnin. Koordinací souvisejících aktivit byla pověřena Organizace pro výživu a zemědělství (FAO). Bude zajišťovat spolupráci s vládami, nevládními organizacemi a dalšími partnery. Cílem mezinárodního roku je...

Heureku dnes používá téměř každý. Vsadím se, že i vy sami. Proto pokud něco inzerujete, je vhodné založit si zde účet a svůj profil si „vymazlit“ tak, abyste nejlépe získali nálepku „ověřeno zákazníky,“ která zvýší vaši důvěryhodnost. Heureka je vnímána jako pozitivní značka a při inzerování se toho dá využít. Pojďme se podívat placený a...

Tento článek počítá s tím, že už nějaký e-shop máte a chcete zefektivnit jeho výkon. Určitě zde ale najdou spoustu užitečných tipů i úplní začátečníci, kteří si lámou hlavu s tím, jak přivést na e-shop zákazníky. Jak zlepšit výkon e-shopu V první řadě, nečekejte závratné změny ze dne na den. Vybudovat kvalitní a úspěšný e-shop...

Jak nastavit placenou reklamu na Facebooku? Výhodou nastavování reklamy na Facebooku a Instagramu je, že tyto dvě platformy jsou propojené. Instagramová reklama se totiž nastavuje v rozhraní Facebooku. Proto si vysvětlíme nastavování Facebook reklamy, ale stejný postup můžete aplikovat také u reklamy na Instagramu. A protože problematika nastavování reklamy je opravdu komplexní, tento článek je...

Multi-level Marketing (zkratka MLM) označuje druh marketingové strategie, kdy prodej výrobku koncovým zákazníkům zajišťují smluvní distributoři – obchodní zástupci. Často se můžete setkat také s českými názvy víceúrovňový nebo síťový marketing. Co to je multi level marketing Distributor zapojený do MLM má zisk nejen z obratu při prodeji, ale také z provizí dalších distributorů, které do systému...

Google Analytics, jak všichni víme, je bezplatný nástroj na vyhodnocování statistik webů. Má však několik verzí a jednou z nich je právě Google Analytics 4, která je nejnovější. Měla by především zlepšit měření statistik mobilních aplikací a zjednodušit jejich vyhodnocování. Kdy přejít na Google Analytics 4 Nejprve je tedy potřeba si uvědomit, zda je Google...

Každým kliknutím na vaši reklamu vám zákazník vyjadřuje zájem, který může vést k nákupu za tisíce. Proto byste nikdy neměli podceňovat kvalitu svých webových stránek a vždy byste měli vědět, zda se zákazníkům po kliknutí na reklamu opravdu zobrazuje platná stránka. Jak to ale zkontrolovat? Přesně to si v tomto článku vysvětlíme. Budete k tomu...

Vylučující klíčová slova se hodí při nastavování téměř každé PPC kampaně a práce s nimi patří mezi základní znalosti světa PPC reklamy. Věřte, že pokud chcete svou firmu posunout v reklamě výš, budou se vám hodit. Proč vylučující klíčová slova používat Vylučující klíčová slova umožňují lépe zacílit na zákazníky, kteří mají v úmyslu opravdu provést...

Našli jste odpověď či článek, který se týkal hledaného pojmu ? Nezapomeňte si také přečíst články ze sekcí jak být sám sebou, oběma oběmi, Ebook čtečka, Marek Soták, Google Analytics, Práce ve firmě, Internetový marketing, Vyjmenovaná slova.

Určitě si také nenechte ujít tyto články z blogu . Nataša , Přepych x přepich , Komiks x comics x komix x comix , Světový den divoké přírody

Rádi se vzděláváte? Mrkněte na slovník pojmů, který je seřazený dle abecedy ( A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z) a dle temat a oborů jako například Byznys, Informační technologie (IT), Internet & mobil, Kino, Marketing & média & reklama, OOH, Ostatní, Polygrafie, Rádio, Tisk, TV. Pokud se zajímáte o český jazyk, podívejte se na sekci jak se co píše (nejčastější chyby v českém jazyce), kde najdete seznam nejčastějších chyb v českém jazyce, ve kterém uživatelé nejčastěji chybují. Tento seznam je rozřazený dle abecedy A, B, C, Č, CH, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, R, Ř, S, Š, T, U, Ú, V, W, Y, Z, Ž. Naučte se, jak se píší jednotlivé klávesové zkratky na klávesnici. Nebo si přečtěte o historii jednotlivých státních svátků a významných dnů v ČR. Jejich seznam najdete v marketingovém kalendáři svátků, významných, mezinárodních a světových dnů.