Internetový marketing

Všechny kategorie

Je jich jako hub po dešti. Někteří ještě stále nabízejí registrace do stovek mrtvých katalogů. Mají stovky referencí od klientů typu tmave-ponozky-levne-skoro-zdarma.cz. Jiní pořádají školení. A většinou mají jedno společné. Nerozjeli žádný vlastní projekt (jako třeba Objevit.cz). Napadá mě, na čem se tedy tito SEO konzultanti učili? Na čem testovali, jak funguje získávání odkazů pro...

K napsání tohoto článku mě přimělo pár diskuzních vláken, na které jsem narazil. Všimnul jsem si, že vlastně každý větší server či fórum má jedno společné. Sortu lidí, kteří jsou v diskuzích až příliš aktivní. A doslova žijí svůj (virtuální) život jen a pouze na internetu. Jsou něco jako Jekyll & Hyde. Navenek se snaží vypadat jinak,...

Tento článek najdete na Objevit.cz. Na začátek se asi sluší připomenout, že vás musí bavit psaní, čtení a ideálně také náš mateřský „češtin“. V neposlední řadě – musíte mít trpělivost a dělat to pro radost. Protože zpočátku na blogování moc peněz netrhnete. Blog začne mít smysl v okamžiku, kdy jeho autor opravdu je s to svým...

Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se...

Na Internetu jsou tisíce českých webů. Další stovky po Silvestru vzniknou a dalších několik stovek webů zanikne. Proč? Autory to přestane bavit psát zadarmo. Nevidí v tom nějaký hlubší smysl. Neví, jak správně monetizovat web. Nepodaří se jim sehnat kvalitní redaktory – náš případ na Objevit.cz, ale rozhodně neházím flintu do žita, jednou se to povede,...

Na fóru Lupa.cz, na Webtrhu a všude jinde se stále točí desítky nabídek. Všichni nabízí služby v copywritingu (a někteří se stále zaměřují na copywrithing). I když nabídky neprocházím zrovna často, pozoruji, že se tam stále točí jedna a ta samá jména. Napadlo mě zapřemýšlet, kolikrát jsem se takhle nabízel já. Myslím, že ani jednou....

Na Webtrhu (a nejenom tam) lze často vidět poptávky po SEO copywriterech. Tyto poptávky se zpravidla vyznačují vysokými nároky (vše musí být do puntíku splněno a ideálně už zítra). Nízkým finančním ohodnocením (50-100 Kč za jednu normostranu textu). Při práci na těchto „zakázkách“ po vás bude vždy vyžadováno, abyste se řídili třemi pravidly. Občas mi...