Zákazníci dnes nevěří značkám, věří lidem. A to platí dvojnásob v digitálním světě plném přikrášlených kampaní a generických reklamních frází. Pokud je něco, co může prolomit nedůvěru a udělat z návštěvníka vašeho webu zákazníka, je to dobrá reference. Ale ne ledajaká – reference, která má hloubku, emoci a konkrétní přínos. Reference, která je čitelná, důvěryhodná...
Možná jste si všimli, že některá slova v češtině znějí podobně, ale znamenají něco úplně jiného. Třeba právě propagace a propaganda. Když firma dělá propagaci svého výrobku, je to v pořádku. Když ale někdo šíří propagandu, už to tak růžové není. Pojďme se podívat, proč vlastně tato dvě podobná slova vnímáme tak rozdílně. Co je...
V digitální éře, kdy zákazníci denně čelí desítkám reklamních sdělení, bannerů a prázdných marketingových sloganů, se důvěra přesouvá od značek zpět k lidem. Moderní spotřebitel už nevěří tomu, co o sobě říká firma – věří tomu, co o firmě říkají ostatní. Právě v tom spočívá obrovská síla autentické zpětné vazby. Ta však může mít různé...
Navolávání klientů může být náročná disciplína, kterou často nemají v oblibě ani volající, ani ti, kterým je voláno. Důvodem je, že se tato činnost často dělá špatně. Jak tedy vytvořit úspěšný call script, který skutečně osloví zákazníky? V tomto článku se dozvíte, jak napsat call script, který zaujme, jak efektivně domluvit schůzku a jak se...
Znáte to – potřebujete zavolat klientovi/kandidátovi, ale nevíte, zda je to ještě vhodné. Jestli už třeba není pozdě a smí se to vůbec? Byť v České republice sice noční klid končí v šest ráno a začíná v deset večer, při telefonování je lepší tuto hranici přesně nekopírovat. Volat po šesté hodině ranní s tím, že...
Objevili jste, že někdo používá název vaší značky ve svých inzerátech? Pokud ano, pravděpodobně již hledáte řešení. Ještě ne? Zkuste zadat název vaší firmy nebo produktu do vyhledávače jako Google nebo Seznam. Proč by to někdo dělal? Vaše značka představuje hodnotu, kterou jste dlouhodobě vytvářeli prostřednictvím svého podnikání. Je to možná vaše nejcennější aktivum. Lidé,...
Pokud je jednou z vašich obchodních praktik také telemarketing, zpozorněte! Pokud oslovujete potenciální zákazníky prostřednictvím telefonu s nabídkou Vašich výrobků nebo služeb, týká se vás novela č. 374/2021 Sb., kterou se mění zákon č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Hlavní změny v oblasti telemarketingu, které tato novela přinesla začaly platit od 1. července 2022. Co...
Jako firma o sobě můžeme tvrdit ledacos – že jsme největší, nejlepší, nejrychlejší…Můžeme mít krásný web, zajímavé články na blogu, propracované reklamy, atraktivní sociální sítě a desítky certifikátů. Celou dokonalou online bublinu však dokáže sfouknout jedna věc – recenze, názor okolí, veřejnosti, lidí, kteří s firmou mají zkušenost. Nejmocnější druh reklamy, který může mít pozitivní...
Jsou často podceňované, ale ve skutečnosti jsou zpravidla těmi nejotvíranějšími a nejčtenějšími. Můžeme je považovat za formalitu, ale pro získání a udržení zákazníka hrají důležitou roli. Jde o automatické zprávy o záležitostech, jako jsou potvrzení objednávky, přijetí platby nebo třeba odeslání zboží. Z pohledu zákazníka se může jednat o nudu. Je to nuda, ale nuda,...
Měl to být jeden z nejužitečnějších nástrojů telefonické komunikace, stal se však jendím z nejzbytečnějších a (v mém případě) i nejnenáviděnějších. Řeč je o hlasové schránce. Asi neznám člověka, který by ji používal. Většina lidí už ji má dávno zrušenou, pokud vy ještě ne, níže naleznete jednoduchý návod, jak na to u třech nejvyužívanějších mobilních...
Kodex reklamy či také etický kodex reklamy vydala Rada pro reklamu v roce 2013. Jde o jakýsi morální kodex, soubor pravidel toho, jak by měla reklama vypadat. Podle tohoto morálního kodexu by měla být reklama pravdivá, slušná a čestná. Kodex a legislativa Kodex nenahrazuje právní regulaci reklamy, pouze na ni navazuje doplněním o etické zásady....
Ano, překvapivě, e-mailing využívá jako hlavní nástroj komunikace e-mail. Mail můžete využít k tomu, abyste uživatele v databázi upozornili, že zrovna máte velmi příjemné slevy, výhodné balíčky, že toto a ono zboží právě doprodáváte a už v žádném případě nebude. Nebo že ta či ona nabídka má časové omezení, které není radno promeškat. E-mailing E-mailem...
Sociální síť, která změnila svět, Facebook. Nejen, že se na Facebooku můžete kouknout, co měla vaše spolužačka z 8. třídy k večeři, můžete jej také využít jako skvělý marketingový nástroj. Za poslední desetiletí se totiž Facebook posunul z pozice nejvýznamnějšího sociálního média na pozici jednoho z nějvětších tržišť. Proč je Facebook skvělým místem pro marketing?...
Přišli jste do práce plni energie, vaše práce vás baví, naplňuje. Milujete svoji práci. ALE po pár minutách rozhovoru s určitým kolegou jste vyčerpaní, znechucení a veškerá motivace k práci je pryč. Možná hledáte chybu v sobě, možná ve vašem zaměstnání, zkusili jste ale hledat chybu právě v tom určitém kolegovi či kolegyni? Máte totiž...
Direct mail je jedním ze základních nástrojů direct marketingu. Obvykle jde o e-mailovou anebo listovní zásilku obsahující obvykle dopis s nabídkou a propagační materiály. Problémem directmailingu může být jeho časté hraničení se spamem či nevyžádanou reklamou. Vzhledem k tomu, že jde o jeden z reklamních nástrojů, je u něj nutné respektovat zákon o regulaci reklamy...
Cílem buzz marketingu je vyvolat rozruch okolo určité značky, produktu, společnosti či akce. Dílčím cílem je poskytnout skvělé téma pro diskusi mezi lidmi a v médiích. S buzz marketingem jsou spojeny také pojmy jako guerilla marketing či virální marketing, všechny tři typy marketingu fungují podobně – na základě vyvolání rozruchu, přesto je mezi nimi drobný...
Většinou začínají slovy: Jsme velká firma, která má přes 10 000 zákazníků v ČR a na Slovensku…. Jsme přední IT firma…. Jsme největší webhostingová firma, hostují u nás weby jako….. We are a leading software utility company…. The global leader in mobile apps and accessories for… A pak následuje žádost – mohli byste o nás ZDARMA napsat? Nebo aspoň...
K napsání tohoto článku jsem se dokopával už hodně dlouho. A jelikož jsem byl nedávno na jednom assessment centru jako hodnotitel (chtěl jsem zkrátka vše vidět z té druhé strany), tak jsem si řekl, že by byla škoda se o zážitky nepodělit a říci, co jsem si z toho vzal do života já. Modelová situace: Do místnosti nastoupí...
Na svých školeních kladu na srdce všem svým posluchačům, že nejdůležitější je se umět odlišit. A sice – nikdy, ať už budete dělat cokoliv, nedělejte nic bezmyšlenkovitě jako stroj. Je sice fajn, že náš Čapek vymyslel slovíčko robot, ale to neznamená, že od té doby bude ČR jen banda nemyslících robotů. Nepište a neposílejte tiskové...
Na internetu je spousta sračkoidních návodů, které stále dokola omílají otřepané fráze, jak uspět na pohovoru. A protože k smrti nenávidím věčné teoretiky, tak jsem se pokusil sepsat pár mouder z praxe. Takže na praxi na střední škole jsme měli okopávat záhonky na zahradě… Ne tuhle praxi jsem nemyslel. Tedy pojďme na to a řekněme si… Ještě...
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.