Kodex reklamy či také etický kodex reklamy vydala Rada pro reklamu v roce 2013. Jde o jakýsi morální kodex, soubor pravidel toho, jak by měla reklama vypadat. Podle tohoto morálního kodexu by měla být reklama pravdivá, slušná a čestná. Kodex a legislativa Kodex nenahrazuje právní regulaci reklamy, pouze na ni navazuje doplněním o etické zásady....
Ano, překvapivě, e-mailing využívá jako hlavní nástroj komunikace e-mail. Mail můžete využít k tomu, abyste uživatele v databázi upozornili, že zrovna máte velmi příjemné slevy, výhodné balíčky, že toto a ono zboží právě doprodáváte a už v žádném případě nebude. Nebo že ta či ona nabídka má časové omezení, které není radno promeškat. E-mailing E-mailem...
Sociální síť, která změnila svět, Facebook. Nejen, že se na Facebooku můžete kouknout, co měla vaše spolužačka z 8. třídy k večeři, můžete jej také využít jako skvělý marketingový nástroj. Za poslední desetiletí se totiž Facebook posunul z pozice nejvýznamnějšího sociálního média na pozici jednoho z nějvětších tržišť. Proč je Facebook skvělým místem pro marketing?...
Přišli jste do práce plni energie, vaše práce vás baví, naplňuje. Milujete svoji práci. ALE po pár minutách rozhovoru s určitým kolegou jste vyčerpaní, znechucení a veškerá motivace k práci je pryč. Možná hledáte chybu v sobě, možná ve vašem zaměstnání, zkusili jste ale hledat chybu právě v tom určitém kolegovi či kolegyni? Máte totiž...
Direct mail je jedním ze základních nástrojů direct marketingu. Obvykle jde o e-mailovou anebo listovní zásilku obsahující obvykle dopis s nabídkou a propagační materiály. Problémem directmailingu může být jeho časté hraničení se spamem či nevyžádanou reklamou. Vzhledem k tomu, že jde o jeden z reklamních nástrojů, je u něj nutné respektovat zákon o regulaci reklamy...
Cílem buzz marketingu je vyvolat rozruch okolo určité značky, produktu, společnosti či akce. Dílčím cílem je poskytnout skvělé téma pro diskusi mezi lidmi a v médiích. S buzz marketingem jsou spojeny také pojmy jako guerilla marketing či virální marketing, všechny tři typy marketingu fungují podobně – na základě vyvolání rozruchu, přesto je mezi nimi drobný...
Většinou začínají slovy: Jsme velká firma, která má přes 10 000 zákazníků v ČR a na Slovensku…. Jsme přední IT firma…. Jsme největší webhostingová firma, hostují u nás weby jako….. We are a leading software utility company…. The global leader in mobile apps and accessories for… A pak následuje žádost – mohli byste o nás ZDARMA napsat? Nebo aspoň...
K napsání tohoto článku jsem se dokopával už hodně dlouho. A jelikož jsem byl nedávno na jednom assessment centru jako hodnotitel (chtěl jsem zkrátka vše vidět z té druhé strany), tak jsem si řekl, že by byla škoda se o zážitky nepodělit a říci, co jsem si z toho vzal do života já. Modelová situace: Do místnosti nastoupí...
Na svých školeních kladu na srdce všem svým posluchačům, že nejdůležitější je se umět odlišit. A sice – nikdy, ať už budete dělat cokoliv, nedělejte nic bezmyšlenkovitě jako stroj. Je sice fajn, že náš Čapek vymyslel slovíčko robot, ale to neznamená, že od té doby bude ČR jen banda nemyslících robotů. Nepište a neposílejte tiskové...
Na internetu je spousta sračkoidních návodů, které stále dokola omílají otřepané fráze, jak uspět na pohovoru. A protože k smrti nenávidím věčné teoretiky, tak jsem se pokusil sepsat pár mouder z praxe. Takže na praxi na střední škole jsme měli okopávat záhonky na zahradě… Ne tuhle praxi jsem nemyslel. Tedy pojďme na to a řekněme si… Ještě...
Občas narazíte na odstavce textů, které jsou prošpikovány znaky ! a ?, případně ?!?. Spíše tedy narazíte na něco podobného: Komentář:> „Dnes však je to v pořádku, protože váš vožralej Milošek je prostě nadčlověk a může přeci všechno že!!!“ Odpověď: „IQ tykve. Nejste vy volič pravice?? JÁ SE PTÁM JENOM SOUDĚ PODLE VAŠEHO IQ. Váš...
K napsání tohoto článku mě přimělo pár diskuzních vláken, na které jsem narazil. Všimnul jsem si, že vlastně každý větší server či fórum má jedno společné. Sortu lidí, kteří jsou v diskuzích až příliš aktivní. A doslova žijí svůj (virtuální) život jen a pouze na internetu. Jsou něco jako Jekyll & Hyde. Navenek se snaží vypadat jinak,...
Původně jsem chtěl psát článek o ice-breacích, openerech. O frázích, které používájí kluci pro navázání prvotního kontaktu, k započetí konverzace s opačným pohlavím.
„Smiřte se s tím, že jestliže jste dorazili na tyto stránky, tak už je pozdě. Vaše vyvolená je v trapu. A nejspíš se hned tak nevrátí. Život však nekončí. Ale naopak začíná. Zhluboka se nadechněte. A v klidu si přečtete, co byste měli teď udělat.“ Až to vše dočtete, budete vám třeba o něco lépe....
Asi největším problémem, který lidem brání v zahájení komunikace, je jejich vlastní představa o výsledku. Bojí se, že výsledek bude katastrofální. Nutno podotknout, že tato představa je téměř vždy mylná.
Ženy se od mužů (a muži od žen) ohromně liší a nikdy si nemohou rozumět. Muži nikdy nepochopí, proč musí při odchodu z toalety uvést záchodové prkénko do horizontální polohy. Netuší, co je tak zábavného na nakupování. Jaký je rozdíl mezi tyrkysovou modrou, jak vypadá barva terakota atd. Stejně tak ženy nikdy nepochopí, co je...
Říkáte si teď, proč jste na ten zpropadený odkaz vlastně klikli? Protože vás zákaz neměl odradit, ale navnadit. Lidské podvědomí si totiž neumí poradit se záporem. Z toho důvodu provede člověk nejdříve to, co je zakázané.