Socializuji se

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Tvorba textů

Jak psát klasické i PR články (tiskové zprávy), tvořit texty pro newslettery apod.

Jak psát klasické i PR články (tiskové zprávy), tvořit texty pro newslettery apod.

Všechny kategorie

Nejlepší reklama jsou autentické reference a recenze. Jak je získat a využít naplno? Zákazníci dnes nevěří značkám, věří lidem. A to platí dvojnásob v digitálním světě plném přikrášlených kampaní a generických reklamních frází. Pokud je něco, co může prolomit nedůvěru a udělat z návštěvníka vašeho webu zákazníka, je to dobrá reference. Ale ne ledajaká – reference, která má hloubku, emoci a konkrétní přínos. Reference, která je čitelná, důvěryhodná...

Perex je krátký úvodní text článku, jehož cílem je upoutat pozornost čtenáře a nabídnout mu ochutnávku toho, co v článku najde. Pojem perex se k nám do online marketingu dostal ze žurnalistiky. Efektivní perex obsahuje většinou klíčové informace, které čtenáře zaujmou, ale zároveň perex neprozrazuje celou pointu článku. Délka perexu by měla být přibližně 2...

Objevili jste, že někdo používá název vaší značky ve svých inzerátech? Pokud ano, pravděpodobně již hledáte řešení. Ještě ne? Zkuste zadat název vaší firmy nebo produktu do vyhledávače jako Google nebo Seznam. Proč by to někdo dělal? Vaše značka představuje hodnotu, kterou jste dlouhodobě vytvářeli prostřednictvím svého podnikání. Je to možná vaše nejcennější aktivum. Lidé,...

Chcete-li napsat na klávesnici neobvyklé symboly pomocí zkratek nebo vyvolat funkce pomocí zkratky, níže najdete seznam a návod na psaní pomocí zkratek ve Windows a na Macu. Kromě toho poskytnu také přehled systémových zkratek (klávesových příkazů) pro vyvolání funkcí operačního systému Windows a Mac. Některé se ve Windows a na Macu velmi podobají. Je důležité...

Potřebujete do svého článku fotku, ale foťák není váš nejlepší přítel? A s grafikou si také úplně netykáte? Možná vás napadlo jít na google a stáhnout první fotku, která se vám zalíbí. Pokud se však chcete vyhnout pokutě za porušování autorských práv, tuto variantu úplně nedoporučuji. Pokud do potřebných obrázků chcete investovat maximálně svůj čas,...

Než začnete tipovat, zda napsat i či y, udělejte si jasno v podstatných jménech tip a typ, která patří k snad nejčastěji zaměňovaným výrazům. Tip a tipovat Tip používáme ve významu rada, doporučení, odhad. Odvozené sloveso tipovat tedy znamená odhadovat výsledek, odhadovat vítěze, formulovat předpověď apod.. Tipováním se vlastně pohybujeme v oblasti spekulace, přesnou odpověď...

Pokud je záměrem webové stránky dosažení zisku, jejich cílem jsou konverze. Konverze jsou předem definované akce návštěvníka webu. Pokud chceme zvýšit výkonnost webu, je vhodné zaměřit se na konverzní poměr. Konverzní poměr Konverzní poměr porovnává množství návštěvníků, kteří provedli vámi požadovanou akci, ku celkové návštěvnosti webu, výsledek je následně převeden na procenta. konverzní poměr =...

Kodex reklamy či také etický kodex reklamy vydala Rada pro reklamu v roce 2013. Jde o jakýsi morální kodex, soubor pravidel toho, jak by měla reklama vypadat. Podle tohoto morálního kodexu by měla být reklama pravdivá, slušná a čestná. Kodex a legislativa Kodex nenahrazuje právní regulaci reklamy, pouze na ni navazuje doplněním o etické zásady....

Direct mail je jedním ze základních nástrojů direct marketingu. Obvykle jde o e-mailovou anebo listovní zásilku obsahující obvykle dopis s nabídkou a propagační materiály. Problémem directmailingu může být jeho časté hraničení se spamem či nevyžádanou reklamou. Vzhledem k tomu, že jde o jeden z reklamních nástrojů, je u něj nutné respektovat zákon o regulaci reklamy...

Shoda přísudku s podmětem v osobě, čísle i rodě je základem českého pravopisu. Pochopit jejich zákonitosti však občas není úplně jednoduché. Podmět Jako podmět označujeme základní větný člen, který vyjadřuje původce děje nebo nositele činnosti stavu či vlastnosti. V pasivních větách může podmět představovat cíl děje. Jak poznat podmět ve větě Podmět ve větě obvykle...

Nemusíte mít problém s pravopisem ani gramatikou, abyste měli problém najít chyby v textu. Ani jejich cílené vyhledávání vám často nepomůže. Pokud se budete řídit následujícími tipy, už nebudete potřebovat internetový hledač chyb v textu ani korektora. Jedná se jen o doporučení, která fungují u mě a každý si samozřejmě musí najít, co mu nejvíce...

Většinou začínají slovy: Jsme velká firma, která má přes 10 000 zákazníků v ČR a na Slovensku…. Jsme přední IT firma…. Jsme největší webhostingová firma, hostují u nás weby jako….. We are a leading software utility company…. The global leader in mobile apps and accessories for… A pak následuje žádost – mohli byste o nás ZDARMA napsat? Nebo aspoň...

Na svých školeních kladu na srdce všem svým posluchačům, že nejdůležitější je se umět odlišit. A sice – nikdy, ať už budete dělat cokoliv, nedělejte nic bezmyšlenkovitě jako stroj. Je sice fajn, že náš Čapek vymyslel slovíčko robot, ale to neznamená, že od té doby bude ČR jen banda nemyslících robotů. Nepište a neposílejte tiskové...

Tohle je taková Bible pro psavce a markeťáky, kteří začínají a i pro ty, co se věnují psaní již pár století. Někdy totiž neuškodí si některé věci zopakovat a utvrdit se v tom, že to děláte stejně (dobře). Takže pojďme na to. Ale nejdřív – nejdřív nás čeká trocha… Trocha bohapusté nadpisové teorie o headlinech a...

Možná jste sem dorazili omylem a chcete si nejdříve přečíst první část? Pokud ne, tak žačneme takovým mým vlastním citátem: Nadpis je takové síto, může prospustit vše, co do něj nalijete (například vodu) a nebo nepropustit nic (zkuste do něj pustit třeba cihlu, ale asi přijdete o sítko). A stejně tak můžete ve své sítu zadržet...

Pohled provozovatele webu – peníze Z pohledu provozovatele webu je to celkem jasné: Je to fajn obsah – lidé rádi čtou příběhy slavných. I vy si to rádi přečtete. Je to originální obsah – přesně podle všech příruček, které radí, že máte vždy vytvářet originální obsah, je právě rozhovor vždy jedinečný. Nejsou to obecné plky, které...

Při spuštění zcela nové služby je vždy důležitý nápad. Po samotném nápadu hraje roli i jeho realizace. Protože ne každému se podaří přetavit nápad do finální podoby. A když už se to podaří, přijde na řadu tvorba webu. A zde to pak celkem bolí :-). Jelikož se samotným web už si nikdo tak nehraje. Přitom...

Tento článek najdete na Objevit.cz. Na začátek se asi sluší připomenout, že vás musí bavit psaní, čtení a ideálně také náš mateřský „češtin“. V neposlední řadě – musíte mít trpělivost a dělat to pro radost. Protože zpočátku na blogování moc peněz netrhnete. Blog začne mít smysl v okamžiku, kdy jeho autor opravdu je s to svým...

Vždycky jsem přemýšlel nad tím, proč některé mé články obletí svět rychlostí blesku a některé ne. Ty nejlepší texty vznikly tak nějak samy od sebe. Prostě jsem si jednoho dne sedl na zadek a sepsal to. Běhěm jediného odpoledne. Věděl jsem přesně, co chci říct. O čem budu psát a také, kdo to bude číst....

Našli jste odpověď či článek, který se týkal hledaného pojmu ? Nezapomeňte si také přečíst články ze sekcí jak psát trvale hodnotné články, poliklinika Beroun, Jak zvýšit follower base, 9.3., Rozhovory, Významné dny a státní svátky, Informační technologie (IT), Investování a akcie.

Určitě si také nenechte ujít tyto články z blogu . Dilema x dylema , Výtečný x vítečný , Shiba Memu boří žebříčky nových kryptoměn, když za pouhých 124 dní vybrala 4,3m $ , Kdykoliv x kdykoli

Rádi se vzděláváte? Mrkněte na slovník pojmů, který je seřazený dle abecedy ( A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z) a dle temat a oborů jako například Byznys, Finance, Informační technologie (IT), Internet & mobil, Investování a akcie, Kino, Marketing & média & reklama, OOH, Ostatní, Polygrafie, Rádio, Tisk, TV. Pokud se zajímáte o český jazyk, podívejte se na sekci jak se co píše (nejčastější chyby v českém jazyce), kde najdete seznam nejčastějších chyb v českém jazyce, ve kterém uživatelé nejčastěji chybují. Tento seznam je rozřazený dle abecedy A, B, C, Č, CH, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, Ř, S, Š, T, U, Ú, V, W, Y, Z, Ž. Naučte se, jak se píší jednotlivé klávesové zkratky na klávesnici. Nebo si přečtěte o historii jednotlivých státních svátků a významných dnů v ČR. Jejich seznam najdete v marketingovém kalendáři svátků, významných, mezinárodních a světových dnů.