Původně jsem chtěl článek nazvat: Jak jsem hledal redaktory, jak jsem je (ne)našel a co si myslím o dnešních internetových řemeslnících. Ale pak se mi více zalíbil tento nadpis. Lépe vystihuje mé zoufalství, které jsem mohl zažít během posledních pár týdnů.
Na Webtrhu (a nejenom tam) lze často vidět poptávky po SEO copywriterech. Tyto poptávky se zpravidla vyznačují vysokými nároky (vše musí být do puntíku splněno a ideálně už zítra). Nízkým finančním ohodnocením (50-100 Kč za jednu normostranu textu). Při práci na těchto „zakázkách“ po vás bude vždy vyžadováno, abyste se řídili třemi pravidly. Občas mi...
Říkáte si teď, proč jste na ten zpropadený odkaz vlastně klikli? Protože vás zákaz neměl odradit, ale navnadit. Lidské podvědomí si totiž neumí poradit se záporem. Z toho důvodu provede člověk nejdříve to, co je zakázané.
Někteří noví klienti se na mě často obrací s dotazem, zda bych jim mohl napsat pro každý produkt text v rozsahu přibližně 1 normostrany, který se bude dobře číst (1 normostrana = 1800 znaků včetně mezer). Zároveň chtějí, aby v něm byla několikrát zmíněna vybraná slovní spojení („V ideálním případě aspoň 10x.“) nebo klíčová slova...
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.