Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Co je to dynamický remarketing

Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC marketingu. Zdaleka ne všichnni inzerenti s ním však pracují, protože se jedná o druh reklamy, který může při špatném nastavení zákazníky od nákupu odradit.

Co je to dynamický remarketing

Zákazníci si před koupí vašeho zboží nabízené produkty většinou několikrát prohlédnou, často chodí z jednoho webu na druhý, porovnávají jednotlivé vlastnosti produktu, recenze či cenu. To, co je v takovém případě pobídne k nákupu může být právě reklama, která se jim zobrazí v rozhodovací fázi nákupního procesu. 

Dynamický remarketing se tedy aktivuje ve chvíli, kdy zákazník na váš web přijde a prohlíží si zboží. Při jeho dalším pohybu na internetu se mu to stejné zboží zobrazí a on je tak značce znovu vystaven a je tak nucen na produkt myslet.

V praxi tento druh reklamy funguje velice dobře, ale některé firmy s ním stále neumí zacházet. Často se totiž produkt zákazníkům zobrazuje i potom, co produkt zakoupili. A v tu chvíli je to pro značku problém, protože se stává otravnou.

Nikdo přece nechce, aby ho nová sekačka pronásledovala všude na internetu ještě měsíc po tom,  co ji zakoupil.

Dynamický remarketing můžete spustit z několika systémů:

  • Google Ads
  • Facebook – nazývá se jako dynamické reklamy
  • Sklik – říká tomu dynamický retargeting

Dynamický remarketing v Google Ads

Výhodou nastavení remarketingu v Google Ads je fakt, že máte možnost reklamu libovolně upravit. Reklamy se navíc mohou zobrazovat na poměrně vysokém počtu webů, se kterými Google spolupracuje, s tím však ale vzrůstá i riziko, že se reklamy budou zobrazovat na podvodných webech.

Nevýhodou je dále to, že ke spuštění potřebujete připravit zdroj produktů. Naštěstí se to dá snadno vyřešit v Google Merchant centru.

U Google Ads si především dejte pozor na to, že v základním nastavení je zapnuta volba pro rozšíření cílení, které může výsledky kampaně lehce zhoršit.

Dynamické reklamy na Facebooku

U dynamických reklam na Facebooku můžete vybrat vlastnosti produktu, které budou v reklamě zmíněny a lze do reklamy i doplnit vlastní text. Bannery na Facebooku navíc nelze přehlédnout, což je jejich hlavní výhodou a přidává jim to na výkonnosti kampaní. Dynamické reklamy na Facebooku jsou navíc propojeny i s Instagramem, takže cílí na uživatele i zde.

Přesto není nastavení reklamy na facebooku úplně jednoduché a obecně je Facebook ze všech PPC systémů na nastavení nejtěžší. Počítejte s tím, že k tomu budete potřebovat znalosti a zkušenosti.

Doporučuji dynamické reklamy Facebooku stejně kombinovat i s dalšími systémy, protože jinak zkrátka nezacílíte zákazníky, kteří Facebook nepoužívají. V ČR ho používá zhruba polovina populace.

Dynamický retargeting na Skliku

U Skliku patří mezi hlavní výhody bezesporu to, že nastavení dynamického remarketingu (či retargetingu) je relativně jednoduchou záležitostí – stačí totiž vložit kód pro klasický retargeting a není třeba upravovat kódy na webu. Sklik také umožňuje cílit tam, kde to Google Ads neumožňuje, především na webech jako je iDnes, Novinky, Seznam atd.

Předpokladem k nastavení kampaně dynamického retargetingu je založení účtu na Zboží.cz, kde musíte vytvořit dobře strukturovaný zdroj produktů.

Největší nevýhodou je pak to, že reklamy nelze nijak upravovat a Sklik obecně cílí jen na zákazníky z ČR. Tedy na zahraniční klientelu tímto způsobem nezacílíte.

To, jaký nástroj pro nastavení své dynamické remarketingové kampaně zvolíte, je čistě na vás. Odvíjí se to především od cílové skupiny, protože každá cílová skupina používá na internetu jiné platformy. Například důchodci daleko více vyhledávají na Seznamu a mladí lidé se spíše pohybují na Googlu a Facebooku.

  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Článek ”Co je to dynamický remarketing” má již 0 komentářů

Ostatní uživatelé také četli:

Chcete někoho (písemně) upozornit, že je „dětsky prostý, až prostoduchý, dětinský“ (jak říká Slovník spisovné češtiny), ale nejste si jistí, jak to záhadné slovíčko správně napsat? Tak my vám to prozradíme. Správně je naivníMůžete si být jisti, že byste dotyčnému měli napsat, že je naivní, nikoliv najivní. S vloženým „j“ existuje slovo pouze v mluvené podobě, a...

Jedná se o známé město ve Švýcarsku. Jak ale toto město psát? ✅ Curych – jediná správná varianta. Oficiální název je Zürich, proto by někoho napadlo, že se bude psát měkké i. Ale město se zařadilo do českého slovníku velmi rychle a píše se pouze s y.❌Curich – nesprávná varianta.Skloňování slova Curychpád – Curychpád –...

Jízda na koni nebo třeba na motorce se může z češtinářského pohledu změnit na zapeklitou záhadu. Stačí nahradit slovo jízda jedním z dvojice výrazů ježdění nebo jezdění.  Nejspíš i vás už někdy napadlo, jestli je správné psát ježdění nebo jezdění. Ve hře je i názor, že jsou oba nespisovné. Pravidla českého  pravopisu se k této záležitosti vyjadřují poměrně...

Někdo píše výhrůžky, jiný výhružky a další jen a pouze vyhrůžky. další považuje za jedinou kodifikovanou variantu slovo vyhrůžka. Tak jak je to tedy správně? Podle Slovníku spisovné češtiny pro školu a veřejnost, je vedle slova výhrůžka možný i tvar vyhrůžka, nejčastěji je asi používán výraz výhružka, ale mezi slovy není významový rozdíl. Slovo výhružka...

I když je ve vířivce obvykle teplá voda, spisovný tvar je pouze vířivka. Vysvětlení je jednoduché. Vířivka označuje typ vany, ve které víří voda a tím vzniká příjemné prostředí pro relaxaci. Výraz vířivka je odvozený od slova vířit, takže není žádný důvod pro psaní „ypsilon“. Výraz vířit totiž nepatří mezi vyjmenovaná slova ani mezi slova...

Spojení generace Z teď proplouvá médii více než kdy dříve s tím, jak se tato generace dostala k sociálním sítím a zásadně ovlivňuje poptávku po mediálním obsahu. Pokud chcete zůstat v kurzu, neměly by vám uniknout nejnovější trendy, které tato generace uznává. A proč vlastně názvy jednotlivých generací rozlišujeme a jaké jsou jejich charakteristiky? Pojďme...

Zatímco všichni ostatní šli cestou úplné automatizace, oni se rozhodli řešit vše ručně. A pomáhat. Radí turistům, jak cestovat za levno. Jak ušetřit na každičké cestě do zahraničí. A hlavně vám vyberou vždy ten nejlepší možný spoj. Přesně o tomhle je Cestujlevne.com. A s jeho zakladatelem Davidem Eiseltem jsme se rozhodli si popovídat tentokrát. Ahoj...

Najisto je spřežka, která vznikla spojením předložky „na“ a zpodstatnělého podstatného jména „jisto“. Co z toho plyne? Pravopisně správně je pouze najisto!Pomoci si můžete tím, že mezi „na“ a „jisto“ nelze vložit další slovo. Ale raději nic nenechte náhodě. Když si nebudete jistí, podívejte se na náš web.Synonymem tohoto slova jsou slova napevno, jistě, bez pochyby.Příklady...
Načíst dalších 10 článků