Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Co je to dynamický remarketing

Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC marketingu. Zdaleka ne všichnni inzerenti s ním však pracují, protože se jedná o druh reklamy, který může při špatném nastavení zákazníky od nákupu odradit.

Co je to dynamický remarketing

Zákazníci si před koupí vašeho zboží nabízené produkty většinou několikrát prohlédnou, často chodí z jednoho webu na druhý, porovnávají jednotlivé vlastnosti produktu, recenze či cenu. To, co je v takovém případě pobídne k nákupu může být právě reklama, která se jim zobrazí v rozhodovací fázi nákupního procesu. 

Dynamický remarketing se tedy aktivuje ve chvíli, kdy zákazník na váš web přijde a prohlíží si zboží. Při jeho dalším pohybu na internetu se mu to stejné zboží zobrazí a on je tak značce znovu vystaven a je tak nucen na produkt myslet.

V praxi tento druh reklamy funguje velice dobře, ale některé firmy s ním stále neumí zacházet. Často se totiž produkt zákazníkům zobrazuje i potom, co produkt zakoupili. A v tu chvíli je to pro značku problém, protože se stává otravnou.

Nikdo přece nechce, aby ho nová sekačka pronásledovala všude na internetu ještě měsíc po tom,  co ji zakoupil.

Dynamický remarketing můžete spustit z několika systémů:

  • Google Ads
  • Facebook – nazývá se jako dynamické reklamy
  • Sklik – říká tomu dynamický retargeting

Dynamický remarketing v Google Ads

Výhodou nastavení remarketingu v Google Ads je fakt, že máte možnost reklamu libovolně upravit. Reklamy se navíc mohou zobrazovat na poměrně vysokém počtu webů, se kterými Google spolupracuje, s tím však ale vzrůstá i riziko, že se reklamy budou zobrazovat na podvodných webech.

Nevýhodou je dále to, že ke spuštění potřebujete připravit zdroj produktů. Naštěstí se to dá snadno vyřešit v Google Merchant centru.

Reportér a potravinový inspektor televize Nova, který proslul zejména díky kuřecím kůžičkám. Jinak člověk, který se pohybuje v médiích už hezkou řádku let – někdy od roku 1998. Bývalý učitel, reportér televize Prima a TV Nova, ze kterého se právě díky televizi stala mediální hvězda. Minimálně v oboru televizní gastronomie. Ostatně o tom všem si s Láďou Hruškou budeme dnes povídat.

U Google Ads si především dejte pozor na to, že v základním nastavení je zapnuta volba pro rozšíření cílení, které může výsledky kampaně lehce zhoršit.

Dynamické reklamy na Facebooku

U dynamických reklam na Facebooku můžete vybrat vlastnosti produktu, které budou v reklamě zmíněny a lze do reklamy i doplnit vlastní text. Bannery na Facebooku navíc nelze přehlédnout, což je jejich hlavní výhodou a přidává jim to na výkonnosti kampaní. Dynamické reklamy na Facebooku jsou navíc propojeny i s Instagramem, takže cílí na uživatele i zde.

Přesto není nastavení reklamy na facebooku úplně jednoduché a obecně je Facebook ze všech PPC systémů na nastavení nejtěžší. Počítejte s tím, že k tomu budete potřebovat znalosti a zkušenosti.

Doporučuji dynamické reklamy Facebooku stejně kombinovat i s dalšími systémy, protože jinak zkrátka nezacílíte zákazníky, kteří Facebook nepoužívají. V ČR ho používá zhruba polovina populace.

Dynamický retargeting na Skliku

U Skliku patří mezi hlavní výhody bezesporu to, že nastavení dynamického remarketingu (či retargetingu) je relativně jednoduchou záležitostí – stačí totiž vložit kód pro klasický retargeting a není třeba upravovat kódy na webu. Sklik také umožňuje cílit tam, kde to Google Ads neumožňuje, především na webech jako je iDnes, Novinky, Seznam atd.

Předpokladem k nastavení kampaně dynamického retargetingu je založení účtu na Zboží.cz, kde musíte vytvořit dobře strukturovaný zdroj produktů.

Největší nevýhodou je pak to, že reklamy nelze nijak upravovat a Sklik obecně cílí jen na zákazníky z ČR. Tedy na zahraniční klientelu tímto způsobem nezacílíte.

To, jaký nástroj pro nastavení své dynamické remarketingové kampaně zvolíte, je čistě na vás. Odvíjí se to především od cílové skupiny, protože každá cílová skupina používá na internetu jiné platformy. Například důchodci daleko více vyhledávají na Seznamu a mladí lidé se spíše pohybují na Googlu a Facebooku.

  •  
  •  
  • 23
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Článek ”Co je to dynamický remarketing” má již 0 komentářů

Ostatní uživatelé také četli:

O člověku, který je arogantní, nadutý, panovačný, povýšený nebo drzý, se často také říká, že je zpupný. Je to synonymum k výše použitým přídavným jménům. Pravopisně správně je pouze tvar zpupný. Někdy je možné vidět také varianty vzpupný a spupný, ale vězte, že se jedná o patvary, které do spisovné češtiny nepatří.Jak slovo vzniklo, to není...

Pokud jste váhali nad tím, zda psát jakýkoli nebo jakýkoliv, tak vás ujišťujeme, že obě varianty jsou správné. Můžete si vybrat. Jak je libo. Významově bychom mohli toto zájmeno ve větě nahradit slovem libovolný či jedno jaký. Jakýkoli i jakýkoliv je správně. Jedná se o stejný případ jako je tomu u slov nikoli a nikoliv....

V dnešní době, kdy naše životy takřka ovládají algoritmy sociálních sítí, se může hodit znát správný pravopis tohoto slova. Možná se totiž mylně domníváte, že slovo algoritmus má co dočinění se slovem rytmus. Ale tak to není. Správně je algoritmusSlovo algoritmus je rodu mužského neživotného a nemá nic společného se slovem rytmus. Algoritmus píšeme vždy...

Budget, neboli prachy, které je možné rozfofrovat. Aby to nebylo špatně pochopeno, napíšeme to tedy správně bez emocí, tak jak se sluší a patří ve výkladových slovnících. Budget = rozpočet kampaně. Vidíte, zní to trochu suše, proto jsme se pokusili udělat vtípek. Snad nám to nebudete mít za zlé. Každopádně. Při stanovení rozpočtu kampaně je...

Flash mob je poměrně mladý fenomén (údajně se první flash mob objevil v roce 2003). Hlavní myšlenkou je, že se prostřednictvím internetu domluví určitá skupinka lidí, která se následně setká na veřejném místě. Kdyby se pouze setkali, tak by na tom nebylo nic zajímavého, proto se setkají a vykonají nějakou neobvyklou činnost a následně se zase...

Koho praštila gramatická chyba ve tvaru upřímě do očí, ten se může radovat. Pravděpodobně ovládá češtinu na velice dobré úrovni. Ale ani ostatní nemusí propadat depresím. Všechno se dá naučit. Anebo dohledat na internetu. Což je podstatně snazší. Pravopisně správně je pouze upřímně!Psaní „mně“ a „mě“ nepatří mezi nejjednodušší disciplíny českého jazyka. V tomto případě si...

I vulgarismy mají svůj pravopis. Mnoho jazykovědců se jim věnuje, přece jen je to stále důležitá součást češtiny. A možná si nejste jisti, jak napsat například slovo čůrák. Proto si to vysvětlíme.  Správně je čurákSlovo čurák je v tomto smyslu poněkud nešťastné. Setkáte se s variantami, které mají dlouhé u, někdy s kroužkem a někdy...

Spojení i když ve větě plní funkci spojky. Významově je podobné a dá se nahradit slovy „přestože“ nebo „ačkoliv“. Z hlediska pravopisu spousta lidí váhá, zda nenapsat toto spojení dohromady. Správně je i kdyžJediná správná varianta je oddělení těchto dvou slov mezerou. Zapamatujte si, že nic jako ikdyž, psáno dohromady, nikdy nepíšeme. Není to české...

V minulém článku jsem trochu nakousnul, co si na sebe obléci v létě. A teď by logicky měl asi přijít článek, co si obléci v zimě :-). Chyba lávky, nic takového tu teď nebude. Za prvé – tohle není módní blogísek. A za druhé – zima je ještě (bohudík) daleko. Ještě bych chtěl pokračovat s výběrem vhodných hader. Respektive, co...

Ve školních a závodních jídelnách je oblíbeným hlavním chodem směs rozemletého masa osmažená na pánvičce, která se někdy nazývá karbanátky a jindy zase karbenátky. Spisovná je pouze první verze, tedy karbanátky, ať už jsou z vepřového masa nebo z kapusty. Verze karbenátky se používá jen v obecné češtině a na oficiální jídelní lístky nepatří. Příklady SPRÁVNÉHO použití slova...
Načíst dalších 10 článků