Šipek můžete na klávesnici udělat hned několik, takže pokud neumíte skákat šipku do bazénu, naučte se ji dělat aspoň na počítači. Určitě se vám to někdy může hodit a aspoň už to nebudete muset hledat pořád dokola na internetu. 🙂 Jak udělat šipku na klávesniciŠipky můžete psát do všech světových stran. Proto uvádím návod na...
Proto se nikdy nenechte zdeptat žádnou porážkou.
Naučte se ze všeho dostat pokud možno sami. Protože jednou tam prostě nemusí stát nikdo, kdo vám podá pomocnou ruku.
Pokud vám ji však někdo nabídne, nebuďte hloupí a pomoc přijměte.
Snažte se všímat chyb ostatních, protože pak existuje alespoň malá pravděpodobnost, že podobnou chybu neuděláte taky.
Nesnažte se házet vinu na ostatní. Za případný neúspěch můžete vždy jen vy sami. Nikdo jiný.
Neberte žádnou porážku jako katastrofu. Berte to jako test.
Test vaší osobnosti. Test vaší odolnosti.
Když zklamete, příště zklamete znova. Jestliže však uspějete, nejspíše překonáte i ty další na první pohled nezdolné překážky.
Vzpomeňte si na to ve chvíli, kdy se budete cítit totálně na dně. Co bolí, to sílí. Kdyby to nebolelo, tak si to do té své palice prostě nenatlučete. Každá dobrá i špatná zkušenost vás má něco naučit. Co to bude, to bude záležet jen na tom, jak se k tomu postavíte. Můžete si z toho vzít jen to dobré a nebo jen to zlé. Proto ve chvíli, kdy se cítíte nejvíce ranění, tak si pamatujte, že to vás jen osud zkouší. Zkouší, co vydržíte. Dokažte mu, že vydržíte vše.
Řiďte se latinským heslem: Cum cecidoro, suram – kdykoliv upadnu, vstanu.
Možná se vám v záplavě nejrůznějších mezinárodních dnů zdá, že vlastně vůbec nedávají smysl. Tento je však jeden z nejdůležitějších. Jedná se o Světový den oceánů. Kdy se slaví Světový den oceánů Světový den oceánů se slaví každý rok ve stejný den. Konkrétním datumem je od roku 2008 stanoven na osmého června (8.6.). Oceán: Život a...
Délka reklamního spotu v televizi a rozhlasu se obvykle označuje termínem stopáž. Stopáž může být různá, záleží zejména na penězích, které je zadavatel reklamy ochoten investovat. Nejkratší stopáž je zpravidla 5 sekund. Naopak nejdelší spoty mohou mít až 5 minut. To je však spíše výjimka. Jednak jsou takové spoty drahé a navíc diváka nudí. Nejběžnější stopáž...
Předem si řekněme pár základních faktů k GDPR. GDPR se vztahuje na všechny firmy a instituce, stejně jako na jednotlivce a online služby, které zpracovávají osobní údaje. Osobní údaje zahrnují jména majitelů, jednatelů firem, členů dozorčích rad a jména živnostníků, mezi jinými. Tato data jsou a budou nadále dostupná v registrech státní správy, ze kterých...
Datové schránky jsou v České republice povinné pro podnikatele a firmy, a jsou také stále více využívány pro komunikaci se státní správou. Jedná se o bezpečný způsob doručování dokumentů a zpráv, který má být chráněn soukromím a důvěrností. Nicméně nedávno se ukázalo, že seznam uživatelů datových schránek je veřejně dostupný a obsahuje i adresy bydlišť...
Slovo antipatie je dosti nejasné svým pravopisem i významem. Proto si teď obojí vysvětlíme a příště už to nebudeme muset hledat na internetu. 🙂 Správně je antipatie Původ slova antipatie najdeme jako u většiny slov v latině, kde původní slovo neobsahuje žádné tvrdé y. Ačkoliv se tedy slovo vyslovuje jako [antypatyje], psát ho musíme s...
Kdo má pravopis v malíku, ten by ve slově osamělý neměl chybovat. Pro ostatní tu máme jednoduché vysvětlení, díky kterému se už nespletou. Pravopisně správně je pouze osamělý! Proč tomu tak je? Odpověď je jednoduchá. Přídavné jméno osamělý je odvozené od zájmena sám, ve kterém není přítomná skupina „mně“. Proto ani v přídavném jménu „mně“ nebude. Na...
Přejímání cizích slov do českého jazyka je poměrně časté. V současnosti se velká část slov přejímá z angličtiny. Mezi taková slova patří i výraz hobby. Hobby se řadí mezi slova přejatá z angličtiny, která si uchovala svůj původní tvar i v češtině. Jediná pravopisně správná varianta je tedy hobby. Pokud máte raději ryze české slova, můžete použít výraz...
V digitálním světě, kde ochrana osobních údajů a soukromí nabývá na důležitosti, se stále více diskutuje o potřebě správného řízení souhlasů uživatelů. Consent Management Platform (CMP), neboli platforma pro správu souhlasů, je nástroj, který pomáhá webovým stránkám a online službám spravovat a dokumentovat souhlasy uživatelů pro sběr a zpracování jejich dat. V České republice se...
Výraz „permanentně“ se řadí mezi příslovce, které vyjadřuje nepřetržitý průběh děje. Správně se píše pouze „permanentně“ (tzn. bez druhého písmene „m“ uprostřed). ✅ Permanentně – jediná spisovná a správná varianta.❌ Pernamentně – nesprávná varianta, nelze ji používat.❌ Permamentně – nesprávná varianta, nelze ji používat.Slova jako „pernamentně“ nebo také „permamentně“ jsou nesprávná z hlediska pravopisu českého jazyka. Tyto...
Crawl budget je počet stránek, které vyhledávače projdou na webových stránkách v určitém časovém rámci. Proč vůbec vyhledávače přidělují webovým stránkám rozpočet na procházení (crawl budget)? Protože nemají neomezené zdroje a svou pozornost rozdělují mezi miliony webových stránek. Potřebují tedy způsob, jak stanovit priority procházení. Přiřazení crawl budgetu jednotlivým webovým stránkám jim v tom pomáhá.Přiřazování...
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.