Taky teď všude vídáte zvláštní kódy jako KN95 nebo N95? Vítejte v době covidové. To je doba, kdy se nosí roušky a momentálně především respirátory. Ale respirátor není jako respirátor. V jednotlivých typech jsou podstatné rozdíly.
Kdy jste naposledy věnovali pozornost reklamnímu banneru? Že si nemůžete vzpomenout? Nedívíme se. Při představě těch tisíců bannerů, rozmístěných všude kolem vás, není divu, že na vás skutečně zapůsobilo jen malé procento z nich. Je to proto, že jsme již k bannerům obvykle slepí. Je však vysoce pravděpodobně, že i vaši zákazníci k nim jsou...
Respirátory s kódem EU + Velké Británie
FFP1 – zachytí nejméně 80% vzdušných částic
FFP2 – zachytí nejméně 94% vzdušných částic
FFP3 – zachytí nejméně 99% vzdušných částic – lze jako jeden z mála používat opakovaně, patří sem respirátory s označením 3M
Tak a teď světe div se. Jak souvisí původ respirátoru s jeho užitím? No samozřejmě zásadně, protože respirátory s kódem USA a Číny nemají certifikát, který je v EU normou. Proto tyto respirátory nebude Lyreco Central Europe kupovat ani prodávat. Zmiňovaná skupina Lyreco je přitom evropským lídrem mezi distributory pracovních pomůcek.
Nicméně u nás se dbá na zdraví a legislativu, proto přijímáme pouze respirátory s prohlášením o shodě podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady o osobních ochranných prostředcích dle zákona 2016/425. To jsou respirátory s kódem EU.
Kde si tyhle FFP2 a FFP3 respirátory máte sehnat, když poptávka několikanásobně převyšuje nabídku vám však neporadím. Každopádně hodně štěstí a držte se! 🙂
Je to malíř. Kreslíř. Akorát nemaluje a nekreslí. Pracuje ve Photoshopu a navrhuje grafiku pro webové stránky. Patří mezi jedny z těch zvučnějších českých jmen mezi grafiky. Na Twitteru jej znáte pod přezdívkou Jerry, jinak je to však Jirka. Jiří Tvrdek.Ahoj Jirko, trošičku už jsem nastínil, co vlastně děláš a kdo jsi. Grafici tě znají...
Rozhodl jsem se pro vás přehledně sepsat důležité události, svátky, významné dny, světové dny, z kterých si můžete vybrat ty, které se hodí pro vaše projekty a… zkrátka všechny datumy, které stojí za pozornost :-). Každopádně je zajímavé se dozvědět, že skoro každý den je co (nebo koho) oslavovat. Podívejte se sami. A když už...
Každý zaměstnavatel či podnikající fyzická osoba musí zajišťovat požární ochranu, a to i v prostorách, které má pouze pronajaté. Zaměstnavatel je odpovědný nejen za bezpečnost a ochranu zdraví vlastních zaměstnanců. Odpovídá také za ochranu všech ostatních osob vyskytujících se s jeho vědomím na jeho pracovišti, jako jsou například návštěvy či smluvní partneři. Odpovědnost za porušení...
Mezinárodní den objímání je tradicí, za kterou stojí Američan Kevin Zaborney z Cara v Michiganu. Svátek vznikl 29. března 1986, ale datum oslavy svátku bylo určeno později. 21. leden byl zvolen a vhodně zasazen do psychicky náročného období mezi Vánoci a svátkem zamilovaných. Zaborney byl toho názoru, že Američané jsou příliš zdrženliví a rozpačití, pokud...
Píše se při tom nebo přitom? Obojí je správně. Ale není to to samé. Zda napíšete při tom dohromady nebo zvlášť opravdu není jedno. Proto si na příkladech ukážeme, co se kdy používá. Kdy použít přitomPřitom psáno dohromady lze ve větě nahradit slovy současně nebo zatímco. Říká nám, že probíhají nějaké dva děje ve stejnou...
Dodnes si nejste jistí, jak se píše do dnes? V tom případě zbystřete. Jedná se o častou gramatickou chybu, která zkazila už nejednu známku z diktátu. Jak to tedy je? Dodnes je příslovečná spřežka a jediná spisovně správná možnost je ve tvaru dodnes. Mezi synonyma lze zařadit slova dosud, podnes, nebo doposud. Takže ode dneška už budete vědět,...
Manažer je vedoucí pracovník, který zodpovídá za svěrený úsek. Aby mohl práci vykonávat, musí být obdařen přirozenou autoritou a mít manažerské dovednosti. Je to dost nevděčná pracovní pozice, protože manažer se často stává idiotem v očích podřízených i nadřízených. Někdy právem, jindy ne. Ale zpátky k tomu, co vás zajímá.Pravopisně SPRÁVNĚ je manažerOznačení manažer pochází z cizího jazyka....
Pozor, pozor! Už jste někdy viděli tvar naslyšenou? Pokud ho snad dokonce používáte, tak vás nepotěšíme. Naslyšenou je pravopisně špatně! Na slyšenou totiž není příslovečná spřežka. Jedná se o předložku „na“ (která se pojí se 4. pádem) a zpodstatnělé přídavné jméno „slyšenou“. Pravopisně správně je pouze „na slyšenou“! Můžeme si pomoci také tím, že mezi...
Přemýšleli jste někdy nad tím, jaký je rozdíl mezi slovy patálie a lapálie? Pokud ne, možná byste měli, protože se jedná o zajímavost, která může posunout vaše vyjadřování na úroveň tzv. skoro experta. Obě slova jsou v nadpisu napsaná správně a pokud jste si mysleli, že znamenají to samé, tak vás můžeme ujistit, že tak...
Ukazovací zájmeno ty v 7. pádě je slovíčko těmi. Ale napsat tento tvar správně dělá mnohým lidem problém. Pojďme si to v rychlokurzu češtiny vysvětlit. Správně je těmiPravidlo pro používání tohoto ukazovacího zájmena v 7. pádě je v podstatě jednoduché – správně se píše pouze s měkkým i, tedy „těmi“. A opravdu to platí pro všechny rody, zde...
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.