Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Corporate identity

Firemní styl, v angličtině corporate identity je souhrnné označení pro vystupování firmy. Nejde pouze o její vnější prezentací, ale také o interní vztahy, komunikaci, nabízené benefity apod. Jedná se o souhrn pravidel toho, jak především korporace vystupuje navenek i dovnitř firmy. V dokumentu korporátní identity najdete etické kodexy, vnitrofiremní kulturu, marketingovou komunikaci i pravidla pro jednotný vizuální styl. Menší firmy mohou korporátní identitu vyměnit za strategii značky nebo manuály značky.

Co patří do firemního stylu

Do firemního stylu spadají i takové záležitosti jako pravidla marketingu a marketingové komunikace, webový vizuál, logo, etický kodex nebo třeba i stále častější celoplošné firemní tykání či označení “svobodná firma”.

Musí nás corporate identity zajímat?

Corporate Identity bývá velmi často zaměňována s vizuálním stylem, zapomíná se na ni, nebo se jí přiřazuje až druhořadý význam. Pravdou ale je, že pro úspěšnou firmu by měla být jednou z hlavních priorit. Firemní identita je totiž to první, s čím se klient či potenciální zaměstnanec setká.

Chcete zaujmout? Snadněji se prosadit na trhu? Být nezaměnitelní? Pak vsaďte na jednotnou firemní identitu. Nastavením a dodržováním jednotného stylu nejenom budujete vaši značku v očích veřejnosti, ale zároveň utváříte strategický koncept vnitřní struktury firmy.

Význam corporate identity

Corporate identity je jednak důležitá pro případ, že chce firma růst, expandovat, budovat značku, v čemž jí jednotný vizuál a styl komunikace může dobře pomoct, ale také v případě, že chce prostě a jednoduše jen dobře fungovat. Z průzkumů plyne, že šikovně pojatá corporate identity podněcuje sounáležitost mezi zaměstnanci, produkuje spokojenost, prodlužuje zaměstnaneckou životnost a tak dále. Zkrátka samá pozitiva a sociální jistoty.

Buďte jedineční

Corporate Identity vychází z vaší celkové image. A ta by měla být výrazná, ideálně podložená dobrou pověstí, ale především originální a snadno rozlišitelná. Dobrá identita vyčnívá nad konkurencí. Váš styl koresponduje se službami, které nabízíte, je osobitý a jednotný. Díky tomu si vás potenciální klienti a okolí snáze zapamatují.

  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Chcete někoho (písemně) upozornit, že je „dětsky prostý, až prostoduchý, dětinský“ (jak říká Slovník spisovné češtiny), ale nejste si jistí, jak to záhadné slovíčko správně napsat? Tak my vám to prozradíme. Správně je naivníMůžete si být jisti, že byste dotyčnému měli napsat, že je naivní, nikoliv najivní. S vloženým „j“ existuje slovo pouze v mluvené podobě, a...

Za mlada / zamlada se zdála tráva zelenější, rum silnější a holky prsatější. Minimálně s tím rumem to je pravda, protože měl dříve 40 %. Ale jinak to lidé s nostalgií přehání a s láskou vzpomínají i na zvěrstva komunismu. Ale zpátky k češtině. Pravopisně správně je za mlada i zamlada!Nutno podotknout, že oba tvary jsou rovnocenné. Jinými slovy....

Komu se zdá, že tvar zepřít vypadá divně, má pravdu. Jedná se o chybnou podobu slova. Pravopisně správně je vzepřít!Základem slova je totiž sloveso přít, ke kterému se přidá předpona „vz-“. Pomoci si můžeme nedokonavým slovesem vzpírat, ale i dalšími příbuznými slovy – vzpírat, vzpěra, vzpěrač atd.K dobru přidáme ještě jeden tip. Předpona „vz-“ se velice...

Je jich jako hub po dešti. Někteří ještě stále nabízejí registrace do stovek mrtvých katalogů. Mají stovky referencí od klientů typu tmave-ponozky-levne-skoro-zdarma.cz. Jiní pořádají školení. A většinou mají jedno společné. Nerozjeli žádný vlastní projekt (jako třeba Objevit.cz). Napadá mě, na čem se tedy tito SEO konzultanti učili? Na čem testovali, jak funguje získávání odkazů pro...

Obzvlášt pokud ve světě internetu nejste tak zběhlí, mohou se vám zkratky zdát matoucí a když vám někdo napíše sz, tak prostě nevíte, co tím sakra myslí. A to nemluvě o tom, že se na vás začnou valit i další nesmyslná písmenka jako lol, omg a wtf. Pojďme se proto podívat na ty nejčastější zkratky,...

Tento rozhovor vyšel také na Objevit.cz. Znáte ho z televizních i počítačových obrazovek. Pomáhal a stále pomáhá společně se Zdeňkem Pohlreichem zkultivovat českou gastronomii v televizním pořadu Ano, šéfe! Ukázal Čechům, co skutečně jí. A donutil je konečně zkoumat i kvalitu potravin. Jeho internetové Peklo na talíři trhalo rekordy na Streamu a získalo za to zcela po...

Slovo antipatie je dosti nejasné svým pravopisem i významem. Proto si teď obojí vysvětlíme a příště už to nebudeme muset hledat na internetu. 🙂 Správně je antipatie Původ slova antipatie najdeme jako u většiny slov v latině, kde původní slovo neobsahuje žádné tvrdé y. Ačkoliv se tedy slovo vyslovuje jako [antypatyje], psát ho musíme s...

Sloveso vysmýčit nemá nic společného s míčem, proto je podoba vysmíčit nesmyslná. Slovo vzniklo ze základu smýčit (případně smýkat) a předpony „vy-“. Obě části patří mezi vyjmenovaná (nebo příbuzná) slova, takže by nám pravopis neměl dělat problémy. Pravopisně správně je vysmýčit! Dnes už se sloveso vysmýčit příliš nepoužívá, proto všichni nemusí znát význam slova. Raději ho...

Potřebujete vyfotit obrazovku a nevíte, jak na to? Fotografie obrazovky se nazývá Print Screen nebo Screenshot a dělá se jinak na počítači od Applu a na počítači s operačním systémem Windows. Jak udělat screenshot obrazovky Screenshot neboli fotografie obrazovky se na počítačích s Windowsem dělá docela snadno. Graficky jsem to znázornil, abyste si to jednou...
Načíst dalších 10 článků