Dynamické bannery jsou reklamy, které automaticky mění obsah a propagační akce. Každému jednotlivému uživateli zobrazují co nejefektivnější a nejrelevantnější obrázek, kopii nebo vstupní stránku.
Termín „dynamický“ odkazuje na přizpůsobivost reklamy. Dynamické reklamní bannery mohou například zkoumat demografické údaje a údaje o chování jednotlivce. Sledovanými údaji může být aktivita při prohlížení, zeměpisná poloha či preference produktů. Na základě těchto údajů poté mohou v reálném čase přizpůsobovat informace, které se zákazníkovi zobrazují na různých zařízeních a kanálech.
Jaký je rozdíl mezi dynamickými a statickými reklamami?
Ve srovnání se statickými bannery nebo kreativami se dynamické reklamy neustále aktualizují, aby odpovídaly neustále se měnícím potřebám a jedinečným preferencím každého uživatele. Při správném provedení mohou dynamické reklamy cílit na různá publika s výjimečnou přesností a zobrazovat správné reklamy správným zákazníkům ve správný čas.
Jak dynamické reklamy fungují?
Dynamické bannerové reklamy vypadají stejně jako běžné bannerové reklamy s obrázkem, textem, propagací nebo kolekcí produktů. Místo vytváření mnoha různých reklam však stačí vytvořit šablonu, kterou síť používá. Ta pak automaticky generuje personalizovaný obsah reklamy pro uživatele na základě demografických údajů a údajů o chování v relaci.
Dynamický remarketing zobrazuje konkrétní produkty nebo speciální nabídky lidem, kteří již dříve navštívili vaše stránky a projevili o ně zájem. To je užitečné zejména pro křížový prodej nebo opuštěné košíky.
Kontextové cílení umisťuje dynamické reklamy před uživatele na místa, o kterých víte, že je navštíví, a jsou automaticky vytvářeny na základě obsahu stránky.
Sekvenční vyprávění příběhů zobrazuje reklamy v určitém pořadí s cílem zacílit, vychovávat a dovést uživatele k závěru, kterým je obvykle úspěšná konverze z cílové stránky.
User journey využívá sledovací pixely k propagaci reklam na základě toho, kde se uživatelé nacházejí v trychtýři a v celkové cestě zákazníka.
Jaké jsou výhody?
Zavedení dynamických reklam na vašich stránkách má mnoho výhod. Zde jsou tři nejzajímavější:
- Úspora času a nižší náklady – můžete propagovat širokou škálu produktů, obrázků a kreativ, aniž byste museli každou reklamu znovu konfigurovat. Použití personalizačních prvků navíc může zvýšit angažovanost a pomoci vám rychleji a snadněji dosáhnout marketingových cílů.
- Zlepšení míry konverze a loajality – Přizpůsobený a relevantní obsah, který rezonuje s individuálními preferencemi nakupujících, může zvýšit nákupní záměr, znalost produktů a přízeň značky.
- Rozšiřte své publikum a získejte více uživatelů – Ve spojení s pokročilou programatickou reklamou vám dynamické bannerové reklamy mohou pomoci získat další návštěvnost a konverze, protože se zaměříte na více uživatelů a podobná publika.