Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Dynamický banner

Dynamické bannery jsou reklamy, které automaticky mění obsah a propagační akce. Každému jednotlivému uživateli zobrazují co nejefektivnější a nejrelevantnější obrázek, kopii nebo vstupní stránku.

Termín „dynamický“ odkazuje na přizpůsobivost reklamy. Dynamické reklamní bannery mohou například zkoumat demografické údaje a údaje o chování jednotlivce. Sledovanými údaji může být aktivita při prohlížení, zeměpisná poloha či preference produktů. Na základě těchto údajů poté mohou v reálném čase přizpůsobovat informace, které se zákazníkovi zobrazují na různých zařízeních a kanálech.

Jaký je rozdíl mezi dynamickými a statickými reklamami?

Ve srovnání se statickými bannery nebo kreativami se dynamické reklamy neustále aktualizují, aby odpovídaly neustále se měnícím potřebám a jedinečným preferencím každého uživatele. Při správném provedení mohou dynamické reklamy cílit na různá publika s výjimečnou přesností a zobrazovat správné reklamy správným zákazníkům ve správný čas.

Jak dynamické reklamy fungují?

Dynamické bannerové reklamy vypadají stejně jako běžné bannerové reklamy s obrázkem, textem, propagací nebo kolekcí produktů. Místo vytváření mnoha různých reklam však stačí vytvořit šablonu, kterou síť používá. Ta pak automaticky generuje personalizovaný obsah reklamy pro uživatele na základě demografických údajů a údajů o chování v relaci.

Dynamický remarketing zobrazuje konkrétní produkty nebo speciální nabídky lidem, kteří již dříve navštívili vaše stránky a projevili o ně zájem. To je užitečné zejména pro křížový prodej nebo opuštěné košíky.
Kontextové cílení umisťuje dynamické reklamy před uživatele na místa, o kterých víte, že je navštíví, a jsou automaticky vytvářeny na základě obsahu stránky.

Sekvenční vyprávění příběhů zobrazuje reklamy v určitém pořadí s cílem zacílit, vychovávat a dovést uživatele k závěru, kterým je obvykle úspěšná konverze z cílové stránky.

User journey využívá sledovací pixely k propagaci reklam na základě toho, kde se uživatelé nacházejí v trychtýři a v celkové cestě zákazníka.

Jaké jsou výhody?

Zavedení dynamických reklam na vašich stránkách má mnoho výhod. Zde jsou tři nejzajímavější:

  • Úspora času a nižší náklady – můžete propagovat širokou škálu produktů, obrázků a kreativ, aniž byste museli každou reklamu znovu konfigurovat. Použití personalizačních prvků navíc může zvýšit angažovanost a pomoci vám rychleji a snadněji dosáhnout marketingových cílů.
  • Zlepšení míry konverze a loajality – Přizpůsobený a relevantní obsah, který rezonuje s individuálními preferencemi nakupujících, může zvýšit nákupní záměr, znalost produktů a přízeň značky.
  • Rozšiřte své publikum a získejte více uživatelů – Ve spojení s pokročilou programatickou reklamou vám dynamické bannerové reklamy mohou pomoci získat další návštěvnost a konverze, protože se zaměříte na více uživatelů a podobná publika.

Svět hracích automatů je dnes větší a rozsáhlejší než kdykoli dříve. S dostupností více než 50 různých poskytovatelů herního softwaru existuje obrovská rozmanitost těchto automatů, které původně existovaly pouze v omezeném množství, a to pouze ve vybraných kamenných kasinech. Naopak dnes jsou dostupné přes webové stránky, které jsou jak zahraniční, tak česká z výběru nejlepsiceskacasina.com,...
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Ptáte se, jak napsat apostrof na počítači nebo na notebooku? Ukážeme si obě možnosti. Každopádně není na tom nic složitého a tuto znalost oceníte při psaní textů ve wordu apod. Tento postup se totiž dá obecně aplikovat při psaní na počítači. Typy apostrofů Není apostrof jako apostrof. Rozlišujeme dva typy apostrofů – typografický a strojopisný....

Z hlediska českého pravopisu je správná pouze varianta „lecjak“. Toto slovo je zájmenné příslovce neurčité, které se píše dohromady. Část „lec“ je první složkou, která se objevuje i v dalších opakuje i v dalších složených zájmenných nebo příslovečných výrazech, jako jsou leccos, leckde, leckdy, leckam a další. Tato část nese vždy význam neurčitosti (věří lecčemu). ✅...

Pojem vychází z anglického výrazu umbrella, což znamená deštník. V marketingu termín umbrella brand označuje zastřešující značku. Většinou se jedná o korporaci, která má ve svém portfoliu hned několik dalších značek. Mezi značkami jsou různé vazby a tvoří jakousi strukturu celé společnosti. Umbrella brand zastřešuje značky, které se od sebe odlišují různým positioningem. Proč skrýt více značek...

Karosérie je svrchní část automobilu. Dobře navržená karosérie hezky vypadá a navíc je i bezpečná. U moderních aut se běžně používá samonosná karosérie, která má propracované deformační zóny, aby ochránila cestující v případě nehody. Ale dost bylo řečí o významu. Podívejme se na pravopis.Pravopisně SPRÁVNĚ je karoserie i karosérieTentokrát se nejedná o žádný chyták. Pravopisně správně...

Běžně by po tvrdé souhlásce „r“ mělo následovat měkké „i“. V případě slovesa iritovat, to tak není. Proč? Protože se jedná o slovo cizího původu. Konkrétně z latinského slova irritare. Sloveso iritovat je nedílnou součástí spisovného českého jazyka, přesto si částečně ponechalo svůj původní pravopis. Proto je nutné dodržovat měkké „i“ uprostřed slova. Naopak je možné slovo...

Pravidlo o ofsajdu bylo zavedené, aby byly týmové hry atraktivní pro diváky. Zamezuje tomu, aby hráč čekal v blízkosti soupeřovi branky na dlouhou nahrávku přes celé hřiště. S ofsajdem se můžete setkat třeba při fotbal nebo hokeji. Naproti tomu v pozemním hokeji bylo pravidlo o ofsajdu zrušené v roce 1996. Ale pojďme k češtině. Pravopisně SPRÁVNĚ je ofsajd Slovo ofsajd...

Sporty, které byly v reálném světě vždy formou zábavy a soutěžení, procházejí v digitálním vesmíru výraznou proměnou. S pokrokem technologií a růstem globální konektivity se koncept sportu rozšířil do virtuálního světa, poskytuje nové zážitky a otevírá dveře způsobům, které byly dříve nemyslitelné. Dnes je tu kromě tradičních nabitých stadionů digitální aréna, která spojuje miliony lidí...

Někteří lidé nedají dopustit na papírové knihy, jiní se zamilovali do moderních čteček e-knih neboli e-booků. Ať už patříte do první nebo do druhé skupiny, rozhodně se vám bude hodit, když budete vědět, jak správně e-book napsat. Často se setkáváme s verzí ebook, která je ovšem nespisovná. Jedinou správnou verzí je e-book se spojovníkem. Důvodem je...

Pozor, připoutejte se. Proletíme si rychle základy latiny, abychom vysvětlili správnou variantu slova exspirace / expirace. Jak už bylo řečeno, slovo exspirace / expirace pochází z latiny. V českém jazyce nejčastěji znamená vypršení lhůty (trvanlivosti), i když doslovný překlad by mohl znamenat také vydechnutí. V případě, že chceme použít celé slovo, píše se častěji ve tvaru exspirace. Pokud...
Načíst dalších 10 článků