Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

E-mailing

Ano, překvapivě, e-mailing využívá jako hlavní nástroj komunikace e-mail. Mail můžete využít k tomu, abyste uživatele v databázi upozornili, že zrovna máte velmi příjemné slevy, výhodné balíčky, že toto a ono zboží právě doprodáváte a už v žádném případě nebude. Nebo že ta či ona nabídka má časové omezení, které není radno promeškat.

E-mailing

E-mailem můžete požádat zákazníka o recenzi či mu popřát k narozeninám. Obecně platí, že čím víc personalizovaný a čím víc interaktivní e-mailing je, tím lépe. Čtení e-mailů stále vévodí žebříčku činností, které na internetu děláme. I z toho důvodu je elektronická korespondence skvělým marketingovým nástrojem. Direct mail by měl být zasílán na aktuální a skutečně používané adresy. Od adresáta musíte mít svolení k zasílání reklamních sdělení. Direct mail není nevyžádaná pošta tzv. SPAM postihovaný podle zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Proč je e-mailing tak atraktivní?

  • Email je dostupný, všichni ho znají, používají, umí ovládat. A z hlediska odesílatele, když chcete poslat email, nemusíte volat grafika, platit programátora, zamluvit tiskárnu, objednat plochy a čekat a čekat a platit a platit. Marketingová činnost je v tomto případě velmi jednoduchá.
  • Emailová komunikace je levná, v současnosti asi neexistuje žádný jiný přímý komunikační kanál, který by byl levnější než email. TV, rozhlas, billboard, dopis, telefon, fax, sms, za vše nyní zaplatíte více než za doručený email.
  • Stejně jako většina věcí na internetu, emaily se dají velmi jednoduše spočítat.
  • Emaily je možné velmi jednoduše zacílit. Pokud pracujete se segmenty a máte filtrovanou databázi, tak můžete velmi přesně posílat zprávy na konkrétní příjemce. Navíc je možné mnoho věcí nastavit jednou a systém pak pracuje prakticky za vás.
  • Na rozdíl od offline reklamy je email interaktivní. Nic se nevyrovná možnost okamžité reakce a vyvolání akce, to jen sen každého marketéra, zaujmout a vyvolat okamžitou akci.

Jak na direct e-mailing

  • První, co uživatel uvidí je obvykle předmět emailu, už ten by měl proto zaujmout. Můžete zákazníka také překvapit chytlavým sloganem anebo slovní hříčkou.
  • Vzbuďte zájem už v úvodu. O tom, zda uživatel dočte mail do konce obvykle rozhoduje prvních 5 sekund. Vzbuďte dostatečný zájem, originálně s konkrétním příslibem vzbuzujícím zvědavost uživatele číst dále.
  • Nechoďte kolem horké kaše. Nevysvětlujte nepodstatné detaily, ukažte co zákazníkovi řeší jeho problémy/touhy/přání/komplexy a hned v prvních dvou krátkých odstavcích mu oznamte jak si zlepší život/náladu/příjmy/vizáž/dobrý pocit.
  • Naučte se používat výhody personalizovaných zpráv a využijte informací o klientech, konkrétní údaj či graf o zákazníkovi zmůže víc, než dvacet superlativů.
  • Buďte vtipní a neberte se (při psaní) moc vážně, budou to číst lidé a určitě ocení, když budete hovořit jejich jazykem bez marketingových křeči.
  • Vyzvěte příjemce k akci. Možnost použití tlačítek umožňuje každý slušný e-mailový klient, používejte tučné písmo k zvýraznění v textu a nadpisy.

Tři možnosti, ale pouze dvě jsou správně. A hned v úvodu můžeme říct, že pravopisně špatně je „na posledy“. Psáno zvlášť. Takže si to zapamatujte a spojení „na posledy“ se při psaní vyvarujte. Pravopisně správně je naposledy a naposled! Obě varianty jsou rovnocenné, takže si můžeme vybrat tu, která se nám více líbí. Při psaní však...

Dělejte online Direct mail efektivně

Pokud již máte svou e-mailovou databází kontaktu, využijte k oslovování zákazníku automatizované nástroje, které umožňují využívat předefinované šablony, A/B testování, můžete sledovat kolikrát zákazníci otevřeli e-mail a na co klikli.

Nejrozšířenější nástroje pro online Direct mail

Zahraniční nástroje

  • MailChimp – zdarma 2000 kontaktů a 12 000 mailů měsíčně, pro neomezený účet od 10 $ měsíčně.
  • Mailjet – zdarma 100.000 kontaktů a 6 000 mailů měsíčně, balíček bronz od 7.48 $ měsíčně.
  • Cake Mail – zdarma 500 kontaktů a 500 mailů měsíčně, základní balíček 8 $ měsíčně

České nástroje

  • SmartEmailing – od 300 Kč měsíčně.
  • Ecomail – zdarma 500 kontaktů a 100 mailů měsíčně, základní balíček od 100 Kč měsíčně.
  • Mailátor – zdarma 30 dní, základní balíček od 390 Kč měsíčně.
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Když váháme mezi těmito dvěma variantami, dostáváme se mnohdy do úzkých, podobně jako tomu je například u dvojice slov balicí a balící. Slova končící příponou –icí/-ící nám totiž velmi často dělají problém. V obou případech se jedná o přídavná jména. Jak je rozlišovat? Přídavná jména končící na příponu –icí se označují jako účelová a označují tedy...

Jsou krásné. Anebo přinejmenším dříve byly. Jsou na Facebooku. A ještě jedno mají společné – existují pouze v tom virtuálním světě. V reálném životě je nemáte šanci potkat. Tereza Doležalová (kterou pan tvůrce brzy přeoperoval na chlapa, ale zapomněl smazat jeden status), Alice Sitzová, Daniela Kolářová. Všechny tyto nádherné holky a kluky najdete na sociálních sítích. A mají...

Product prename Je označení pro produkt, který je teprve ve stádiu přípravy. Jednotliví pracovníci potřebují o produktu v průběhu vývoje hovořit, tak si vymyslí nějaký produkt prename (prvotní název / pracovní název), které se však používá pouze pro komunikaci uvnitř firmy. Když se produkt dostane do další fáze a je připraven pro uvedení na trh, tak už se...

Akční plán je celkový souhrn všech marketingových aktivit. Je dobré jej mít vytvořený minimálně na měsíc dopředu. V akčním plánu volíte, dle vašich finančních i časových možností, marketingové činnosti, kterým se každý měsíc chcete nebo můžete věnovat. Tudíž, kdy je předpoklad, že se dostanete k vytouženému cíli. Sestavení akčního plánuPři sestavování akčního plánu si navrhněte...

Infiltration marketing (česky – infiltrační marketing) je marketingová taktika, která spočívá v infiltraci do nejrůznějších komunit za účelem propagování určitého produktu, společnosti, služby. V praxi to znamená, že marketingový pracovník se (například) v diskusním fóru vydává za běžného uživatele a propaguje nějaké zboží, značku, nebo službu. Čtenář nemá šanci rozpoznat, jestli se jedná o důvěryhodný komentář, nebo fikci....

Dennodenně se určitě najde někdo, kdo se pozastaví nad psaním slůvka dennodenní. A přitom to není žádná velká věda. Pojďme si to vysvětlit na příkladech a jednou provždy si v tom udělat jasno. Správně je dennodenníJediným správným tvarem je dennodenní. Stačí si uvědomit, že výraz dennodenní zdůrazňuje (tedy jistým způsobem zdvojuje) příslovce denně.Takže si představte,...

Brand storytelling nebo jenom storytelling je označení pro marketingovou praktiku, konkrétně způsob komunikace, který především v posledních letech na trhu dominuje. A co to tedy přesně storytelling je? Storytelling – přeloženo z angličtiny do češtiny – je vyprávění příběhu A proč to značky dělají? Všichni máme rádi příběhy, například takové pohádky tu s námi byly...

Ženské jméno Malvína je nejasného původu a významu. Nejčastěji se považuje za zkráceninu germánského Madalwine a vykládá se jako přítelkyně práva či spravedlivá, nebo za odvozené z keltštiny s významem jasných očí, brv, čela. Kdy slaví Malvína svátek?Malvína slaví, podle českého občanského kalendáře, svátek 27. března (27.3.).Domácí podoby jména MalvínaMalka,Malvínka,Malva,Malvin,Malina.Malvína a statistikaKolik žije v ČR...

Řecká předpona – dys ve slově dysgrafik označuje vadu. Proto v tomto slově píšeme pouze tvrdé y. Stejný případ je u slova dysfunkce. Správně je dysgrafieMožná vám přijde, že to vypadá zvláštně, ale jediná správná varianta tohoto slova je opravdu dysgrafie. Předpona – dis s měkkým by v tomto případě byla chybou. Ale není divu,...

Exhibice je označení pro předvádění, ukázku nebo demonstraci nějaké dovednosti. Je to ukázka toho nejlepšího, co konkrétní disciplína nabízí. Exhibice je lákadlem pro skalní fanoušky i širokou veřejnost. Většinou se nese v uvolněném duchu a součástí povedené exhibice je zpravidla show pro diváky. Mezi nejznámější exhibiční vystoupení ve sportovním odvětví patří NHL All-Star Game v hokeji...
Načíst dalších 10 článků