Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

E-mailing

Ano, překvapivě, e-mailing využívá jako hlavní nástroj komunikace e-mail. Mail můžete využít k tomu, abyste uživatele v databázi upozornili, že zrovna máte velmi příjemné slevy, výhodné balíčky, že toto a ono zboží právě doprodáváte a už v žádném případě nebude. Nebo že ta či ona nabídka má časové omezení, které není radno promeškat.

E-mailing

E-mailem můžete požádat zákazníka o recenzi či mu popřát k narozeninám. Obecně platí, že čím víc personalizovaný a čím víc interaktivní e-mailing je, tím lépe. Čtení e-mailů stále vévodí žebříčku činností, které na internetu děláme. I z toho důvodu je elektronická korespondence skvělým marketingovým nástrojem. Direct mail by měl být zasílán na aktuální a skutečně používané adresy. Od adresáta musíte mít svolení k zasílání reklamních sdělení. Direct mail není nevyžádaná pošta tzv. SPAM postihovaný podle zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Proč je e-mailing tak atraktivní?

  • Email je dostupný, všichni ho znají, používají, umí ovládat. A z hlediska odesílatele, když chcete poslat email, nemusíte volat grafika, platit programátora, zamluvit tiskárnu, objednat plochy a čekat a čekat a platit a platit. Marketingová činnost je v tomto případě velmi jednoduchá.
  • Emailová komunikace je levná, v současnosti asi neexistuje žádný jiný přímý komunikační kanál, který by byl levnější než email. TV, rozhlas, billboard, dopis, telefon, fax, sms, za vše nyní zaplatíte více než za doručený email.
  • Stejně jako většina věcí na internetu, emaily se dají velmi jednoduše spočítat.
  • Emaily je možné velmi jednoduše zacílit. Pokud pracujete se segmenty a máte filtrovanou databázi, tak můžete velmi přesně posílat zprávy na konkrétní příjemce. Navíc je možné mnoho věcí nastavit jednou a systém pak pracuje prakticky za vás.
  • Na rozdíl od offline reklamy je email interaktivní. Nic se nevyrovná možnost okamžité reakce a vyvolání akce, to jen sen každého marketéra, zaujmout a vyvolat okamžitou akci.

Jak na direct e-mailing

  • První, co uživatel uvidí je obvykle předmět emailu, už ten by měl proto zaujmout. Můžete zákazníka také překvapit chytlavým sloganem anebo slovní hříčkou.
  • Vzbuďte zájem už v úvodu. O tom, zda uživatel dočte mail do konce obvykle rozhoduje prvních 5 sekund. Vzbuďte dostatečný zájem, originálně s konkrétním příslibem vzbuzujícím zvědavost uživatele číst dále.
  • Nechoďte kolem horké kaše. Nevysvětlujte nepodstatné detaily, ukažte co zákazníkovi řeší jeho problémy/touhy/přání/komplexy a hned v prvních dvou krátkých odstavcích mu oznamte jak si zlepší život/náladu/příjmy/vizáž/dobrý pocit.
  • Naučte se používat výhody personalizovaných zpráv a využijte informací o klientech, konkrétní údaj či graf o zákazníkovi zmůže víc, než dvacet superlativů.
  • Buďte vtipní a neberte se (při psaní) moc vážně, budou to číst lidé a určitě ocení, když budete hovořit jejich jazykem bez marketingových křeči.
  • Vyzvěte příjemce k akci. Možnost použití tlačítek umožňuje každý slušný e-mailový klient, používejte tučné písmo k zvýraznění v textu a nadpisy.

K dnešnímu rozhovoru jsem si vybral Ing. Vlastimila Vávrů (věk schválně neuvedu, zkuste si jej tipnout podle fotky:-)). Jednoho ze zakladatelů eshopu VaseCocky.cz. Ahoj Vlasto, na začátek se našim čtenářům trochu představ. Já tě sice už nějaký pátek znám, ale naši čtenáři nikoliv. Vezmi to hezky popořádku – co děláš, kde jsi studoval, ve kterém...

Dělejte online Direct mail efektivně

Pokud již máte svou e-mailovou databází kontaktu, využijte k oslovování zákazníku automatizované nástroje, které umožňují využívat předefinované šablony, A/B testování, můžete sledovat kolikrát zákazníci otevřeli e-mail a na co klikli.

Nejrozšířenější nástroje pro online Direct mail

Zahraniční nástroje

  • MailChimp – zdarma 2000 kontaktů a 12 000 mailů měsíčně, pro neomezený účet od 10 $ měsíčně.
  • Mailjet – zdarma 100.000 kontaktů a 6 000 mailů měsíčně, balíček bronz od 7.48 $ měsíčně.
  • Cake Mail – zdarma 500 kontaktů a 500 mailů měsíčně, základní balíček 8 $ měsíčně

České nástroje

  • SmartEmailing – od 300 Kč měsíčně.
  • Ecomail – zdarma 500 kontaktů a 100 mailů měsíčně, základní balíček od 100 Kč měsíčně.
  • Mailátor – zdarma 30 dní, základní balíček od 390 Kč měsíčně.
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Pokud je záměrem webové stránky dosažení zisku, jejich cílem jsou konverze. Konverze jsou předem definované akce návštěvníka webu. Pokud chceme zvýšit výkonnost webu, je vhodné zaměřit se na konverzní poměr. Konverzní poměrKonverzní poměr porovnává množství návštěvníků, kteří provedli vámi požadovanou akci, ku celkové návštěvnosti webu, výsledek je následně převeden na procenta.konverzní poměr = počet provedených...

Mezinárodní den rodiny slavíme od roku 1993 a asi proto není povědomí o tomto významném dni v české společnosti příliš zažito. Pojďme se ale podívat na to, proč je tak důležitý.  Kdy slavíme mezinárodní den rodiny?Rodinu oslavujeme každý rok ve stejný den – patnáctého května (15.5.), je to na svátek Sofie a Žofie. Tento den nám připomíná,...

Tipujete správně, že s tímto typem slov jsou samé problémy. Tvar tip i typ může být pravopisně správně, ale musí se použít ve správném kontextu. Jak to tedy je? Je třeba rozlišovat významy. Rozdíl ve významu slov tip a typNejlépe vám rozdíl mezi slovy tip a typ ukáže následující dialog:On: Ahoj krásko, dostal jsem na tebe TIP od kámoše.Ona:...

Pravopis slovesa ztratit x stratit je jednou z nejčastějších gramatických chyb vůbec, na kterou můžete dnes narazit. Ačkoli nás může výslovnost tohoto slova trochu zmást, zůstává jedinou správnou variantou ztratit/ztrácet. To znamená, že píšeme ztratit/ztrácet s písmenem „z“, stejně tak v příbuzném substantivu ztráta či adjektivu ztracený se píše s předponu „z“ (zapomeňte tedy na varianty jako stráta,...

Devět křížů je lokalita u obce Lesní Hluboké v okrese Brno-venkov, nedaleko dálnice D1. Devět křížů se této lokalitě říká proto, že se zde před několika sty lety (konkrétně roku 1540) měla stát událost, která se místním lidem zaryla do paměti. Nejsou sice přesné důkazy o tom, že se tato událost stala, ale místní už...

Vyzpovídali jsme člověka, který stál u zrodu jedné z největších českých firem zabývajících se výkonnostním online marketingem. V našich sítích tentokrát uvízl David Bauckmann (35). Manžel, otec dvou dětí a spoluzakladatel firmy Effectix.com v jedné osobě. V Effectix v současnosti působí jako jednatel a technický ředitel firmy. S Davidem jsme si povídali o tom, co jeho firmě pomohlo...

Pokud bychom měli obecně definovat teleshopping, jedná se o kategorii televizní reklamy, která se výrazně odlišuje od klasických reklamních spotů. V rámci teleshoppingu bývá představen konkrétní produkt, který je následně nabízen divákovi ke koupi za předem určenou cenu. K lepším prodejům pomáhají známé tváře, které společnosti pro teleshopping angažují. Mezi nejznámější představitele teleshoppingu patří Horst Fuchs. Reklamní...

Rok 2009 je rokem významných výročí vztahujících se k právům dětí. V roce 1924, před 85 lety, Liga národů přijala první tzv. ženevskou Deklaraci práv dětí, která poprvé zakotvila skutečnost, že dítě pro svou tělesnou a duševní nezralost potřebuje zvláštní záruky, péči a zvláštní právní ochranu před narozením i po něm. Liga národů byla v...

„My máme silný refrén jak hovado …“ Tak začíná refrén oblíbené slovenské kapely Horkýže Slíže. Jak se ale slovo refrén píše? A co přesně znamená? Docela často se ve slově refrén chybuje, i když k tomu není žádný zásadní důvod. Pravopis je poměrně jasný. Správná varianta je pouze refrén, tedy s písmenem „n“ na konci. Správně je...
Načíst dalších 10 článků