First try

Kdo umí anglicky, tak už nejspíše trochu tuší, o čem je řeč. V prostředí marketingu je pojem „first try“ vysvětlován jako první moment, kdy se spotřebitel poprvé setká se značkou, produktem nebo výrobkem. Pokud bychom měli uvést doslovný překlad, bylo by to „první vyzkoušení“.

First try může mít mnoho podob. Spotřebitel se může poprvé setkat se značkou (produktem, výrobkem, službou …) v průběhu různých marketingových akcí. Ať už se jedná o předváděcí akce, nebo prostřednictvím ochutnávek. Oblíbeným způsobem, jak dostat nový výrobek do povědomí lidí, je také sampling.

First try může ve spotřebiteli zanechat dobrý dojem, ale také špatný. Záleží na kvalitě konkrétní značky (produktu, výrobku, služby) a její prezentaci. O to se starají specialisté na marketing. Nutno podotknout, že ne vždy dělají dobrou práci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Current ye@r *

Článek ”First try” má již 1 komentářů.

  1. Sampling | Jsem copywriter. Kdo je víc?14:55 dne 17.6. 2016 napsal/a

    […] spoléhají na to, že zákazník vzorek nevyhodí, ale vyzkouší si ho. Tím získá zkušenost (first try) s produktem, a pokud bude spokojený, tak si ho v budoucnu […]