Bývalý novinář a tiskový mluvčí Prahy 6 a současný tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce a neutuchající propagátor nových technologií, který kandidoval do Senátu za hnutí Řád národa v Praze 6, vám v dnešním rozhovoru prozradí, jaké to je pomáhat řešit krizovou komunikace v nemocničním zařízení.
Myslíte, že spisovná čeština uznává spíše variantu leader nebo lídr? Pokud si s tím lámete hlavu, pak vás mohu ujistit, že obě varianty jsou správné. Na co bych u tohoto slova rád upozornil je správné skloňování a přechylování. Správně je leader i lídr Slovo leader je odvozeno z anglického lead neboli vést. Mohli bychom ho...
Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik vyprodukujete odpadu? A co se s odpadem následně děje? V Evropě patříme v produkování odpadu k průměru. Navíc jsme poměrně zdatí v třídění, i když v tuzemsku chybí systém záloh na PET lahve a plechovky. A co kdybychom odpad neprodukovali vůbec? Tímto směrem se vydali vyznavači životního stylu zero...
Zdá se vám tvar zcelit poněkud divný? Pak máte čuch na gramatické chyby. Pravopisně správně je scelit! Můžeme si pomoci běžnou poučkou pro psaní předpony „s-“. Slovesem scelit totiž vyjadřujeme spojení (sloučení, sjednocení) v celek. Tudíž směr dohromady. Proto je jasné, že ve slovesu scelit musí být předpona „s-“. Obdobný pravopis je i u dalších slov,...
Ptáte se, jak se píše shora? Nebo ještě težší otázka – jak se píše ze shora? Jste tady správně. Obojí si v tomto článku vysvětlíme a ukážeme na příkladech. Správně je shoraI když při vyslovování slyšíte „z“, pamatujte, že jedinou správnou variantou je shora se „s“. Jedná se o příslovce, které vyjadřuje směr z vyššího místa...
O reklamách v obsahové síti se příliš často nemluví, protože představují způsob, jak přijít velmi rychle o spoustu peněz, pokud se kampaň nenastaví správně. Reklamy v obsahové síti se totiž zobrazují lidem, kteří nemají o váš produkt třeba vůbec zájem a naopak je otravuje, když si chtějí například pustit video nebo jen bezmyšlenkovitě scrollovat na...
Ať chcete nebo ne, čas je jediná veličina, které máme všichni omezené množství. Všichni jej máme stejně málo. A protože den má jen 24 hodin, musíme si prostě vybírat, čemu se budeme věnovat (a na co se vysereme). Někdo tomu říká prioritizování. Někdo delegování. Je zcela jedno, jak tomu budeme říkat. Důležité je se zkrátka...
Kdekdo by možná řekl, že v těchto skoro stejně znějících slovech není žádný velký rozdíl. Opak je však pravdou – každé slovo totiž používáme v trošku jiném významu. Takových dvojic je mnoho, slova balicí a balící využijeme jako příklad, na kterém si ukážeme, jak to vlastně celé funguje. Přídavná jména zakončená na –icí jsou tzv. účelová –...
Android je slovo, které ještě donedávna znali jen příznivci žánru sci-fi. S rozvojem chytrých telefonů se však skloňuje v běžné mluvě mnohem častěji. Americká firma Google totiž slovem Android pojmenovala vlastní operační systém, který patří v současné době mezi nejpoužívanější mobilní platformy. V takovém případě je na místě psát ve slově Android velké počáteční „A“. Pozor na velká a...
Pokud se kamarádíte s PPC marketingem, zkratka PNO by měla být vaší nejlepší přítelkyní. 🙂 Pojďme si vysvětlit proč. A co tato zkratka vlastně znamená. PNO = podíl nákladů na obratuHodnota PNO nám říká, kolik procent z celkového zisku jsme museli utratit za reklamu – tedy za to, aby se prodeje vůbec staly. Protože bychom...
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.