Housewife

Marketingový termín housewife označuje osobu v domácnosti, která se stará o běžné nákupy. Možná se někteří hyperkorektní lidé budou rozčilovat, že to podporuje stereotypy, ale v 95 % případů se opravdu jedná o ženy. Pouze v 5 % se o běžné nákupy starají muži (zejména staří mládenci, otcové na mateřské dovolené, vdovci atd.).

Prodejci a odborníci na marketing si jsou tohoto faktu vědomi, takže mají ulehčenou práci. Při vymýšlení strategií pro prodej věcí běžné spotřeby cílí zejména na ženy.

Českým ekvivalentem pro anglický termín housewife je hospodyně. Občas se stává, že hospodyně (housewife) může zároveň zastávat pozici přednosty domácnosti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Current ye@r *

Článek ”Housewife” má již 1 komentářů.

  1. Přednosta domácnosti | Jsem copywriter. Kdo je víc?22:41 dne 29.6. 2016 napsal/a

    […] role se nevylučují, takže je možné, že housewife (hospodyně) má zároveň status přednosty […]