Infiltration marketing (česky – infiltrační marketing) je marketingová taktika, která spočívá v infiltraci do nejrůznějších komunit za účelem propagování určitého produktu, společnosti, služby.
V praxi to znamená, že marketingový pracovník se (například) v diskusním fóru vydává za běžného uživatele a propaguje nějaké zboží, značku, nebo službu. Čtenář nemá šanci rozpoznat, jestli se jedná o důvěryhodný komentář, nebo fikci. Tímto jednáním se snižuje důvěryhodnost internetu.
Už jste četli? Mumie x múmie x můmie x mumije
Mumie je označení pro mrtvé tělo, které je chráněné přirozeným, nebo umělým konzervováním. Jedna z nejznámějších mumií je ostatek Vladimira Iljiče Lenina. Populární jsou také mumie egyptských faraónů. Než se pustíme do vysvětlování pravopisu, je nezbytné podotknout, že slovo mumie může být používáno i v přeneseném významu. V takovém případě se jedná o nadávku. Slovo mumie se do...
Není to však pojem, který se pojí pouze s online prostředím. Marketingový pracovník se může za účelem propagace infiltrovat i do jiných komunit.