Internetová marketing se stejně jako každý jiný segment marketingu bleskově rozvíjí a udržuje krok s moderní dobou. Všemu hodně napomáhá automatizaci a implementace a využívání AI v běžných činnostech, tedy i v marketingu. I ve společnosti Legiano vědí, jak je nejlepší zaujmout ve 21. století nového zákazníka. Mrkněte na web https://legiano.cz a třeba se dozvíte, jak na to i vy.
Online marketing s Legiato
Legiano nabízí jedinečnou platformu pro vzdělávání se a příklad dobré praxe v online marketingu. Stejně tak je Legiano jedním z míst, kam si mohou zájemci chodit pro radu. Legiano je tedy neocenitelným pomocníkem všech, kdo v online marketingu začínají, ale také těch, kteří se chtějí dozvědět nejnovější výdobytky doby. Pokud se ve světě online marketingu na internetu také pohybujete, neměla by vám stránka Legiano ujít.
Trendem je dnes AI a strojové učení
Kdo dnes alespoň do nějaké míry nevyužívá AI si jen ztěžuje práci a je zbytečně sám proti sobě. Strojové učení je dnes na takové úrovni, že je lze považovat za plnohodnotného pomocníka. A to nejen k analýzám a predikci chování klientů, ale také pro psaní a navrhování grafiky příspěvků na sociální sítě nebo mailing listů.
Marketing přes video, nejčastěji díky youtuberům
Trendem nejen mladých lidí jsou dnes youtubeři a jejich reels, tedy krátká videa. To je totiž obsah sociálních sítí, který má aktuálně největší dosah, protože jej konzumují téměž všichni uživatelů. A i toto je jedna z cest, jak lze marketing úspěšně dělat, protože je to způsob, který klienti vyhledávají. Kromě YouTube je častou platformou využívanou pro sdílení marketingových videí také Tik tok nebo Instagram.
Už jste četli? Sběh x zběh
Self-marketing
Stejně jako youtubeři jsou lidé z davu, tak je dnes velmi moderní mikro-marketing, kdy si výrobek nebo službu promují lidí sami. A to ať už na sociálních sítích, tak i offline. Málokdy už dnes potkáme obchodního cestujícího, ale například před volbami jsou kandidáti vidět v ulicích relativně často. Hodně tedy záleží i na segmentu trhu a produktu samotném. Některé si vyžadují velmi specifický druh reklamy, kdy je originalita a protiproudnost výhodou.
Reklama samotnými uživateli
Někdy může být dokonce tvořený uživateli samotnými, kteří mají danou službu rádi, nebo jsou (častěji) placeni firmou, aby svou libost šířili do svých internetových sociálních skupin. Není to pravděpodobně zcela etické, ale zvyšuje to důvěryhodnost a lidé považují osobní doporučení za nejlepší.
Hlasové vyhledávání a služby až do domu
Zlepšením jsou také dnes výdobytky moderních technologií, jako hlasové zadávání nebo vyhledávání a placení přes NFC (tedy bezdotykově kartou). To urychluje celý proces a zákazník se tak nemusí vůbec namáhat, zadávat zdlouhavě číslo bankovní karty a jiné detaily. Hodně se také v posledních měsících rozšířila možnost si výrobec nechat přivézt až domů – od nákupu potravin, po oběd.