Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Gramatika, Čeština, Pravopis

Jak na Facebook Ads

Facebook má téměř 2 miliardy každodenních uživatelů z celého světa. Velká část těchto uživatelů dobrovolně sdílí velké množství osobních informací. I díky tomu Facebook může nabídnout vysoce cílené placené reklamy. S pomocí Facebook Ads je možné propagaci přizpůsobit konkrétnímu publiku na základě množství demografických charakteristik.

Facebook ví o svých uživatelích prakticky vše, takže reklama na Facebooku jde jednoduše zacílit. Pokud znáte svoji cílovou skupinu, můžete jí jednak ušít reklamu na míru, jednak můžete přesně zvolit, komu se bude zobrazovat.

Facebook Ads

Facebook Ads jsou dalším zástupcem ze skupiny PPC reklam. Stejně jako v Google Ads nebo Skliku i zde nakupujete reklamní prostor formou aukce. Velkou výhodou tohoto formátu je jeho široký zásah a snadné zacílení. Vzhledem k tomu, že Facebook o svých uživatelích sbírá velké množství dat, dají se reklamy velmi snadno a přesně zacílit. Na výběr máte bohatou škálu cílení – od demografie, přes zájmy až po retargeting. Je jen na vás, jakou strategii zvolíte a podle toho se bude odvíjet i cena reklamy. Obecně se dá říct, že čím obecnější cílení, tím je reklama levnější.

Jeden Facebook Ads vládne všem

Facebook Ads se zobrazují na sociální síti Facebook, Instagramu, v Messengeru a Audience Network. Facebook reklama je dnes jednou z nejpoužívanějších reklam. Ve srovnání s ostatními druhy reklamy je téměř nemožné tyto reklamy blokovat pomocí pluginů pro blokování reklamy.

Formáty Facebook reklam

Facebook je nejen lídrem sociálních sítí, ale také rychle rostoucí společností díky půl milionu nových účtů vytvořených denně. Jak čas plyne, vývojáři Facebooku přicházejí s novými formáty reklam, které splňují moderní požadavky.

Video

Nejlepším způsobem, jak demonstrovat vlastnosti vašeho produktu v akci je video. Facebook umožňuje využívat různé typy videí k dosažení konkrétních požadovaných cílů. Můžete nahrávat krátká videa a GIFy pro rychlé upoutání pozornosti anebo streamovat delší videa, která uživateli navodí pocit sledování televizní show.

Grafické reklamy

V případě, že je váš rozpočet na vytvoření videa příliš nízký, je i grafická reklama dobrým řešením pro rychlé a snadné vytvoření vysoce kvalitní reklamy. Tento formát vám pomůže zvýšit povědomí o značce a přivést lidi na váš web.

Carouselové reklamy

Carousely umožňují předvést až deset obrázků či krátkých videí v jedné reklamě. Ke každému navíc můžete nahrát odkaz na konkrétní stránku produkut. Tento formát poskytuje široký prostor pro kreativitu a interaktivitu. Je jen na vás, zda zvolíte prezentaci jednoho produktu nebo několika různých produktů

Collections

Double Income No Kids Yet. Umíte anglicky? Tak už nejspíše tušíte, co termín DINKY znamená. Ale stejně tento marketingový pojem ještě vysvětlíme. DINKY je zkratka, která označuje mladé bezdětné páry, které mají dostatek peněz. Proč jsou tyto páry tak zajímavé, že musí mít vlastní zkratku? Mladé bezdětné páry mají dvojí příjem, ale nemají žádné závazky....

Facebook umožňuje vytvářet malé katalogy vašich produktů přímo v příspěvcích. Tento formát se skládá obvykle z jednoho průvodního videa či obrázku a čtyř menších obrázků.

Prezentace

Reklamní prezentace na Facebooku jsou podobné videu, dobře se však zobrazují i při zhoršeném internetovém připojení. Takovou reklamu můžete vytvořit pomocí různých obrázků, některých užitečných nástrojů pro úpravu videa a dokonce i hudby.

Možnosti cílení reklamy pomocí Facebook Ads

Lokalita – ze seznamu vybíráte určitou zemi či lokalitu
Pohlaví – cílit můžete na ženy, muže či obě pohlaví
Věk – můžete si vybrat jednu z věkových skupin
Jazyk – můžeme cílit na základě používání určitého jazyka
Podrobné cíléní – můžeme cílit anebo vyločovat cílení na základě demografických údajů, zájmů a chování (můžeme cílit např. na rodiče, zájemce o určitou věc, nákupního chování, dosaženého vzdělání apod.)
Spojení – na lidi můžeme cílůit anebo je vylučovat na základě spojení s našimi stránkami, aplikacemi, událostmi, apod.
Vlastní okruh uživatelů – můžeme je vytvářet z našich seznamů, na základě Facebook pixelu, Facebook SDK nebo na základě projeveného zájmu na Facebooku.
Podobný okruh uživatelů – můžeme cílit na uživatele podobné lidem z našich okruhů.

Jak vytvořit efektivní marketingovou strategii na Facebooku

Vytvářet marketingovou strategii byste měli vždy, bez ohledu na to, jaký kanál pro vaši marketingovou propagaci zvolíte. Marketingová strategie pomáhá jasně stanovit cíle, vybrat správné prostředky k jejich dosažení, definovat cílovou skupinu, měřit efektivitu kampaní a hlavně zlepšovat se. Přečtěte si o Facebook marketingu podrobněji.

  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Ostatní uživatelé také četli:

Nebudeme vás zdržovat dlouhým napínáním – správně jsou obě varianty. Vitamin i vitamín. Pravidla v tomto případě psaní přejatých slov povolují dubletu, tedy obě varianty. Můžete si tedy vybrat podle svého, zda chcete brát vitamin, či vitamín. Příklady SPRÁVNÉHO použití slova vitamin/vitamín: Nezapomeňte na vitaminy / vitamíny na imunitu! V chřipkovém období je důležité dbát na přísun vitaminů...

Kapské Město může zmást spoustu lidí s pravopisem. Jak to tedy je? ✅ Kapské Město – správná varianta. Píšeme v obou spojeních velké písmeno, protože je to název oficiálního města.❌ Kapské město – nesprávná varianta.Skloňování slova Kapské MěstoKapské město je rod střední a skloňuje se podle vzoru město.pád – Kapské Městopád – (bez) Kapského Městapád...

Podařilo se mu stvořit možná nejvtipnější slovenský účet na Instagramu. Jeho humor je primitivní. On sám je zakomplexovaný. Navíc je to hater. A vyskytuje se kromě Instagramu také na Facebooku. Představujeme vám Demotivátora. Člověka, který svým břitkým obrázkovým humorem baví nejenom (skoro) celé Slovensko pod značkou Demotivacia.Ahoj, bratře Demotivátore! Snad ti to nevadí, když tě...

Víte co je to ampersand? Jedná se o speciální znak či symbol, který zastupuje souřadící spojku a má tedy stejný význam jako písmeno a. Můžete ho ale číst také jako and nebo anglické a. Symbol ampersandu vypadá takto: & Jak vznikl ampersand Ampersand patří mezi tzv. ligatury, což jsou symboly, které vznikly spojením původně samostatných...

Co je to fenomén? A jak toto slovo napsat tak, abychom nebyli za blbce? Přesně na to se podíváme. Toto slovo se totiž píše ve dvou variantách, ale pouze jedna je správně. Správně je fenomén Slovo fenomén se k nám dostalo z řeckého phainómenon. Zajímavé je, že zde vidíme jazykový vývoj. Protože ačkoliv v původním řeckém slově...

Píše se na Nový rok? Anebo nový rok s malým počátečním písmenem “m”? Obě dvě varianty mohou být správné. Záleží pouze na kontextu. Když je Nový, myslí se první den nového roku. Když je nový, myslí se každý den nového roku. Zjednodušeně se dá říct, že Nový rok s počátečním velkým písmenem se používá pro označení...

Špičaté závorky se nejčastěji používají pro naznačení větší nebo menší než. Setkáte se s nimi tedy nejčastěji v matematice, ale i v informatice. Pojďme se podívat, jak se tyto špičaté závorky píšou na klávesnici.  Jak se píšou hranaté závorky přes Alt Gr Pro napsání špičaté závorky zleva stiskněte pravý Alt neboli Alt Gr, který najdete...
Načíst dalších 10 článků