Newsletter

Jedná se o anglický termín, který označuje jednoduchou formu novin nebo informační leták. Pojem vznikl ze spojení slov news (novinky) a letter (dopis). Prostřednictvím newsletteru mohou společnosti pravidelně zasílat přehledy novinek.

Díky newsletteru je možné komunikovat se zákazníky, fanoušky, pracovníky i přáteli. V dnešní době má newsletter většinou elektronickou podobu (email), ale i v současnosti se občas objeví v tištěné verzi.

Výhody newsletteru ve zkratce:

  • Moderní
  • Levný
  • Účinný

Ač se může zdát, že společnosti vám někdy zasílají newslettery, jak se jim zlíbí, musí nejdříve dostat svolení od zákazníka. To obvykle proběhne tak, že při objednávce v internetovém obchodu musíte souhlasit s podmínkami a zasíláním novinek. V opačném případě vám nemusí dovolit dokončit objednávku. Je to trochu sviňárna, ale účel světí prostředky.

Newsletter se řadí mezi nástroje direct marketingu. Je to poměrně levný způsob, jak informovat své klienty, zaměstnance atd. Newslettery se dají dobře zaměřit na určitou cílovou skupinu, takže lze dosáhnout docela dobré efektivity.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Current ye@r *