Socializuji se

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Zkuste vyhledat např.   Pravopis, Gramatika, Čeština

Podnikání a firmy

Zajímá vás termín "Podnikání a firmy"? Zrovna toto téma rozebírají čtenáři na Krcmic.cz. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své poznatky a zkušenosti.
Pokračovat Zobrazit méně

Event marketing vychází z marketingu tak, jak jej známe. K často plochému uspokojování potřeb zákazníka však přidává něco, co si zákazník dobře zapamatuje. Event marketing vychází z toho, že nejlépe (a nejdéle) si člověk pamatuje to, co prožije či zažije na vlastní kůži. Klíčovým posláním je osobní zkušenost zákazníka spojená se silným prožitkem, často i...

Kodex reklamy či také etický kodex reklamy vydala Rada pro reklamu v roce 2013. Jde o jakýsi morální kodex, soubor pravidel toho, jak by měla reklama vypadat. Podle tohoto morálního kodexu by měla být reklama pravdivá, slušná a čestná. Kodex a legislativa Kodex nenahrazuje právní regulaci reklamy, pouze na ni navazuje doplněním o etické zásady....

Marketing bývá často zaměňován za reklamu. Přitom reklama je pouze součástí marketingu, i když poměrně významnou součástí. Samotný marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Celý proces je komplexní, na jeho počátku stojí zjišťování potřeb zákazníka, následuje nabídnutí produktů a prodej. V tržním hospodářství prostupuje marketing všemi činnostmi firmy, tj. již od zajištění zdrojů,...

Ano, překvapivě, e-mailing využívá jako hlavní nástroj komunikace e-mail. Mail můžete využít k tomu, abyste uživatele v databázi upozornili, že zrovna máte velmi příjemné slevy, výhodné balíčky, že toto a ono zboží právě doprodáváte a už v žádném případě nebude. Nebo že ta či ona nabídka má časové omezení, které není radno promeškat. E-mailing E-mailem...

Sociální síť, která změnila svět, Facebook. Nejen, že se na Facebooku můžete kouknout, co měla vaše spolužačka z 8. třídy k večeři, můžete jej také využít jako skvělý marketingový nástroj. Za poslední desetiletí se totiž Facebook posunul z pozice nejvýznamnějšího sociálního média na pozici jednoho z nějvětších tržišť. Proč je Facebook skvělým místem pro marketing?...

Možná ji děláte a nevíte o tom. E-commerce zahrnuje veškeré obchodní činnosti prováděné na internetu, s pomocí dalších elektronických prostředků. Nejde jen o nákup a prodej, e-commerce je součástí e-businessu. Definice e-commerce Termín e-commerce poprvé použil Dr. Robert Jacobson v textu kalifornského zákona o elektronickém obchodu již v roce 1984. E-commerce obvykle využívá web alespoň...

Přišli jste do práce plni energie, vaše práce vás baví, naplňuje. Milujete svoji práci. ALE po pár minutách rozhovoru s určitým kolegou jste vyčerpaní, znechucení a veškerá motivace k práci je pryč. Možná hledáte chybu v sobě, možná ve vašem zaměstnání, zkusili jste ale hledat chybu právě v tom určitém kolegovi či kolegyni? Máte totiž...

Digitální marketing je dnes již standardním elementem komplexní marketingové komunikace. Jde o poměrně mladé marketingové odvětví, jehož potenciál je podmíněn charakteristickými atributy nových médií. Definice digitálního marketingu Dle definice pojem digitální marketing „ popisuje takové marketingové aktivity, které využívají nespojitou číselnou formu, zjednodušeně řečeno, jedničky a nuly.“ Tento poměrně složitě formulovaný obrat však nevysvětluje, v...

Direct mail je jedním ze základních nástrojů direct marketingu. Obvykle jde o e-mailovou anebo listovní zásilku obsahující obvykle dopis s nabídkou a propagační materiály. Problémem directmailingu může být jeho časté hraničení se spamem či nevyžádanou reklamou. Vzhledem k tomu, že jde o jeden z reklamních nástrojů, je u něj nutné respektovat zákon o regulaci reklamy...

Přesná a výstižná definice pojmu decision maker je a person who makes important decisions, tedy osoba, která dělá důležitá rozhodnutí. Čeština má pro decision makera krásný výraz rozhodovatel. Přesnější však je asi osoba s rozhodovací pravomocí. Decision maker je tedy někdo, kdo má poslední slovo ohledně důležitých rozhodnutí. Nebo ohledně rozhodnutí, která se tváří, že...

Sklik vám hlásí jiný počet prokliků než Google Analytics? A počet konverzí se také liší? Nelekejte se, je to normální. Každý ze systémů používá jinou metodiku měření, ani jeden není 100% přesný a proto vám naměří každý jinou hodnotu. Odchylkou se není třeba nijak znepokojovat. Úplně jiná bude i skutečná částka za uskutečněné konverze. Data...

Chování zákazníků je často nevyzpytatelné. Zákazníci obvykle neprovedou nákup hned po prvním kontaktu s marketingovým sdělením. Cesta od první návštěvy webu po provedení konverze (např. nákupu) může být velmi klikatá. Může trvat dny až měsíce, zahrnovat více návštěv, které jsou navíc často z odlišných zdrojů. Uvádí se, že například u e-shopů zákazník na web přijde...

Firemní styl, v angličtině corporate identity je souhrnné označení pro vystupování firmy. Nejde pouze o její vnější prezentací, ale také o interní vztahy, komunikaci, nabízené benefity apod. Jedná se o souhrn pravidel toho, jak především korporace vystupuje navenek i dovnitř firmy. V dokumentu korporátní identity najdete etické kodexy, vnitrofiremní kulturu, marketingovou komunikaci i pravidla pro...

Na přípravu cookie potřebujete: máslo, cukr, mouku…ne, tyto koláčky na mysli nemám. Nyní mluvím o HTTP cookies, malém souboru dat, která webový server pošle prohlížeči, který je uloží na počítači uživatele. Při každé další návštěvě téhož serveru pak prohlížeč tato data posílá zpět serveru. Cookies běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů, ukládají se do nich...

Výraz claim vám možná nic neříká. Napovědět by vám však mohlo třeba I´m lovin´ it anebo I banku můžete mít rádi či Zde jsem člověkem. Zde nakupuji. Ano, claim je slogan. Claim Claim nebo také moto nebo slogan je sousloví nebo věta, která se pojí s logem a spoluvytváří image společnosti nebo instituce. Když člověk...

Ve městě je potkáváme doslova na každém rohu. Mrkají na nás v metru, na autobusových zastávkách a občas do nich náhodou vrazíme i jen tak na ulici. Teď nemluvím o divných lidech, ale o CLV, tedy CityLight vitrine. CLV patří k nejviditělnějším formám prezentace. Zcela prosklenou vitrínu s reklamní kampaní totiž není možné přehlédnout. CityLight...

Hodnota zákazníka v čase, zhruba tak by se dal přeložit marketingový výraz customer lifetime value (CLV). Jde o metriku, která vyjadřuje, jakou hodnotu má pro nás zákazník, který se vrací a nakupuje opakovaně, tedy zákazník, se kterým máme vytvořený dlouhodobý vztah. CLV můžeme definovat i jako částku, kterou u nás zákazník utratí za celou dobu,...

Cena za proklik (CPC – z anglického cost per click je částka, kterou platíte za proklik na své stránky. S nabídkou ceny za proklik (CPC) platíte za každé kliknutí na reklamu. V případě kampaní s nabídkou CPC nastavíte maximální cenu za proklik (max. CPC), což je nejvyšší částka, kterou jste ochotni zaplatit za kliknutí na...

Výzva k aci, tedy call to action (CTA) je základním stavebním kamenem každého e-shopu. CTA je prvkem, který uživatele svým způsobem nutí k nějaké akci – k nákupu, registraci, stáhnutí souboru, vyplnění dotazníku…Jde o způsob, kterým se snažíme získat od zákazníka to, co potřebujeme. Význam CTA Tato výzva je základním kamenem u většiny webových stránek,...

Míra prokliku (CTR – z anglického click through rate) udává, jaká část uživatelů, kteří viděli vaši reklamu nebo neplacený záznam produktu, na tuto reklamu či záznam klikla. Míra prokliku je měřítkem toho, jak si vaše klíčová slova, reklamy a neplacené záznamy vedou. Výpočet míry prokliku CTR vypočítáte tak, že počet kliknutí na reklamu vydělíte počtem...

Našli jste odpověď či článek, který se týkal hledaného pojmu ? Nezapomeňte si také přečíst články ze sekcí Raul jmeniny, základní větné členy, 4ps mccarthy, Butik, Internet & mobil, Rádio, O ženách, Polygrafie.

Určitě si také nenechte ujít tyto články z blogu . Alojz Ryšavý z ALO diamonds: Každé začátky v podnikání jsou těžké a pro šperkařský byznys to platí obzvlášť , Lisabon x Lysabon , Vyjmenovaná slova po v , Rodinné x rodiné

Rádi se vzděláváte? Mrkněte na slovník pojmů, který je seřazený dle abecedy ( A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z) a dle temat a oborů jako například Byznys, Informační technologie (IT), Internet & mobil, Kino, Marketing & média & reklama, OOH, Ostatní, Polygrafie, Rádio, Tisk, TV. Pokud se zajímáte o český jazyk, podívejte se na sekci jak se co píše (nejčastější chyby v českém jazyce), kde najdete seznam nejčastějších chyb v českém jazyce, ve kterém uživatelé nejčastěji chybují. Tento seznam je rozřazený dle abecedy A, B, C, Č, CH, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, R, Ř, S, Š, T, U, Ú, V, W, Y, Z, Ž. Naučte se, jak se píší jednotlivé klávesové zkratky na klávesnici. Nebo si přečtěte o historii jednotlivých státních svátků a významných dnů v ČR. Jejich seznam najdete v marketingovém kalendáři svátků, významných, mezinárodních a světových dnů.