Podnikání a firmy

Heureku dnes používá téměř každý. Vsadím se, že i vy sami. Proto pokud něco inzerujete, je vhodné založit si zde účet a svůj profil si „vymazlit“ tak, abyste nejlépe získali nálepku „ověřeno zákazníky,“ která zvýší vaši důvěryhodnost. Heureka je vnímána jako pozitivní značka a při inzerování se toho dá využít. Pojďme se podívat placený a...

Tento článek počítá s tím, že už nějaký e-shop máte a chcete zefektivnit jeho výkon. Určitě zde ale najdou spoustu užitečných tipů i úplní začátečníci, kteří si lámou hlavu s tím, jak přivést na e-shop zákazníky. Jak zlepšit výkon e-shopu V první řadě, nečekejte závratné změny ze dne na den. Vybudovat kvalitní a úspěšný e-shop...

O reklamách v obsahové síti se příliš často nemluví, protože představují způsob, jak přijít velmi rychle o spoustu peněz, pokud se kampaň nenastaví správně. Reklamy v obsahové síti se totiž zobrazují lidem, kteří nemají o váš produkt třeba vůbec zájem a naopak je otravuje, když si chtějí například pustit video nebo jen bezmyšlenkovitě scrollovat na...

Rozhodně chápu, že někteří lidé nemají čas učit se PPC na vlastní pěst a riskovat velké ztráty. V takovém případě však přichází otázka jakou PPC agenturu vybrat. A tato otázka může být opravdu záludná především, pokud se v odvětví online marketingu nepohybujete. V tomto článku vám tedy představím otázky, na které je třeba si před...

Jak nastavit placenou reklamu na Facebooku? Výhodou nastavování reklamy na Facebooku a Instagramu je, že tyto dvě platformy jsou propojené. Instagramová reklama se totiž nastavuje v rozhraní Facebooku. Proto si vysvětlíme nastavování Facebook reklamy, ale stejný postup můžete aplikovat také u reklamy na Instagramu. A protože problematika nastavování reklamy je opravdu komplexní, tento článek je...

Zelený marketing a povídání o tom, co všechno firmy dělají nad rámec svých povinností je v poslední době velmi oblíbené. O CSR aktivitách už jsem jeden článek psal. Teď bych se chtěl podívat na to, jak to vypadá, když firmy vytváří dojem, že jsou společensky odpovědné, ale ve skutečnosti svým zákazníkům lžou a jejich motivací...

CSR jsou tři písmenaa, se kterými se v dnešním světě setkáváme denně. Jedná se totiž o jeden z mála způsobů, jak se mohou značky v dnešním světě odlišit. CSR z angličtiny zkráceně označuje Corporate Social Responsibility, což se překládá jako společenská odpovědnost firem či podniků. Společenská odpovědnost firem – existuje ještě vůbec? Společensky odpovědná firma...

Multi-level Marketing (zkratka MLM) označuje druh marketingové strategie, kdy prodej výrobku koncovým zákazníkům zajišťují smluvní distributoři – obchodní zástupci. Často se můžete setkat také s českými názvy víceúrovňový nebo síťový marketing. Co to je multi level marketing Distributor zapojený do MLM má zisk nejen z obratu při prodeji, ale také z provizí dalších distributorů, které do systému...

Google Analytics, jak všichni víme, je bezplatný nástroj na vyhodnocování statistik webů. Má však několik verzí a jednou z nich je právě Google Analytics 4, která je nejnovější. Měla by především zlepšit měření statistik mobilních aplikací a zjednodušit jejich vyhodnocování. Kdy přejít na Google Analytics 4 Nejprve je tedy potřeba si uvědomit, zda je Google...

Každým kliknutím na vaši reklamu vám zákazník vyjadřuje zájem, který může vést k nákupu za tisíce. Proto byste nikdy neměli podceňovat kvalitu svých webových stránek a vždy byste měli vědět, zda se zákazníkům po kliknutí na reklamu opravdu zobrazuje platná stránka. Jak to ale zkontrolovat? Přesně to si v tomto článku vysvětlíme. Budete k tomu...

Vylučující klíčová slova se hodí při nastavování téměř každé PPC kampaně a práce s nimi patří mezi základní znalosti světa PPC reklamy. Věřte, že pokud chcete svou firmu posunout v reklamě výš, budou se vám hodit. Proč vylučující klíčová slova používat Vylučující klíčová slova umožňují lépe zacílit na zákazníky, kteří mají v úmyslu opravdu provést...

Asi si dokážete odvodit, že výkonnostní marketing je zaměřen na výkon. Ale co to v praxi znamená? Co je vlastně myšleno tím výkonem? Přesně na to se nyní podíváme. Co jsou to výkonnostní kampaně Výkonnostní kampaně mají jasně stanovené cíle, které musí být měřitelné. Jde nám tedy především o čísla, která chceme zvýšit, ať už...

Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC marketingu. Zdaleka ne všichnni inzerenti s ním však pracují, protože se jedná o druh reklamy, který může při špatném nastavení zákazníky od nákupu odradit. Co je to dynamický remarketing Zákazníci si před koupí vašeho zboží nabízené produkty většinou několikrát prohlédnou, často chodí z jednoho webu na druhý, porovnávají jednotlivé...

Landing page je pojem, který se nejčastěji používá v PPC marketingu a v češtině tak úplně nemá svůj ekvivalent. Přesto se jedná o klíčový pojem v ppc. Co znamená landing page v marketingu Landing page označuje webovou stránku, na kterou se odkazuje v marketingové kampani, a která byla za tímto účelem vytvořena. Každá landing page má...

Pokud se kamarádíte s PPC marketingem, zkratka PNO by měla být vaší nejlepší přítelkyní. :) Pojďme si vysvětlit proč. A co tato zkratka vlastně znamená. PNO = podíl nákladů na obratu Hodnota PNO nám říká, kolik procent z celkového zisku jsme museli utratit za reklamu – tedy za to, aby se prodeje vůbec staly. Protože...