Zajímá vás termín "Podnikání na internetu"? Zrovna toto téma rozebírají čtenáři na Krcmic.cz. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své poznatky a zkušenosti.
Pokračovat
Zobrazit méně
Sociální síť, která změnila svět, Facebook. Nejen, že se na Facebooku můžete kouknout, co měla vaše spolužačka z 8. třídy k večeři, můžete jej také využít jako skvělý marketingový nástroj. Za poslední desetiletí se totiž Facebook posunul z pozice nejvýznamnějšího sociálního média na pozici jednoho z nějvětších tržišť. Proč je Facebook skvělým místem pro marketing?...
Možná ji děláte a nevíte o tom. E-commerce zahrnuje veškeré obchodní činnosti prováděné na internetu, s pomocí dalších elektronických prostředků. Nejde jen o nákup a prodej, e-commerce je součástí e-businessu. Definice e-commerce Termín e-commerce poprvé použil Dr. Robert Jacobson v textu kalifornského zákona o elektronickém obchodu již v roce 1984. E-commerce obvykle využívá web alespoň...
Direct mail je jedním ze základních nástrojů direct marketingu. Obvykle jde o e-mailovou anebo listovní zásilku obsahující obvykle dopis s nabídkou a propagační materiály. Problémem directmailingu může být jeho časté hraničení se spamem či nevyžádanou reklamou. Vzhledem k tomu, že jde o jeden z reklamních nástrojů, je u něj nutné respektovat zákon o regulaci reklamy...
Akční plán je celkový souhrn všech marketingových aktivit. Je dobré jej mít vytvořený minimálně na měsíc dopředu. V akčním plánu volíte, dle vašich finančních i časových možností, marketingové činnosti, kterým se každý měsíc chcete nebo můžete věnovat. Tudíž, kdy je předpoklad, že se dostanete k vytouženému cíli. Sestavení akčního plánu Při sestavování akčního plánu si...
Pojem affiliate marketing vám možná není zcela povědomý, s jeho praktikami se však jistě setkáváte pravidelně. Říká se mu také partnerský anebo provizní marketing. Jde o výkonostní formu marketingu, která funguje na základě plateb za uskutečněnou konverzi. Základem affiliate marketingu je provázanost mezi prodejcem (např. e-shopem) a parnterem (např. influencerem). Princip affiliate marketingu Základní schéma...
Heureku dnes používá téměř každý. Vsadím se, že i vy sami. Proto pokud něco inzerujete, je vhodné založit si zde účet a svůj profil si „vymazlit“ tak, abyste nejlépe získali nálepku „ověřeno zákazníky,“ která zvýší vaši důvěryhodnost. Heureka je vnímána jako pozitivní značka a při inzerování se toho dá využít. Pojďme se podívat placený a...
Newsletter patří mezi marketingové aktivity, které dnes praktikuje většina značek. Proto je potřeba si na něm dát záležet a odlišit se od konkurence. Ale jak na to? Co by nemělo v newsletteru chybět a co naopak raději vynechat? Záleží na publiku Newsletterem sledujete nějaký cíl. Je to jako s PPC kampaněmi. Může sloužit ke zvýšení...
Tento článek počítá s tím, že už nějaký e-shop máte a chcete zefektivnit jeho výkon. Určitě zde ale najdou spoustu užitečných tipů i úplní začátečníci, kteří si lámou hlavu s tím, jak přivést na e-shop zákazníky. Jak zlepšit výkon e-shopu V první řadě, nečekejte závratné změny ze dne na den. Vybudovat kvalitní a úspěšný e-shop...
O reklamách v obsahové síti se příliš často nemluví, protože představují způsob, jak přijít velmi rychle o spoustu peněz, pokud se kampaň nenastaví správně. Reklamy v obsahové síti se totiž zobrazují lidem, kteří nemají o váš produkt třeba vůbec zájem a naopak je otravuje, když si chtějí například pustit video nebo jen bezmyšlenkovitě scrollovat na...
Jak nastavit placenou reklamu na Facebooku? Výhodou nastavování reklamy na Facebooku a Instagramu je, že tyto dvě platformy jsou propojené. Instagramová reklama se totiž nastavuje v rozhraní Facebooku. Proto si vysvětlíme nastavování Facebook reklamy, ale stejný postup můžete aplikovat také u reklamy na Instagramu. A protože problematika nastavování reklamy je opravdu komplexní, tento článek je...
Dejme tomu, že jste se dozvěděli, co je to Google Analytics a rádi byste s tímto nástrojem pracovali. Jenom nevíte jak. Mám tu pro vás proto návod na základní i pokročilé nastavení v Google Analytics 3, což je aktuálně nejrozšířenější verze. S Google Analytics pracuji denně a pokud se ponoříte hlouběji do online marketingu, pravděpodobně...
Multi-level Marketing (zkratka MLM) označuje druh marketingové strategie, kdy prodej výrobku koncovým zákazníkům zajišťují smluvní distributoři – obchodní zástupci. Často se můžete setkat také s českými názvy víceúrovňový nebo síťový marketing. Co to je multi level marketing Distributor zapojený do MLM má zisk nejen z obratu při prodeji, ale také z provizí dalších distributorů, které do systému...
Kampaň v Google Nákupy by měl spustit každý e-shop před tím, než zkusí další práci s PPC kampaněmi. Jedná se totiž o nástroj přímo vytvořený pro inzerci produktů z e-shopu a nastavení reklamy zde vlastně vůbec není složité. Krok za krokem si vysvětlíme, jak na to. Co je to kampaň Google Nákupy Lištu systému Google...
Google Analytics, jak všichni víme, je bezplatný nástroj na vyhodnocování statistik webů. Má však několik verzí a jednou z nich je právě Google Analytics 4, která je nejnovější. Měla by především zlepšit měření statistik mobilních aplikací a zjednodušit jejich vyhodnocování. Kdy přejít na Google Analytics 4 Nejprve je tedy potřeba si uvědomit, zda je Google...
Každým kliknutím na vaši reklamu vám zákazník vyjadřuje zájem, který může vést k nákupu za tisíce. Proto byste nikdy neměli podceňovat kvalitu svých webových stránek a vždy byste měli vědět, zda se zákazníkům po kliknutí na reklamu opravdu zobrazuje platná stránka. Jak to ale zkontrolovat? Přesně to si v tomto článku vysvětlíme. Budete k tomu...
Google Ads je mocný nástroj na správu PPC kampaní. Jednou z jeho předností je i ta, že dokáže změřit konverze a hodnoty prodejů. Jak na to se dozvíte v tomto článku. Proč vlastně měřit konverze? Tuto otázku si zodpovíme jen pro jistotu, protože věřím, že většina z vás ví, jaký význam pro kampaň měření konverzí...
Vylučující klíčová slova se hodí při nastavování téměř každé PPC kampaně a práce s nimi patří mezi základní znalosti světa PPC reklamy. Věřte, že pokud chcete svou firmu posunout v reklamě výš, budou se vám hodit. Proč vylučující klíčová slova používat Vylučující klíčová slova umožňují lépe zacílit na zákazníky, kteří mají v úmyslu opravdu provést...
Asi si dokážete odvodit, že výkonnostní marketing je zaměřen na výkon. Ale co to v praxi znamená? Co je vlastně myšleno tím výkonem? Přesně na to se nyní podíváme. Co jsou to výkonnostní kampaně Výkonnostní kampaně mají jasně stanovené cíle, které musí být měřitelné. Jde nám tedy především o čísla, která chceme zvýšit, ať už...
Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC marketingu. Zdaleka ne všichnni inzerenti s ním však pracují, protože se jedná o druh reklamy, který může při špatném nastavení zákazníky od nákupu odradit. Co je to dynamický remarketing Zákazníci si před koupí vašeho zboží nabízené produkty většinou několikrát prohlédnou, často chodí z jednoho webu na druhý, porovnávají jednotlivé...
Landing page je pojem, který se nejčastěji používá v PPC marketingu a v češtině tak úplně nemá svůj ekvivalent. Přesto se jedná o klíčový pojem v ppc. Co znamená landing page v marketingu Landing page označuje webovou stránku, na kterou se odkazuje v marketingové kampani, a která byla za tímto účelem vytvořena. Každá landing page má...
Našli jste odpověď či článek, který se týkal hledaného pojmu ? Nezapomeňte si také přečíst články ze sekcí činnosti ledvin, oblíbenost jména Rút, niche význam, Implementace význam, Psychologie, Kryptoměny & blockchain, Speciální znaky, Novinky.
Určitě si také nenechte ujít tyto články z blogu .
Přídavná jména
,
V pořádku x vpořádku
,
Ty sis prdla. A ty ses posral?
,
Tohle musíš mít!
Rádi se vzděláváte? Mrkněte na
slovník pojmů, který je seřazený dle abecedy (
A,
B,
C,
D,
E,
F,
G,
H,
I,
J,
K,
L,
M,
N,
O,
P,
Q,
R,
S,
T,
U,
V,
W,
X,
Y,
Z) a dle temat a oborů jako například
Byznys,
Informační technologie (IT),
Internet & mobil,
Kino,
Marketing & média & reklama,
OOH,
Ostatní,
Polygrafie,
Rádio,
Tisk,
TV.
Pokud se zajímáte o
český jazyk, podívejte se na sekci
jak se co píše (nejčastější chyby v českém jazyce), kde najdete seznam nejčastějších chyb v českém jazyce, ve kterém uživatelé nejčastěji chybují. Tento seznam je rozřazený dle abecedy
A,
B,
C,
Č,
CH,
D,
E,
F,
G,
H,
I,
J,
K,
L,
M,
N,
O,
P,
R,
Ř,
S,
Š,
T,
U,
Ú,
V,
W,
Y,
Z,
Ž.
Naučte se,
jak se píší jednotlivé klávesové zkratky na klávesnici. Nebo si přečtěte o historii
jednotlivých státních svátků a významných dnů v ČR. Jejich seznam najdete v
marketingovém kalendáři svátků, významných, mezinárodních a světových dnů.