Příručka marketéra

Všechny kategorie

Klíčová slova jsou klíčem k efektivní SEO optimalizaci. Analýza klíčových slov je pro zvolení správných klíčových slov zásadní. Pomůže vám odhalit, jaké výrazy a v jakých kombinacích lidé nejčastěji vyhlédavají. Otázkou ale zůstává, jak takovou analýzu klíčových slov provést správně. A na to se podíváme.  Co je to analýza klíčových slov Pokud chcete zjistit hledanost...

4 P a 4 C marketingového mixu se používají ve všech odvětvích marketingu. A i když se jedná o základní principy, často jsou zcela opomíjeny. Přitom na tom není nic složitého. Jedná se o koncept, který se v marketingu používá při tvorbě strategie jednotlivých firem a může vám hodně pomoci. Stručná historie marketingového mixu Prvním,...

Nevíte si rady s tím, jak psát zavináč a neustále dokola to hledáte na internetu? Na této stránce ho najdete, ale kromě možnosti okopírování se vám to pokusím přehledně vysvětlit tak, abyste si to už konečně zapamatovali. Není to totiž žádná věda. Znaků na klávesnici můžete při zmáčknutí správných kláves vytvořit stovky, ale v běžném...

Grafika na webu hraje v současnosti jednu z nejdůležitějších rolí a design je to první, čeho si vaši potenciální zákazníci všimnou. Je proto potřeba pro ně vytvořit příjemné a především snadno použitelné rozhraní, ve kterém se budou snadno orientovat a nebudou tápat. Zde je souhrn pravidel, kterých je třeba se držet, pokud je vaším cílem...

Jak zvýšit návštěvnost stránek? Postačí se řídit radami z tohoto článku. Nic víc nepotřebujete. Pouze svůj čas, umět číst a bylo by fajn, abyste měli nějaký web. Jinak můžete zvyšovat tak maximálně ocas za pomocí ArginMax‎u. Navíc jsou tyhle rady zadarmo. Tedy skoro. Pro ty movitější je tady možnost mi kdykoliv poslat peníze na můj...

Možná jste právě začali s podnikáním na internetu a vidíte a slyšíte, jak zleva i zprava každý omílá, jak jsou sociální sítě důležité a proč. To je pravda. Jsou důležité. Ale ne pro každého a ne za každé situace. Já se v tomto článku pokusím do vás vecpat ty nejzákladnější poznatky týkající se sociálních sítí. Je...

Opět záleží, jaký nástroj budete používat. Protože různé nástroje mohou měřit (sbírat data) zcela jiným způsobem a stejně tak i pak budou zcela logicky jinak interpretovat získaná data. V zásadě existují 3 způsoby, kterými mohou analytické nástroje získávat data: značkování stránek (typickým zástupcem jsou Google Analytics) analýza logů z webového serveru (tento přístup využívá nástroj AWstats) kombinace obou...

Tohle je první ze série článků o webové analytice. Postupem času se tento seriál bude rozrůstat (snad). Takže pojďme na to. Na začátek trocha teorie, kterou však doporučuji přečíst, najdete tam možná také pár odpovědí na vaše otázky, které podle mého soudu řeší anebo řešil snad každý, co s webovou analytikou začínal. Předem také rád na...