Response je anglicky odezva, odpověď. Je to termín, který se používá v mnoha odvětvích lidské činnosti. Například v marketingu, IT a teorii komunikace.
V oblasti marketingu je response označení pro odezvu na komunikaci značky. Je to možná trochu krkolomné, takže to zkusíme znovu, lépe, radostněji. Je to vyjádření toho, jak cílová skupina reaguje na to, co se jim snaží konkrétní značky sdělit.
Obě formy (jak žehlicí tak žehlící) jsou správné, ale každá má odlišný význam. ✅ Žehlicí – spisovná a správná varianta (pasivní kontext – označuje místo nebo předmět určený pro žehlení).✅ Žehlící – spisovná a správná varianta (aktivní vykonávání činnosti – žehlení).Pasivní kontext – například žehlicí prkno nebo žehlicí prostor – označuje místo nebo předmět určený...
Response (odezva) ze strany cílové skupiny může být různá. Odezva se může projevit tím, že se u cílové skupiny změní postoje, vzroste povědomí o značce, změní se názory, vzrostou prodeje atd.
Na internetu je spousta sračkoidních návodů, které stále dokola omílají otřepané fráze, jak uspět na pohovoru. A protože k smrti nenávidím věčné teoretiky, tak jsem se pokusil sepsat pár mouder z praxe. Takže na praxi na střední škole jsme měli okopávat záhonky na zahradě… Ne tuhle praxi jsem nemyslel. Tedy pojďme na to a řekněme si… Ještě...
V českém pravopise existuje několik slov, která se liší pouze v použití jednoho písmene, a tím je tvrdé „ý“ nebo měkké „í“. Jedním z takových slov jsou „nabýt“ a „nabít“. I když se mohou zdát podobná, mají odlišné významy a použití. V čestině tak lze psát jak nabít, tak nabýt – obě varianty jsou pravopisně...
Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem. Ahoj Honzo,...
Píšete dopis nebo posíláte balík, ale nevíte, kam a jak se píše adresa? Raději se ujistěte, abyste neprohodili příjemce a adresáta a nebyli za blbce. Ono je to totiž matoucí. A navíc má psaní poštovní adresy na dopis i balík svá pravopisná pravidla. Jak napsat adresu na dopis nebo balíkMám tady pro vás takové desatero,...
Stává se vám, že neustále doma vládne nepořádek a vy nemáte doma uklizeno? Není den, abyste v ruce nedrželi mop nebo vysavač? Ať děláte, co děláte, nikdy není pořádně uklizeno. Čím to může být? Špatně nastavený řád práce Máte práci, děti, rodinu, dům a k tomu nějaké domácí mazlíčky? Absolutně není možné, abyste péči o...
Proč se slaví Světový den Tibetu? Tedy v České republice tuto událost příliš neprožíváme, ale pro svět je to velmi důležitý den. Pojďme se na něj podívat. Kdy se slaví Světový den Tibetu?Světový tibetský den / Světový den Tibetu připadá každoročně na šestého července (6. 7.).Historie Světového dne TibetuSvětový tibetský den (WTD) byl zahájen v Chicagu...
Je stylová. Je to žena (a pěkná). A jmenuje se Rebeka. Celým jménem Rebeka Šuchterová. Nejenom, že rozumí módě, ale umí o ní také psát. Na svůj mladý věk (vím, že se to nemá říkat veřejně, ale Rebece je 20 let…) už, dá se říci, dobyla slovenskou blogosféru. Patří mezi nejvýznamnější mladé slovenské blogerky. Jako...
Ve slově hanba lidé chybují poměrně často. A je jedno, zda mluvíme o emoci, kterou cítí zostuzený člověk nebo o filmu od Bergmana. Objevuje se tendence psát toto slovo s „m“, tedy ve formě hamba. Správně je hanbaSprávně je pouze hanba s „n“.Pokud si nejsme jisti, jak hanbu napsat, napoví nám příbuzná slova jako hana,...
Pokud napíšete slovo bazilika s písmenem „z“, tak rozhodně chybu neuděláte. Jedná se o spisovný tvar, který je stylově neutrální. Jinými slovy, můžete ho použít kdykoliv a kdekoliv. Můžete tedy (beztrestně) použít obě varianty. Pouze slovo basilika je tvar, který je stylově příznakový a používá se podstatně méně. Slovo bazilika / basilika má více významů. Bazilika / basilika...
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.