Slovník pojmů

Seřadit dle dataPodle abecedy: Řazení dle abecedyABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Casting

Casting může mít mnoho podob, ale účel je vždy stejný. Jedná se o výběr konkrétních lidí na základě předem daných kritérií, za účelem nalezení vhodného herce, modelky, pornoherečky atd. Jedná se vlastně o výběrové řízení na obsazení konkrétních pozic pro určitou zakázku. Vybírá se z většího množství zájemců, ale pouze několik nejlepších vysněnou práci získá. Podle...

CHRO (Chief Human Resources Officer)

Mnoho různých označení, ale stále ta samá pracovní pozice. CHRO je pouze jiný název pro personálního ředitele, který patří mezi HRM (Human Resources Management – manažer řízení lidských zdrojů).  Co by měl splňovat správný CHRO? Často pracuje s lidmi, takže by měl mít nadstandardní komunikační a prezentační schopnosti. Měl by být dostatečně empatický. Jeho denním chlebem je...

CIO (Chief Information Officer)

Anglické názvy nás obklopují čím dál častěji. Někdy je však těžké se v nich orientovat. Naštěstí jsme tu my, takže si o daných termínech můžete přečíst a ověřit si správný význam. CIO (Chief Information Officer) je jiné označení pro ředitele IT nebo také ICT ředitele. Aby toho nebylo málo, tak existuje také synonymní označení IT director....

Co je to ghostwriting

Pokud existuje jedna podmnožina světa psaní, která má více předsudků než kterákoli jiná, je to právě ghostwriting. Samotný název zní záhadně. Ale práce jako ghostwritera je vlastně stejná jako každá jiná. Co je Ghostwriting? Definice toho, co představuje psaní duchů, není pevně stanovená. Obecně se však charakterizuje tak, ghostwriting je vše, co je oficiálně přisuzováno jiné...

Co nebo kdo je copywriter

Zajímá vás práce copywritera, ale vlastně stále nevíte, co si pod tímto pojmem představit? Jako správný copywriter jsem se rozhodl o tom napsat článek. Co dělá copywriter Práce copywritera je opravdu různorodá. Respektive stále něco píše. Ale odvětví, ve kterých může pracovat jsou vlastně všechna, která vás napadnou. Ať už je to neziskový sektor, vzdělávání,...

Co-creation

Co-creation je anglický výraz pro spolupráci se spotřebiteli nebo potenciálními zákazníky, kteří mohou ovlivnit samotný produkt (službu), nebo jeho prezentaci. Může se jednat o spolupráci při vytváření produktu, reklamy, nebo komerční komunikace obecně. Je to vlastně geniální trik. Nevíte si s něčím rady? Nechte si poradit od svých zákazníků, nebo potenciálních spotřebitelů. Oni nejlépe vědí, čím...