Obecně lze říct, že face to face označuje jakýkoliv rozhovor, který je veden tváří v tvář. Což znamená, že osoby, které spolu hovoří, by měli být ve stejném čase a na stejném místě. V oblasti marketingu termín face to face označuje výzkumnou techniku, kdy tazatel vede řízený rozhovor s respondentem. Při výzkumné metodě face to face je veden...
Facebook má téměř 2 miliardy každodenních uživatelů z celého světa. Velká část těchto uživatelů dobrovolně sdílí velké množství osobních informací. I díky tomu Facebook může nabídnout vysoce cílené placené reklamy. S pomocí Facebook Ads je možné propagaci přizpůsobit konkrétnímu publiku na základě množství demografických charakteristik. Facebook ví o svých uživatelích prakticky vše, takže reklama na...
Sociální síť, která změnila svět, Facebook. Nejen, že se na Facebooku můžete kouknout, co měla vaše spolužačka z 8. třídy k večeři, můžete jej také využít jako skvělý marketingový nástroj. Za poslední desetiletí se totiž Facebook posunul z pozice nejvýznamnějšího sociálního média na pozici jednoho z nějvětších tržišť. Proč je Facebook skvělým místem pro marketing?...
Používáte placenou reklamu na Facebooku a přivádíte návštěvníky na svůj web? Pokud ano, musíte mít implementovaný Facebook pixel. Teoreticky tedy nemusíte, ale…věřte nám, s Facebook pixel je to prostě lepší. Facebook pixel Jde o měřící kód, který implementujete do hlavičky kódu vašeho webu. Odesílá údaje o návštěvnosti a splněných konverzích na vašem webu do nástroje...
Fake news, nebo-li falešné zprávy, představují v dnešní době významný problém ve světě informací. Jedná se o záměrně vytvářené a šířené nepravdivé nebo zavádějící informace, které mají za cíl manipulovat veřejným míněním, získat finanční zisk, nebo poškodit jednotlivce, organizace či instituce. Tento fenomén se stal obzvláště viditelným s nástupem sociálních médií, která umožnila bleskové šíření...
Jako firma o sobě můžeme tvrdit ledacos – že jsme největší, nejlepší, nejrychlejší…Můžeme mít krásný web, zajímavé články na blogu, propracované reklamy, atraktivní sociální sítě a desítky certifikátů. Celou dokonalou online bublinu však dokáže sfouknout jedna věc – recenze, názor okolí, veřejnosti, lidí, kteří s firmou mají zkušenost. Nejmocnější druh reklamy, který může mít pozitivní...
FAQ (Frequently Asked Questions, v překladu – často kladené otázky), představují efektivní nástroj pro usnadnění komunikace mezi vámi a vašimi zákazníky, čtenáři nebo návštěvníky webu. Často tato sekce slouží jako rychlý a snadno dostupný zdroj informací, který odpovídá na nejčastější dotazy zákazníků/čtenářů a pomáhá také šetřit čas (například není třeba každému uživateli individuálně vysvětlovat tu...
Favicon je malá ikona nebo kolekce ikon spojených s webovou stránkou, webem nebo webovou aplikací. Zobrazuje se na kartách prohlížeče a na panelu záložek. K čemu se používá favicon? Favicon se používá k tomu, aby uživatelé v rámci karet prohlížeče, záložek, zástupců a adresních řádků snadněji vizuálně identifikovali webové stránky, webové stránky a webové aplikace....
Featured snippet, tedy doporučené úryvky jsou zvýrazněné úryvky textu, které se zobrazují v horní části stránky s výsledky vyhledávání Google na tzv. pozici 0. V češtině jsou obvykle nazývány jako vybraný příspěvek či nultá pozice SEO. Poskytují uživatelům rychlou odpověď na jejich vyhledávací dotaz. Doporučené úryvky se s větší pravděpodobností zobrazují, když uživatelé zadávají informační...
Kdo umí anglicky, tak už nejspíše trochu tuší, o čem je řeč. V prostředí marketingu je pojem „first try“ vysvětlován jako první moment, kdy se spotřebitel poprvé setká se značkou, produktem nebo výrobkem. Pokud bychom měli uvést doslovný překlad, bylo by to „první vyzkoušení“. First try může mít mnoho podob. Spotřebitel se může poprvé setkat se...
Flash mob je poměrně mladý fenomén (údajně se první flash mob objevil v roce 2003). Hlavní myšlenkou je, že se prostřednictvím internetu domluví určitá skupinka lidí, která se následně setká na veřejném místě. Kdyby se pouze setkali, tak by na tom nebylo nic zajímavého, proto se setkají a vykonají nějakou neobvyklou činnost a následně se zase...