Socializuji se

Slovník pojmů

Seřadit dle dataPodle abecedy: Řazení dle abecedyABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Obvykle x obvikle

Píše se obvykle nebo obvikle? Rád vám to vysvětlím. Je to totiž naprosto logické. Stačí si vzpomenout na vyjmenovaná slova po v. Správně je obvykle Obvykle je slovním druhem příslovce. A proč se píše s tvrdým y? Mezi vyjmenovanými slovy po v je slovo zvykat. A od něj je možná trochu překvapivě odvozeno slovo obvykle,...

Oční kamera

Chytré hlavičky se daly dohromady a vymyslely oční kameru (anglicky Eye-tracking). Co si pod tímto termínem představit? Je to speciální kamera, která snímá pohyb očí. Na základě získaných informací, lze určit nevědomé oční reakce spotřebitelů na různé podněty. V praxi se využívá zejména v marketingovém a mediálním výzkumu. Díky této technice mohou výzkumníci zjistit, kterým místům čtenář...

OOH – Out Of Home

Reklama má tisíc tváří a podob. Out Of Home (OOH) reklama je taková, která na člověka působí mimo jeho domov. Je to však široký pojem, který zahrnuje outdoorovou (venkovní) i indoorovou (vnitřní) formu reklamy. Out Of Home reklama cílí na lidi, kteří jsou zrovna mimo domov. Je jedno, jestli jsou na ulici, v tramvaji, nebo v ordinaci....

Out of the Box

Jedná se o specifický formát internetové reklamy. Mnohými uživateli internetových prohlížečů je proklínaný, ale přesto se stále používá. A co to tedy přesně je? Při otevření stránky se objeví malý objekt, který se po určitý časový úsek náhodně pohybuje po zobrazené stránce. Po uplynutí určité doby objekt zmizí.