Socializuji se

Slovník pojmů

Seřadit dle dataPodle abecedy: Řazení dle abecedyABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Pelety

Pelety (a peletky) je materiál využívaný jako ekologické biopalivo pro kotle a kamna. Vyrábí se za pomocí lisování (tzv. peletizací) z dřevěných pilin a hoblin jako vedlejší produkt při zpracování dřeva – tedy odpadních zbytků ve dřevovýrobě. Při lisování se lisují do tvaru válečku o průměru 6 (někdy i 8) mm a o délce 0,5 – 3 cm. Pelety...

Pixel

Jedná se o zkratku, která vznikla z anglických slov picture element, což v překladu znamená obrazový prvek. Je to termín, který je spojován s počítačovou grafikou. Pixel je nejmenší jednotkou digitální rastrové (bitmapové) grafiky. Stále si pod tím nedovedete nic představit? V tom případě to řekneme jednoduše.  Jeden pixel je například jeden svítící bod na monitoru. Jedná se o...

Positioning – co to je?

Positioning řeší každá značka, protože to vlastně udává směr, kterým se v marketingové strategii vydá. Positioning ovšem nezáleží pouze na tom, co chce značka, je to termín z marketingu, který souvisí především se zákazníkem. Co znamená positioning v marketingu Positioning je představa o značce v mysli spotřebitele. To znamená především to, jak spotřebitel značku vnímá...

PR článek

PR článek je nástrojem marketingové komunikace. Řadí se do Public Relations – konkrétně do Media Relations (tzv. komunikace s médii).  Dříve byly za PR články považovány pouze klasické tiskové zprávy (tisková zpráva je písemné sdělení obsahující novou informaci, která je následně rozeslána různým médiím). Dnes je pojetí PR článku poněkud širší. Za PR článek lze v dnešní...