AIDA je model, který zachycuje základní fungování optimální reklamy. A proč má takový exotický název? Nejedná se o jméno z turecké telenovely. Je to složenina počátečních písmen čtyř základních prvků tohoto modelu. A – Attention (pozornost) – Bez pozornosti to prostě nejde. Pokud si zákazník nevšimne produktu / služby, tak o to nebude ani stát. Pozornost...
DTP je zkratka anglického výrazu desktop publishing. Termín se výrazněji rozšířil až v 80. letech 20. století, kdy se začaly více používat počítače. V té době společnost Aldus uvedla na trh sázecí program PageMaker. Od té doby už nebyl počítač pouze vylepšený psací stroj, ale začal se využívat k vytváření grafické podoby zpracovávaných stránek. Pod DTP se...
Je označení té části periodického tisku, která se neprodala. Takové noviny a časopisy jsou na základě smlouvy vráceny distributorovi. Pro distributora nemusí taková situace nutně znamenat pohromu. V případě nulové remitendy by hrozilo, že by periodika už nebyla k dostání pro další potenciální zájemce. Tím by společnost přišla o klienty. V zásadě platí, že náklad vždy převyšuje poptávku....
Sociální sítě (anglicky Social Media, Social Network, Community network) patří mezi fenomény nového milénia. Twiter, Facebook, Linkedin patří mezi nejoblíbenější, ale i mnohé další sítě se těší vysoké oblibě. Některé sociální sítě mají dokonce i stovky miliónů uživatelů. Není náhodou, že marketing na sociálních sítích se rozvíjí přímo mílovými kroky. Společnosti vidí v sociálních sítích obrovský...
Jaký tvar je pravopisně správně? Píše se byznys, biznys, business anebo biznis?
V angličtině se píše business.
Na Slovensku biznis.
A v českém jazyce nejčastěji byznys, ale normou už se stalo i slovo business.
Byznys tedy v českém jazyce není jediná pravopisně správná varianta, ale jedná se o variantu nejrozsáhlejší. Takže pokud napíšete business, možná se najde nějaký chytrák, který vám bude tvrdit, že je to špatná varianta. Byznys je sázka na jistotu. Jako pomůcka vám může sloužit fakt, že v České republice jsou tvrdé podmínky pro byznys (a proto se tam píše tvrdé y :-)).
A kdo tomuto tvrzení nevěří, ať si vyzkouší provozovat v místních podmínkách nějaký zákonný byznys. Možná brzy změní názor :-).
Takže pište / používejte pouze tvary byznys či business.
Jaký tvar je pravopisně správně? Píše se byznys, biznys, business anebo biznis?
V angličtině se píše business.
Na Slovensku biznis.
A v českém jazyce nejčastěji byznys, ale normou už se stalo i slovo business.
Byznys tedy v českém jazyce není jediná pravopisně správná varianta, ale jedná se o variantu nejrozsáhlejší. Takže pokud napíšete business, možná se najde nějaký chytrák, který vám bude tvrdit, že je to špatná varianta. Byznys je sázka na jistotu. Jako pomůcka vám může sloužit fakt, že v České republice jsou tvrdé podmínky pro byznys (a proto se tam píše tvrdé y :-)).
A kdo tomuto tvrzení nevěří, ať si vyzkouší provozovat v místních podmínkách nějaký zákonný byznys. Možná brzy změní názor :-).
Takže pište / používejte pouze tvary byznys či business.
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.