Služby

Copywriting
  • Písmenka. Která chytnou za srdce.
  • Chytlavá slova, větičky, textíky a slogany.
  • Příběhy a pohádky o produktech. S dobrým koncem.
  • Král vše prodá. Princ si koupí princeznu.
  • Uvěříte každé slovo.
  • A jak dlouho píšu?
  • „Jenom“ 13+ let.
Napíšeme si?
Konzultace
  • Dnes to není jen o textech. Ale o propagaci.
  • Zvládnutém online marketingu.
  • Po několika letech v oboru již vím, co funguje.
  • A co zaručeně nefunguje.
  • Můžete to vše objevovat sami.
  • A nebo si značně usnadnit cestu.
  • Jedna má rada vám může ušetřit statisíce.
  • Získat vám několik týdnů navíc.
  • Co zvolíte?
Snadnější a rychlejší cesta
Školení
  • Budu velice stručný.
  • Stovky odškolených hodin.
  • Má školení absolvovalo odhadem 600+ lidí.
  • Z malých i velkých firem.
  • Předám vám své know how (neplést s howno).
  • Navíc nejsem nudný akademik.
  • Na mých školeních se budete bavit.
  • Probereme, s čím se dennodenně potýkáte v práci.
  • A najdeme řešení přímo na školení.
  • Mrkněte na termíny otevřených školení.

    PS: Stručný jsem moc nebyl…
Kdy a kde přednáším?
CopywritingKonzultaceŠkolení

Jsem vypsaný jak fixa

Copywriting

Když jsem se v patnácti rozhodoval, co dál dělat, copywriting pro mě byla jasná volba (hned po pekařině).

Co pro vás mohu napsat?

  • Atraktivní marketingové texty pro firemní webové stránky.
  • Čtivé články pro tištěné magazíny a internetové portály.
  • Přesvědčivé popisky pro eshopy a efektivní newslettery.
  • PR články, tiskové zprávy (včetně zajištění jejich publikace na vybraných serverech) nebo obchodní dopisy.
  • Snadno zapamatovatelné slogany – motta, hesla a názvy pro firmy a firemní produkty.

Máte již texty sepsané, ale stále to není ono? Pošlete mi je. Přepíšu je a dodám jim šmrnc!

Jaký je přínos copywritingu?

  • Zvýšíte návštěvnost svých webových stránek.
  • Získáte nové zákazníky.
  • Obsah bude pro uživatele důvěryhodnější a srozumitelnější.
  • Snížíte míru okamžitého opuštění stránek a zvýšíte míru konverze.
  • Sečteno a podtrženo – získáte více čtenářů, fanoušků na Facebooku, Twitteru, kteří budou vyplňovat formuláře a objednávat, jako diví (= více peněz pro vás, šťastný život a žádný stress v podnikání).

Proč si najmout právě mě na copywriting?

  • Tvořím texty, které jsou zajímavé. Dovedu upoutat pozornost čtenáře.
  • Při psaní obchodních textů využívám znalosti psychologie získané během dlouholeté praxe z oblasti osobního prodeje. V osobním prodeji musíte zákazníka udolat argumenty. Přesvědčit jej, že vám může věřit. Že si má produkt koupit zrovna teď. U marketingových textů je to stejné.
  • Jsem detailista. Když s textem nejsem spokojen, upravuji jej tak dlouho, dokud nejsem s výsledkem naprosto spokojen. Tento přístup zaručuje, že obdržíte vždy dokonale „vymazlené texty“.
  • Psaní mě baví. Lidé, kteří svou práci dělají s láskou, odvedou vždy lepší výkon.
  • Mám mnoho kladných referencí a také spousty spokojených zákazníků.
  • V neposlední řadě ušetříte také svůj drahocenný čas, který byste jinak museli věnovat tvorbě obsahu.

Proč zde neuvádím ceny za copywriting?

Protože každá poptávka je časově jinak náročná na zpracování. Níže uvádím faktory, které mají největší vliv na cenu vytvořeného textu:

  • míra odbornosti,
  • stylová náročnost (klasický x humorný text x příběh),
  • rozsah textu (počet normostran),
  • lhůta dodání,
  • způsob publikování (článek bude u vás na webu nebo je třeba zajistit i prostor pro jeho zveřejnění?).

Z toho důvodu nelze stanovit jednotnou cenu pro tvorbu textu. Konečná cena bude vždy stanovena individuálně dle dohody s poptávajícím.

Vybrané reference

  • Tvorba kompletního textového obsahu pro O2 Media (včetně návrhu stuktury stránek a konzultací).
  • Tvorba kompletního textového obsahu pro jedoho z největších výrobců oděvního materiálu a ochranných pomůcek v ČR – Kurka koncern (včetně konzultací a dodatečných návrhů pro nový web).
  • Zajištění vytvoření kompletního textového obsahu a UX pro projekt Vodatest.cz.
  • Obsah pro nový web Ackofit.cz (včetně zajištění návrhů webu).
  • Zajištění vytvoření kompletního textového obsahu a UX pro projekt Minerhousing.cz.
  • Tvorba obsahu pro web kouzelníka Damianmagic.com.
  • Koordinace textového obsahu pro analytickou firmu Socialbakers.com
  • Tvorba balících návodů pro muže – najdete je na Leyter.com
  • Tvorba propagačních textů pro slevový server Slevydnes.cz.
  • Sepsání návodů do kategorií pro srovnávací server Heureka.cz.
  • Příprava článků pro firmu prodávající testery na zlato Tester-au.eu.
  • Příprava článků pro pracovní portál Zivotopisy.cz.
  • Otextování firemního webu, příprava PR článků pro média a newsletterů pro outdoorovou reklamní agenturu euroAWK.cz.
  • Příprava PR článků a textů pro produktové minisites největšího internetového prodejce kontaktních čoček v ČR – Vasecocky.cz.
  • Návrh textů podstránek pro internetovou reklamní agenturu pana Michala Kubíčka – Pronetmedia.cz.
  • Otextování minisite, tvorba článků o moderních vysavačích pro Roboticky-vysavac.cz.
  • Tvorba článku a příprava newsletteru pro internetový obchod Darky-prozeny.cz.
  • Příprava popisků pro obaly her z dílny Špidla Data Processing, s.r.o. (spolupráce trvá již několik let).
  • Otextování webu R-galanterie.cz.
  • Obsah pro mateřský web Easy-prace.cz a jeho podpůrné weby.
  • Textařské služby pro Studio Leny.
  • Příprava obsahu pro webové stránky firmy Žoček s.r.o. a tvorba aktualit pro tentýž web.
  • Vypracování textových materiálů pro klienty reklamní agentury Giants.cz.
  • Redaktorská práce pro Pravdu.cz.
  • Sepsání slovníku pojmů pro zákazníky eshopu Modelarka.cz.
  • Texty pro podstránky webového studia Direct-services.cz.
  • Otextování webů pro klienty Netdesigner.cz, příprava newsletteru pro stejnojmennou společnost.
  • Tvorba textů pro kategorie a produkty zážitkové agentury Essence.cz.
  • Návrh struktury a dodání textů pro portfolio programátora Davida Máje.
  • PR články pro B.I.B. spol. s r.o.
  • Zajišťování textového obsahu pro vytvořené webové stránky z dílny Empirio.cz.
  • Popisky pro internetový obchod Elektro-osvetleni.cz.
  • Otextování webových stránek kuchyňského studia Kuchyneaz.cz.
  • Články pro internetový portál Vibratory.net zaměřující se na erotiku.
  • Zajišťování textového obsahu pro klienty PolyWeb s.r.o.
  • Napsání a publikace PR článků pro Vladeko.cz.

Rychlý kontakt

S čím vám můžu pomoci?

Konzultace
  • V podstatě čímkoliv z digitálního marketingu (SEO, PPC. social, copy, tvorba webů atd.).
  • Projektů už jsem pomáhal rozbíhat nespočet – včetně těch vlastních od úplných začátků (eshopy, portály, blogy, vlastní digitální agenturu atd.).
  • Musel jsem pro ně řešit vše – od návrhu až po tvorvu samotných webů, výběru lidí a dodavatelů, řízení prací, SEO, PPC, copy, social a zajistit, aby to vše slapalo a fungovalo.
  • Na svých projektech jsem udělal řadu chyb, které vy už dělat nemusíte.
  • Poradím vám, jak váš projekt rozjet, případně vám pro něj rovnou můžeme vytvořit koncept (wireframy a vyřešit UX) anebo vytvořit pro vás celý web (včetně grafiky).
  • Můžu být jednoduše váš konzultant na SEO, PPC, sociální sítě nebo jen jako specializovaný dozor u zakázek anebo při budování nového online projektu.

Rychlý kontakt

O čem nejčastěji přednáším?

Školení

Proškolím jednotlivce i celé skupiny ve vaší firmě a předám jim to nejlepší ze své bohaté praxe.

O čem nejčastěji přednáším na svých školeních?

  • Tvorba contentu a práce s ním – psaní, tvorba content plánů, jak zpracovávat podklady, jak zrychlit svou práci při psaní, práce s tiskovkami, jak si budovat (osobní i firemní) brand, email marketing, tvorba a vyhodnocování newsletterů a mnohé další oblasti (jak získat správné návyky při psaní, práce se zdroji, formátování textu,
  • Základy online marketingu – pro ty, co začínají a chtějí úvodní „nalejvárnu“.
  • Online marketing pro pokročilé – pro ty, co už nějaké zkušenosti mají, ale rádi by se dozvěděli víc – stačí vybrat oblast, ve které byste se rádi zlepšili.
  • PPC – pro začátečníky i pokročilé (je třeba však nejdříve řici, které oblasti by vás zajímaly).
  • SEO – od úplných základů (jak fungují vyhledávače) až po pokročilejší (technická analýza webu z pohledu SEO, vliv rychlosti webu na SEO, lazy loading, sitemapy, crawl budget,  aj.). Vše samozřejmě vychází z praxe – tedy ozkoušeno za vás :-).
  • Social media marketing – Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter. Základní principy pro social media. Tvorba reklamních kampaní a jejich vyhodnocování, vytváření obsahu pro sociální média, influencer marketing, jak nabrat kandidáty anebo získat práci prostřednictvím sociálních sítí aj.
    • Obsah workshopu pro pro firemní i soukromý Facebook:

      • Aktuální statistiky a popis dané sociální sítě (jak ji můžete využít pro vaše podnikání).
      • Osobní profil – nastavení, principy chování uživatelů na této sociální síti.
      • Firemní stránka – vytvoření + jak se o ni správně starat.
      • Popis nejdůležitějších funkcionalit Facebooku.
      • Nástroje pro správu Facebooku: reklamy, pluginy, aplikace, skupiny, události a další.
      • Podmínky a pravidla a omezení při používání Facebooku.
      • Jak vytvářet obsah, jak komunikovat, čeho se vyvarovat.
      • Stanovení cílů a vyhodnocování / měření úspěšnosti kampaní na Facebooku.
      • Facebooková reklama – formáty, nastavení reklam, možnosti cílení, praktické ukázky a best practise.
      • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
    • Obsah kurzu pro firemní i soukromý LinkedIn:

      • Aktuální statistiky a popis LinkedInu (jak se liší od ostatních sociálních sítí).
      • Osobní profil, jak jej správně vyplnit a možnosti nastavení osobního účtu.
      • Networking, získávání nových kontaktů a jejich správa.
      • Skupiny na LinkedIn a firemní profily.
      • Neplacené nástroje mimo LinkedIn a jejich využití.
      • Placené formáty a reklama na LinkedInu.
      • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
    • YouTube marketing pro firmy:

      • Statistiky, čísla, popis nejdůležitějších funkcí YouTube.
      • Popis YouTube Partner Programu + ukázky.
      • Formáty na YouTube a možnosti cílení.
      • Tipy pro optimalizaci kampaní.
      • Vyhodnocování kampaní.
      • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
    • Obsah školení pro firemní i soukromý Twitter:

      • Statistiky, čísla, popis nejdůležitějších funkcí Twitteru.
      • Založení, nastavení a správa Twitter účtu.
      • Ukázky správné a špatné komunikace.
      • Formáty a typy obsahu.
      • Měření úspěšnosti na Twitteru.
      • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
  • UX a tvorba webů – z pohledu zadavatele i tvůrce webu, který už zprovoznil pár set internetových projektů.
  • Webová analytika – o nástrojích pro vyhodnocení aktivity na webu (Google Analytics, Adobe Analytics), včetně správy jejich značkovacích sytémů (Google Tag Manager, Dynamic Tag Mnaager / Adobe Launch).
  • Součástí každého školení jsou i hinty, kde a jak se vzdělávat – protože asi každý z nás ví, že nejtěžší je to vždy na začátku.

Smyslem mých školení je ukázat vám a „nahustit“ do vás poznatky z praxe. Proto na mých přednáškách je opravdu minimum bullshitu. 

Můžu vám také připravit přímo přednášku na míru (stačí mi předem zaslat, v čem se chcete dovzdělat / co vás zajímá).

O čem nepřednáším:

  • Tisková grafika a typografie – protože tomu zatím tolik nerozumím :-).

 

Termíny nejbližších školení

Sociální síť YouTube pro firmy

22.7.2020
Zlín

YouTube marketing pro firmy:

  • Statistiky, čísla, popis nejdůležitějších funkcí YouTube.
  • Popis YouTube Partner Programu + ukázky.
  • Formáty na YouTube a možnosti cílení.
  • Tipy pro optimalizaci kampaní.
  • Vyhodnocování kampaní.
  • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Twitter ve firemní komunikaci

21.7.2020
Zlín

Firemní Twitter – obsah školení:

  • Statistiky, čísla, popis nejdůležitějších funkcí Twitteru.
  • Založení, nastavení a správa Twitter účtu.
  • Ukázky správné a špatné komunikace.
  • Formáty a typy obsahu.
  • Měření úspěšnosti na Twitteru.
  • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Instagram jako nástroj pro budování brandu

18.6.2020
Zlín

Obsah školení pro budování brandu na Instagramu:

  • Statistiky, čísla, popis nejdůležitějších funkcí Instagramu.
  • Založení, nastavení a správa Instagramu účtu.
  • Typy profilů a jejich rozdíly.
  • Příspěvky, stories, highlights, hashtagy.
  • Co vyplňovat u profilu, příspěvků stories a proč.
  • Reklama na Instagramu – formáty, cílení, vyhodnocení.
  • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Již proběhlá školení

Správa osobních profilů a firemních stránek na LinkedInu

17.6.2020
Zlín

Obsah školení zaměřeného na LinkedIn:

  • Aktuální statistiky a popis LinkedInu (jak se liší od ostatních sociálních sítí).
  • Osobní profil, jak jej správně vyplnit a možnosti nastavení osobního účtu.
  • Networking, získávání nových kontaktů a jejich správa.
  • Skupiny na LinkedIn a firemní profily.
  • Neplacené nástroje mimo LinkedIn a jejich využití.
  • Placené formáty a reklama na LinkedInu.
  • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Firemní Facebook

20.5.2020
Zlín

Obsah školení zaměřeného na firemní Facebook:

  • Aktuální statistiky a popis dané sociální sítě (jak ji můžete využít pro vaše podnikání).
  • Osobní profil – nastavení, principy chování uživatelů na této sociální síti.
  • Firemní stránka – vytvoření + jak se o ni správně starat.
  • Popis nejdůležitějších funkcionalit Facebooku.
  • Nástroje pro správu Facebooku: reklamy, pluginy, aplikace, skupiny, události a další.
  • Podmínky a pravidla a omezení při používání Facebooku.
  • Jak vytvářet obsah, jak komunikovat, čeho se vyvarovat.
  • Stanovení cílů a vyhodnocování / měření úspěšnosti kampaní na Facebooku.
  • Facebooková reklama a propagace – formáty, nastavení reklam, možnosti cílení, praktické ukázky a best practise.
  • Prostor pro individuální konzultace a diskuzi.
Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Sociální sítě jako nástroj pro budování značky

19.5.2020
Zlín

Kritéria výběru sociální sítě pro firemní prostředí

  • Aktuální statistiky, jaké sítě jsou v ČR ideální pro firmy.
  • Jak a podle čeho volit, na jaké sociální síti budete prezentovat vaši firmu?
  • Co vše byste měli zvážit předtím, než se rozhodnete jít na Facebook, LinkedIn nebo jinou sociální síť?
  • Kdy dává smysl být na sociálních sítích?
  • Kolik stojí tvorba a následný management. Organický vs placený reach příspěvků.

Principy pro správu firemního profilu

  • Popis základních principů pro správu firemní sociálních sítě doplněné o ukázky a příklady.
  • Jaký typ obsahu volit a proč.
  • Jaká je ideální frekvence příspěvků pro sociální sítě.
  • Tvorba person, cílové skupiny.
  • Podle čeho volit cíl kampaní a jak vypočítávat ROI.
Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Reklama a marketing - copywriting a PPC

15.1.2019
Zlín
  • Copywriting pro online prostředí

    Základy nutné pro textování webových stránek, analýza klíčových slov pro weby, PPC, tvorba content plánu, práce s tiskovými zprávami. Základy social media marketingu.

Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Základy copywritingu

16.1.2019
Praha

Více o kurzu:

  • Tento kurz je vhodný zejména pro ty, co by rádi v budoucnu dělali v nějaké PR agentuře a chtěli se naučit základy. A pokud již něco takového děláte? Nikdy přece neuškodí dozvědět se, jak pracují další kolegové.
  • Probereme i blogování a jak se stát blogerem a influencerem. Jak na psaném textu vydělávat (a tedy nepsat zadarmo). Jakým způsobem dostat vaše články mezi čtenáře. Jak být více vidět (prostě – jak zajistit, aby vás lidé četli).
Místo:
Praha - Locus Workspace
Cena:
1 000 Kč
Počet účastníků:
max. 10
Délka školení:
4 hod. (17:00 - 21:00)

Jak vybudovat osobní (nebo firemní) blog

23.1.2019
Praha

Společně probereme:

  • Co vše musíte vědět / umět, než začnete psát. Kolik vás bude nový web / blog stát. Jak jej postavit za zlomek ceny.Jak začít s psaním.
  • Jak vybírat témata. Odkud brát nápady. Jak zaujmout právě vaše čtenáře. Jak se zbavit strachu, že vaše články nikdo nebude číst :-). Kde brát náhledové obrázky k článkům.
  • Nakousneme také kauzy týkající se firem Profimedia / Logicall / Isifa (tzn vymáhání licencí za obrázky).
  • V jakých fotobankách nakupovat. Jak často psát. Jakou roli hraje vlastní styl psaní. Čeho se předem vyvarovat.
Místo:
Praha - Locus Workspace
Cena:
1 000 Kč
Počet účastníků:
max. 10
Délka školení:
4 hod. (17:00 - 21:00)

Reklama a marketing - copywriting a PPC

17-18.12.2018
Zlín
  • Závěrečný cyklus přednášek

Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Reklama a marketing - základy online marketingu

23.-24.10.2018
Zlín
  • Základy online marketingu

    Pro ty, co chtějí získat rychlý přehled o možnostech marketingu na internetu. SEO, PPC, social, webová analytika, copy, UX, metody, postupy a technologie při tvorbě a návrhu správného webu.

Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Reklama a marketing - placené a neplacené formy marketingu ve vyhledávačích

27.-28.11.2018
Zlín
  • Marketing ve vyhledávačích

    Jaké jsou možnosti placené reklamy ve vyhledávací a obsahové síti. Jak zvýšit váš zisk prostřednictvím PPC reklamy – včetně praktických ukázek a nastavení účtu. Vyhodnocování a základy webové analytiky pro začátečníky i pokročilejší uživatele.

  • Onpage a offpage faktory pro web v rámci SEO

    Jak se optimalizovaly weby dříve a dnes. Úpravy stránek, rozšiřování obsahu a zvyšování popularity webu s cílem lepší dohledatelnosti v přirozených (neplacených) výsledcích vyhledávání.

Místo:
Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Přihlášky a info o ceně:
+420 604 251 808
Počet účastníků:
max. 12
Délka školení:
8 hod. (8:00 - 16:00)

Co říkají na má školení samotní klienti?

Michal mi individuálně pomáhal získat vhled do sociální sítě LinkedIn, vysvětlil mi, jak s touto sítí pracovat, jak získávat další kontakty, jak pracovat se svým profilem a budovat si větší síť kontaktů. Můžu jen doporučit.Petr Skálová
Manažerka produktového oddělení
Kurz byl naplánován na určitou délku, ale lektor nestanovil natvrdo přesný limit, takže jsme jej mohli podle potřeby protáhnut. Za mě obrovské plus. Večer jsme pak skočili ještě na jedno, takže příjemný den :-). Kurz mě v mnohém ujistil a otevřel další obzory.Milan Tuček
Jsem velice ráda, že lektor reflektoval na naše dotazy a nedržel se šablony, zato improvizoval a rozebíral témata, která byla tázána.Dal mi nový náhled na věc a posunul k jiné rovině zamýšlení se nad psaným slovem. Pro mě jednoznačně přínosem. Již se těším na zaslané materiály.Hana Velebilová

Rychlý kontakt