SEM, SEO, PPC

Chcete vědět, jak funguje marketing ve vyhledávačích (tzv. SEM)? Proč je vaše konkurence před vámi? Co musíte udělat, aby na vaše stránky chodilo několikanásobně více zákazníků? Pomohu vám dostat váš web na vysněné pozice ve výsledcích vyhledávání. Vypracuji vám podrobnou SEO analýzu vašeho webu. Zhodnotíme silné i slabé stránky vaší webové prezentace. Vysvětlím vám, co vše je třeba zlepšit. Zpracuji pro vás analýzu klíčových slov a poradím vám, která slova a fráze jsou pro váš web nejlepší. Zda budete mít šanci se u daných slov prosadit na přední pozice. Pokud jsou slova příliš konkurenční, najdu jiná atraktivní slova, jež konkurence opomněla. Budu na ně optimalizovat váš web a posouvat jej směrem k nebeským výšinám. Dostanu vaše stránky do popředí. Se mnou se vyhledávače bát nemusíte. Je to můj dobrý kamarád, se kterým si již nějaký čas tykám. Pomohu vám s marketingem ve vyhledávačích! Napište mi!

K čemu se využívá SEO?

  • přímý prodej produktů a služeb
  • zvýšení návštěvnosti stránek
  • šíření povědomí o značce
  • informování stávajících zákazníků

Co vše pro vás v rámci SEO mohu zajistit?

  • Kompletní analýza webu z pohledu vyhledávačů (SEO analýza – off-page a on-page faktory) = co vše je třeba zlepšit u vašich stránek.
  • Návrh klíčových slov = jaká slova nesmí na webu chybět. Která slova jsou více hledaná. U kterých slov se můžete dostat vyšvihnout na top pozice. Která slova jsou vysoce konkurenční. A která z nich jsou pro vás rentabilní či nerentabilní.
  • Linkbuilding – budování zpětných odkazů.
  • Tvorba minisites – jedná se o podpůrné produktové weby určené k prezentaci vašich produktů. Jedná se o webové stránky, které běží na vlastní doméně a pomáhají výraznou měrou zlepšovat pozice ve vyhledávačích.

PPC reklama / PPC kampaně

PPC (Pay Per Click) jsou o reklamní systémy, které zobrazuje inzeráty firem. U této formy reklamy platíte pouze za uživatele, kteří navštíví vaši webovou prezentaci. Nikoliv za pouhé zobrazení inzerátu. Díky reklamě ve vyhledávačích se reklama nabízí lidem, kteří nabídku opravdu hledají. Mezi nejpoužívanější PPC systémy u nás patří AdWords, eTarget a Sklik. Pro správu kampaně je však třeba dokonale znát daný reklamní systém a umět s ním efektivně pracovat. Chtěli byste vyzkoušet tyto reklamní systémy, ale nemáte s PPC žádné zkušenosti? Nechte si zrealizovat reklamní kampaň od nás. Hledáte správce vašich PPCéček? Napište nám! Zoptimalizujeme vaše PPC kampaně. S PPC máme bohaté zkušenosti. Zajistíme, aby se vám investice vložená do PPC bohatě vyplatila.

Co vše pro vás v rámci PPC zajistím?

  • Založení účtu pro Google Adwords, Skliku, eTarget (pokud jej již nemáte vytvořený)
  • Návrh reklamních sloganů pro textové inzeráty
  • Optimalizace PPC kampaně (snížení nákladů, eliminace neefektivních či příliš drahých inzerátů)
  • Správa kampaně v rámci svěřeného rozpočtu (kompletní vedení PPC kampaní)

Kontaktujte mě ještě dnes!