Deštníkový efekt, je poměrně zajímavý jev. Dejte však pozor zastánci češtiny a národní obrozenci. V marketingu se většinou používá spíše anglický tvar umbrella effect.
Je to účinek, kterým zastřešující značka (umbrella brand) působí na produkty a značky, které zastřešuje (schovává pod deštníkem). Díky umbrella effectu se mohou nové produkty a značky dostat poměrně rychle do povědomí lidí (brand awareness).
Mnemotechnická pomůcka je slovní či grafická konstrukce podporující zapamatování nebo zpracování informace mozkem pomocí přidružení představ či jiných informací. Často se užívá k zapamatování seznamů. Několik slov nebo věta, v níž počáteční písmena tvoří slovo, větu nebo seznam určený k zapamatování, se nazývá akrostich. Mnemotechnická pomůcka je vlastně taková pomůcka, která nám slouží pro lepší...
To je však pouze jenom jeden z možných účinků. Dále může zastřešující značka přenášet na své „potomky“ různé vlastnosti, kterými se prezentuje. Může to být například image a hodnoty značky.
Hypotetický příklad, místo dalších definic
Pokud značka Nivea hypoteticky komunikuje rodinné hodnoty, tak se tyto atributy přenesou i na novou značku. Tedy pokud by Nivea přišla s novou značkou Nivea Massage, bude se patrně jednat o masážní krémy a emulze pro celou rodinu. Navíc cílová skupina již bude mít pocit, že s touto značkou přišla do styku: „Aha, to je Nivea, to znám.“ Jinými slovy, i naprosto novému produktu od počátku rychle poroste znalost značky – brand awareness.
Každý z nás nemusí znát hypermangan a proto se v dnešním článku dozvíte podrobněji něco o něm a jaké má účinky na lidské tělo. Je to černofialová krystalická sůl, velmi dobře se rozpouští. Po jejím rozpuštění můžeme zpozorovat růžovofialový výtok. V žádném případě se ale nepije, protože je jedovatý a mohl by vám způsobit vážné...
V tomto případě se jedná o předložku a podstatné jméno, které se píší zvlášť. Není to příslovečná spřežka, která vzniká z ustálených spojení. Můžeme si pomoci tím, že mezi předložku „za“ a podstatné jméno „chvilku“ může vložit další slovo. Například za malou chvilku. Pravopisně správně je pouze „za chvilku“ psáno zvlášť. Význam spojení za chvilku pravděpodobně vysvětlovat...
Cílem Světového dne srdce je upozornit lidi na srdeční choroby a řadu souvisejících zdravotních problémů. Tento den je připomínán na podporu různých preventivních kroků a změn v životním stylu, aby se zabránilo kardiovaskulárním chorobám, jako je srdeční infarkt, mrtvice, srdeční selhání a jakékoli další související zdravotní komplikace. V průměru více než 17 milionů lidí ročně...
O zlaté neděli se zapaluje na věnci poslední fialová, případně purpurová svíčka, která je symbolem lásky a míru. Říká se jí andělská. Na adventním věnci nám už hoří všechny čtyři svíčky, je to magický okamžik. Ve znamení lásky, přátelství, míru a naděje bychom měli prožít nejen večer poslední adventní neděle, ale i celé Vánoce. Jak...
Denní, anebo dení? Adjektivum denní je odvozeno od slova den. Dvě n se píšou u přídavných jmen odvozených příponou ‑ní, ‑ný od podstatných jmen, jejichž kořen končí na ‑n. Stejně tak se píšou výrazy od nich odvozené: den – denní, holeň – holenní, stehno – stehenní, temeno – temenní, cena – cenný apod. Napsat dení...
Za mlada / zamlada se zdála tráva zelenější, rum silnější a holky prsatější. Minimálně s tím rumem to je pravda, protože měl dříve 40 %. Ale jinak to lidé s nostalgií přehání a s láskou vzpomínají i na zvěrstva komunismu. Ale zpátky k češtině. Pravopisně správně je za mlada i zamlada!Nutno podotknout, že oba tvary jsou rovnocenné. Jinými slovy....
Pokud to mám shrnout do jednoho odstavečku, tak se tak děje v 50 % případů proto, že ženy jsou krávy, kterým pořád něco chybí a všechno by chtěly bez jakéhokoliv úsilí a věří, že jinde to bude jiné a protože skočí na lep volům, co na ně pak serou, jsou líní se sebou něco dělat, nestarají se...
Ženské jméno Ditta je jméno hebrejského původu, které vzniklo zkrácením jména Judita. Kdy slaví Ditta svátek?Ditta slaví, podle českého občanského kalendáře, svátek 27. března (27.3.).Domácí podoby jména DittaDittunka,Dittka,Díťa,Dittuška.Ditta a statistikaKolik žije v ČR DittK 15. 3. 2022 žije v České republice 56 lidí se jménem Ditta.Oblíbenost jména DittaJméno je 1 392. nejoblíbenějším českým ženským jménem....
Přepadla vás chřipka a rychle píšete smsku mámě / tátovi / přítelkyni / příteli, aby vám zaběhli do lékárny pro lék na bolest a horečku? A kterou variantu si vyberete – acylpyrin, acilpyrin, acilpirin, nebo dokonce acilpirín? Acylpyrin, acilpyrin, acilpirin, nebo dokonce acilpirín – jak se to správně píše? Pomůže vám pouze jeden z nich, a...
Infiltration marketing (česky – infiltrační marketing) je marketingová taktika, která spočívá v infiltraci do nejrůznějších komunit za účelem propagování určitého produktu, společnosti, služby. V praxi to znamená, že marketingový pracovník se (například) v diskusním fóru vydává za běžného uživatele a propaguje nějaké zboží, značku, nebo službu. Čtenář nemá šanci rozpoznat, jestli se jedná o důvěryhodný komentář, nebo fikci....
K optimalizaci těchto webových stránek a služeb používám soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.